Zoover
Aparthotel HL Rio Playa Blanca

Aparthotel HL Rio Playa Blanca

Aparthotelsterstersterster
9,5

Bungalow met super all in service

Diana van van Halen
2-12-2019

Hotelkamer in de vorm van een ruime bungalow. Een ruime kamer met een bijna gescheiden slaapkamer met koelkast en tv. Ruime en zeer nette badkamer. Kamer in de vorm van een bungalow met de faciliteiten van het hotel. Zeer complete all in services in de vorm van een buffet met een wisselende samenstelling van het eten. Badhandoeken gratis af te halen bij de receptie. Meerdere zwembaden, gericht op kinderen maar ook een apart wedstrijdbad waar alleen volwassenen lagen.

Gereisd Met vrienden in november 2019

Matig vakantiecomplex

Hans
19-11-2019

Ontvangst receptie erg vriendelijk, overig personeel laat te wensen over.

Huisjes zijn mooi gerenoveerd met fijne douche en altijd warm water dus geen klagen.

Het restaurant (vreetschuur) is matig, voldoende eten maar overwegend kip en meestal lauw.

Te weinig tafels en personeel kan het maar amper aan. Tafel smoezelig en als je wat later gaat eten moet je zelf je tafel dekken.

Vaak lange rijen bij koffieautomaat, overige aangeboden koffie is ondrinkbaar. Kortom matige kwaliteit.

Fijn animatieteam en doen ze goed.

Zwembad ijskoud maar keurig onderhouden.

Sanitair is overal keurig en schoon.

De avondbar is te klein waardoor je vaak moet wachten op een plek. Ook hier personeel onderbezet.

Verder is het overwegend engelse publiek overheersend en vaak dronken, niet echt prettig dus.

Eindconclusie; voor een voordelige vakantie prima maar geen 4 sterren waard, vaak engelse overlast wij waren de enigen zonder tattoos😳

Gereisd Met vrienden in november 2019
Het management, Commercial, 5-12-2019

Beste Hans,

Hartelijk dank voor je reactie over je verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat de huisjes, de animatie en de schoonmaak goed bevallen is.

Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Met Vriendelijke Groet,

Het management,

Heerlijke vakantie gewoon heerlijk!

Delhez
10-11-2019

Heerlijke vakantie, mooie appartementen, vriendelijk personeel, genoeg te doen. Lekker eten en drinken. En de zons ondergang op het terras is prachtig!

Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in oktober 2019
Het management, Commercial, 13-11-2019

Beste Delhez,

Hartelijk dank voor je goede review over ons hotel HL Rio Playa Blanca.

Goed te lezen dat je een heerlijke vakantie bij ons gehad hebt en genoten hebt van de zonsondergang.

Wij kijken er naar uit om je in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Leuk voor 1 keer - niet voor herhaling vatbaar

Fam. uit Maassluis
1-11-2019

De appartementen zijn ruim van opzet en worden elke dag schoongemaakt, inclusief elke dag schone handdoeken. De bedden zijn prima en de badkamer is mooi en ruim. Het hotel/park wordt veel bezocht door Engelse gezinnen met kleine kinderen. Als je van veel vertier en vermaak houdt, zit je hier op je plek. Het kan er soms wel wat rumoerig aan toegaan.

Het eten is goed en zeker voldoende. Het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in oktober 2019
Het management, Commercial, 13-11-2019

Beste Fam,

Hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons in HL Rio Playa BLanca.

Wij zijn blij te lezen dat jullie de kamers, schoonmaak, eten en ons personeel als goed beoordeeld.

Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Mooi rustig park

Leintjuh84
10-10-2019

Wat een leuke ervaring een huisje met de formule van een hotel.

Wij hadden een van de laatste huisjes op het park, waardoor het heel rustig lag met ruim uitzicht.

Het nadeel was dat je best een stukje moest lopen naar het centrale deel, voor ons geen probleem

Huisje zag er tip top uit van alle gemaken voorzien.

Het buffetrestaurant was prima een basis aan gerechten die ze aanvulde met thema gerechten.

Hierdoor was er wel wat variatie maar er was ook toch veel hetzelfde.

1 keer bij het Italiaans restaurant gegeten was leuk en lekker voor een keer afwisseling.

Bij de Mexicaan hebben wij niet gegeten maar hoorde we wel goede verhalen over.

Heel dag door wat animatie voor jong en oud.

Het avond programma was in een leuk theater alleen stond voor ons het geluid erg hard, ik ben een hoop gewend maar dit was echt te hard.

Zelf bij het huisje hoorde je ht maar tot max 23.00uur

Vriendelijk personeel alleen bij uitchecken weinig belangstelling.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019
Het management, Commercial, 3-11-2019

Beste Leintjuh84,

Hartelijk dank voor je goede review over ons hotel HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat je de huisjes, het eten en de animatie als goed beoordeeld hebt.

Jouw opmerking over het geluid tijdens de avondshows zullen wij meenemen in onze wekelijkse vergadering met het management van animatie.

Hopelijk mogen wij jou en je familie in de toekomst nogmaals verwelkomen om het mexicaanse eten ook eens te proberen!

Het management.

Heerlijke vakantie

Fem
29-7-2019

Net park, mooie zwembaden, huisje was netjes. Ze hebben een leuk klein glijbanenparkje voor ook wat kleinere kinderen. Die van ons vonden het geweldig!

Naar het strand kun je prima lopen ongeveer 10 minuten.

Met de taxi naar het haventje is ook een aanrader!

Wij hebben een prima vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Het management, Commercial, 30-7-2019

Beste Fem,

Hartelijk dank voor je positieve review over je verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat jullie genoten hebben van het park, de zwembaden en de glijbanen.

Het strand is inderdaad een prima optie voor een dagje afwisseling.

Nogmaals, wij zijn heel blij dat jullie een heerlijke vakantie gehad hebben bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wellicht kunnen wij jullie in de toekomst weer verwelkomen in een van onze hotels.

Gezellig, vriendelijk personeel

nini straver
26-4-2019

Zoals elke vakantie, kijk naar war je zoekt. We vonden het er heerlijk

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Het management, Commercial, 15-5-2019

Beste Nini Straver,

Hartelijk dank voor jullie review over het verblijf bij ons!

Fijn dat jullie als vrienden een goed verblijf hebben gehad en hebben genoten!

Hopelijk mogen wij jullie nog eens verwelkomen!

Ruim voldoende

Elly
11-4-2019

Mooi, recentelijk gerenoveerd parkje, niet al te groot, met enkel geschakelde laagbouw huisjes. Alles concentreerde zich rond het zwembad. Hoewel alles netjes is, ontbreekt het wat aan sfeer, vooral in de restaurants; dit zou met grote planten oid opgelost kunnen worden. Schoonmaak kamer laat te wensen over; in 10 dagen wordt geen vloer gedweild oid. Meegenomen bekers van thuis zijn (per ongeluk? ga ik wel van uit) door de schoonmaakster meegenomen. Wanneer we ze graag terug wilden, gaf niemand thuis (3x bij receptie om gevraagd, schuiven verantwoording op elkaar af) Zonder bekers weer vertrokken helaas..Eten erg prima en uitgebreid. Water in zwembad erg koud. Mooie ligging, rustige omgeving, kamers wel gehorig. Personeel vriendelijk, maar heb nergens op Lanzarote het gevoel gehad dat klant koning is. Autohuur aanbevolen als je wat wilt zien van het prachtige eiland!

Gereisd Met partner in maart 2019
Het management, Commercial, 18-4-2019

Beste Elly,

Hartelijk dank voor je reactie over jullie verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat de kamers en het hotel an zich goed bevallen is.

Daarentegen vinden wij het erg jammer te lezen dat jullie bekers zijn verloren tijdens het verblijf. Stuur ons gerust een email met de beschrijving hiervan en wij zullen intern kijken of wij deze kunnen vinden en opsturen.

Zeer goed hotel

Peter Janssens
2-4-2019

Verzorgd hotel , eten is oke

Gereisd Met partner in maart 2019
Het management, Commercial, 10-4-2019

Beste Peter Janssens,

Hartelijk voor je reactie over jullie verblijf in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat het verblijf goed bevallen is.

Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst weer verwelkomen.

Prima complex !

wim potgieter
20-3-2019

Dit gerenoveerde complex ziet er fraai uit. Ruim opgezet met veel privacy. Toch een paar tips/opmerkingen. In de centrale ontbijt/lunch/diner ruimte is één koffiemachine met vers gemalen bonen wel erg weinig. Lange wachttijden. M.b.t. de kamers het volgende, ik mis luchtverversing in de doucheruimtes. Hierdoor blijft veel "stoom" na het douchen hangen. In de woonkamer is het 's avonds wel "ongezellig" door de lampen aan het plafond. Misschien een schemerlamp?? Personeel over het algemeen vriendelijk, behalve één "mevrouw" met blond haar, die het o.i. nogal "belastend" vond om te werken. Geen uitstraling en korte reacties op vragen. (als je überhaupt een reactie kreeg) Haar dit min of meer laten weten, maar hierop geen reactie. De 2 aparte restaurants zijn prima, alleen heeft de "Mexicaan" wel erg slechte afzuiging. Binnen was het blauw van de rook en dus niet fijn om in te zitten. Voor de rest een prima onderkomen voor een fijne vak.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019
Het management, Commercial, 28-3-2019

Beste Wim Potgieter,

Hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons!

Ook hartelijk dank voor de constructieve opmerkingen wij willen je graag laten weten dat we hier hard mee aan het werk gaan.

Inmiddels hebben wij 2 koffiezet apparaten in het restaurant :-)

In de badkamer is een raam die opengezet kan worden voor de lucht om te ontstnappen, het klopt inderdaad dat hier geen afzuiginstallatie is.

Gezien het personeel, wij zijn constant bezig met trainingen en doen ons best dat ons personeel een al vriendelijkheid is echter met zoveel medewerkers is dat helaas niet altijd mogelijk.

Wij hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen!