Zoover

Kakkerlakken, kakkerlakken, kakkerlakken

Hans
2-10-2019

Kamer [superior privilege]

Men maakt de kamer gewoonweg niet schoon. Ze komen slechts het bed op maken en de handdoeken wisselen. Hoe vaak je ook vraagt om schoonmaak van de vloer, de tafels of balkon.

Ze doen het niet. Elke dag wel een paar kakkerlakken in de kamer. We kregen zelfs onze eigen gifspuitbus. Na vele klachten en telefoontjes kregen we chocolaatjes, tientallen zeepjes en andere meuk, schalen met worst, flessen wijn, potjes mojosaus. Maar schoonmaken gebeurde NIET.

De een na laatste dag van de 15 kregen we een suite aangeboden. Daar heb je dus dan niks meer aan. Uiteindelijk is onze hotelrekening kwijtgescholden. Netjes, maar we wilden alleen schoonmaak en geen kakkerlakken. Ik zal verder niet over het slechte bed, het waardeloze uitzicht en de te kleine en volle kamer beginnen. Over de vele vliegen op het terrein waardoor niet op balkon te zitten was. Dit was ons 4e hotel in Playa Blanca, maar hier komen we nooit meer.

Gereisd Met partner in september 2019

geweldig

Fam Sambo
22-8-2019

Prachtig hotel met hele mooie tuinen. Heerlijk gegeten in de Bistro en genoten van Mike's coffee corner. Wij vonden het personeel super vriendelijk! Ons zoontje heeft ernstige allergieeen o.a pinda en vis. Hij heeft 9 dagen van alles kunnen eten omdat ze er heel nauwkeurig mee omgaan; er is zelfs een systeem waar je de allergie kan intoetsen. De restaurant managers en de koks hebben het geweldig gedaan voor ons, wij willen zeker terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
The Management., Relaciones Públicas, 27-8-2019

Beste gast, bedankt voor het beoordelen van ons en voor het delen van uw mening. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over het proces van allergie en het personeel in het hotel. Ook uw opmerkingen over de verschillende bars en reastaurants worden meer dan op prijs gesteld. Het zou een genoegen zijn u weer in het hotel te mogen verwelkomen.

De leiding.

We gaan zeker nog eens

Rik
17-8-2019

Rustig, mooie natuur. Ook heel rustig in het hotel. Privilege is zeker de moeite waard

Gereisd Met partner in juli 2019
The Management., Relaciones Públicas, 19-8-2019

Beste Rik,

Hartelijk dank voor het kiezen van ons als vakantiebestemming en bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons.

We zijn blij dat je ons privilege-pakket hebt gekozen, om ten volle van het hotel te genieten en hopen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

We hopen je snel weer te zien en je nog een onvergetelijke vakantie te kunnen aanbieden.

Top vakantie!

Anoek
21-6-2019

Mooi hotel, gastvrij personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken meer keus dan je lief is. Kamer groot en keurig schoon. Excursies en auto goed te regelen via het hotel.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
The Management, Relaciones Públicas, 29-6-2019

Beste Anoek,

Heel erg bedankt voor het beoordelen van uw verblijf.

We stellen uw commentaar zeer op prijs en zijn blij dat u uw mening met ons deelt.

Het was een genoegen om u te verwelkomen in ons hotel en we hopen u opnieuw te mogen ontvangen, in de niet al te verre toekomst.

Met vriendelijke groet,

5 sterren met tekortkomingen

Geert VQ
17-6-2019

Fantastisch hotel qua uiterlijk en tuinen. Bij aankomst prachtige receptie maar niet altijd even behulpzaam als je de Engelse taal niet goed kunt. 80% van de hotelgasten waren Engelsen. Er zijn mooie kamers maar als je pech hebt zoals wij, heb je een verouderde kamer. De beloofde Nespresso op de kamer bleek een waterkoker met oploskoffie te zijn. Zeezicht geboekt al was dit maar van ver te zien en is dit niet wat ze beloven aan de hand van hun foto's. Dan moet je privilege boeken. Eten was goed maar een dikke tegenvaller als je 7 dagen dezelfde keuzes hebt in het buffet. Zeer weinig afwisseling voor 5 sterren en niet allemaal verse producten. Ook hebben ze een probleem om hun eten warm te houden. Veel personeelsleden zijn niet gemotiveerd. Ik had meer verwacht van deze locatie.

Gereisd Met partner in juni 2019
The Management, Relaciones Públicas, 21-6-2019

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven aan ons. We zijn altijd blij feedback te ontvangen van onze gewaardeerde gasten, omdat dit ons helpt bij onze zoektocht naar het bieden van perfecte vakanties elke dag. We betreuren het dat u problemen ondervond tijdens uw verblijf in onze gastvrijheid en we zullen deze onderzoeken, maar we hebben geen verslag van uw ontevredenheid en zijn daarom teleurgesteld omdat we in het H10 Rubicón Palace altijd proberen onze gasten naar huis te sturen met gelukkige herinneringen aan hun verblijf en we zouden hebben geprobeerd een oplossing te vinden.

We zijn blij om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad en het zou een genoegen zijn om u in de toekomst te mogen dienen in een van onze hotels over de hele wereld, daarom hopen we dat u ons nog een kans zal geven. Tot die tijd wensen we je het allerbeste.

Veel Britse families met kids

Erick
5-6-2019

Er zijn veel families met kids, zeer druk restaurant met veel bakgeurtjes. Veel slechte tegels en constante grill geur rond het te koude zwembad. Kwaliteit eten en dranken zijn ok, mooie aangename piano bar.

Gereisd Met partner in januari 2019
The Management, Relaciones Públicas, 12-6-2019

Beste Erick,

We willen u om te beginnen bedanken voor uw beoordeling van uw recente vakantie bij ons op h10 Rubicon Palace *****.

We houden rekening met uw opmerkingen. Desalniettemin zijn we van mening dat dit uw type hotel niet was.

Wij wensen u het beste voor uw volgende vakantie.

Met vriendelijke groet,

waren al meerdere malen hier

Dirk Foqué
12-4-2019

Zeer mooi en rustig hotel met alle mogelijke accomodatie en prima personeel

Gereisd Met partner in maart 2019
De leiding., Relaciones Públicas, 13-4-2019

Beste Dirk,

Hartelijk dank dat u uw recensie hebt gedeeld.

We zijn blij om te lezen dat je de ervaring met ons hebt genoten.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen om nieuwe goede herinneringen te delen.

Vriendelijke groeten.

Never again

Hermans
11-4-2019

Prijs kwaliteit meer dan ondermaats. Geen vijf sterren waard.

Lange wachttijden in restaurants. Onvoldoende plaatsen voor de hoeveelheid mensen. Te weinig variatie, zeker voor een vijf sterren hotel. Personeel niet even vriendelijk en al zeker niet kindvriendelijk.

Kamers zijn wel proper en goed ingericht.

Zwembadwater is veel te koud, zeker het kinderzwembad.

Als je melding maakt, doen ze er niks aan, meer nog, ze houden een zeer arrogante houding aan.

Deze ochtend ook weer geen plaats in restaurant. Gevolg : tafel buiten toegewezen met drie kleine kinderen in 13 graden. Deze avond 20 minuten in de rij gestaan voor een tafel van vijf. Uiteindelijk met vijf aan een tafel van vier gezet. Andere optie was buiten in de

Felle wind.

Prijzen wellness zijn exuberant hoog.

Nooit meer.

Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding .

Zeker niet met kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
The Management, Relaciones Públicas, 12-4-2019

Beste Hermans,

Wees alsjeblieft zeker dat we altijd openstaan ​​om constructieve oordelen te ontvangen, omdat ze ons kunnen helpen te verbeteren en te begrijpen waar we onze inspanningen meer op moeten richten, maar helaas geven de problemen die je opgeeft ons niet dit gevoel: we zijn eigenlijk een beetje verrast omdat we de nr. 1 in zowel Playa Blanca als Lanzarote in de ranglijst van kwaliteitsprijzen die is opgesteld door Tripadvisor en we staan ​​in de top 20 van de 1300 hotels op de Canarische Eilanden.

Uiteraard is de smaak en mening van de gastronomie iets heel subjectiefs dat van elke persoon afhangt. We doen een wekelijkse survey-controle in het hotel, waar de overgrote meerderheid van onze gasten ons beoordeelt en de algemene feedback is meer dan positief.

We willen u graag laten weten dat er 8 buitenzwembaden zijn en we zijn verheugd dat 3 van hen zijn verwarmd.

Desalniettemin kunnen de klimatologische omstandigheden die gepaard gaan met uw verblijf, uw thermische waarneming stipt veranderen, waardoor een gevoel van frisheid ontstaat dat niet gerelateerd is aan de temperatuur van het zwembad, maar de koele wind van buitenaf.

Zorg ervoor dat onze verwarmde zwembaden de meest populaire van het eiland zijn. Weinig hotels kunnen bogen op dit voordeel.

Aan het eind van de dag hadden we je graag persoonlijk ontmoet bij de Guest Relations-desk om hier op tijd over te luisteren en acties te ondernemen, zodat je zou hebben gezien dat we echt om de mening van de gasten geven. Na het zorgvuldig lezen van uw beoordeling en het verzenden van elke melding aan de betrokken afdeling, denken we dat dit misschien niet alleen het type hotel was waarnaar u op zoek was, omdat onze service bekend staat om de kwaliteitsprijs die wij bieden en wij hebben een grote hoeveelheid terugkerende gasten die ons meerdere keren per jaar vertrouwen en zeer tevreden zijn telkens ze komen.

De leiding

Gastvrijheid

Elies Schilders
3-3-2019

Een prachtig resort. Voor een 5*resort verwachten wij meer kwaliteit uit de restaurants. Vooral de a la carte mag nog meer uitstraling geven. Ook jammer dat je ruim 3 kilometer moet wandelen voordat je een supermarkt tegenkomt. Voor de boulevard met de bekende winkeltjes is het zeker een wandeling van ruim 4 kilometer. ..natuurlijk kun je gebruik maken van een taxi of bus.

Gereisd Met partner in februari 2019
De General Manager, Relaciones Públicas, 9-3-2019

Geachte gast, hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons te lezen dat u niet genoten hebt van ons gastronomisch aanbod. We hadden graag meer details gelezen om het te verbeteren.

We zijn het niet eens met uw mening over onze locatie.

Het is zelfs een echt voordeel dat door de meeste van onze klanten wordt gewaardeerd.

Het geweldige uitzicht op Fuerteventura, de prachtige zonsondergang op de vuurtoren en de mooie promenade voegen magie toe aan de ervaring.

Vergeet niet dat taxi en bus tot uw beschikking staan ​​als u sneller naar Playa Blanca wilt gaan.

Vriendelijke groeten.

Heerlijke tijd gehad

Mark
26-2-2019

Wij hebben met ons gezin ( kind van bijna 3) twee weken gelogeerd in het H10 Rubicon hotel. Voor zowel kinderen als volwassen is het een heerlijk hotel. Pluspunten: ruim opgezet, goede service en vriendelijk personeel. Nadelen: wij zijn hier verbleven als privilege gasten in een Junior suite, de luxe aspecten die je verwacht bij een Junior suite waren simpelweg niet aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
De General Manager, Relaciones Públicas, 2-3-2019

Geschatte Mark,

We stellen uw mening op prijs. We nemen nota van uw suggestie en zullen onze service verbeteren. Wachtend om je weer te zien. vriendelijke groeten