Zoover

Ineke Van Dongen
20-2-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Prachtige ligging van het park. Weg oversteken en naar beneden lopen, ligt een prachtig strand. Basic huisje. Prima als je niet teveel luxe verwacht. Fijne bedden, handige patio voor je handdoek ect. Veel te zien op het eiland met auto of scooter. Heerlijk eten voor niet teveel.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Redelijk

Henny Geurtsen
15-10-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Ligging is heel goed. Voor de 3e keer hier geweest. Staat van bungalows is erg slecht. Geen enkele deur sloot goed. Komen pas weer terug als er gerenoveerd is.

Gereisd Met partner in oktober 2018
daniela, manager, 7-11-2018

Geachte familie Geurtsen

wij bedanken u voor uw reaktie en begrijpen uw reactie dat u terug komt als het complex gerenoveerd is. wij doen ons best om ons complex in een hele goede staat te krijgen dar is tijd voor nodig maar het staat hoog op onze agenda.

wij hopen u weer als onze gast te kunnen verwelkomen en nogmaals dank voor uw reaktie.

Prijs-kwaliteitsverhouding slecht

Ab de Groot
21-2-2018
  • Onderkomen5

De ligging is uitstekend, de staat van de bungalow aan renovatie toe, dit geldt ook voor het (bed)linnengoed.

Gereisd Met partner in januari 2018
gerard, manager, 26-5-2018
geachte heer de groot wij danken u voor uw reaktie en zullen uw punten voor verbetering zeker ter harte nemen daar wij erna streven om het iedereen naar de zin te maken. nogmaals dank u voor uw reaktie.

ideale ligging, rustig complex

Suzanne
23-1-2018
  • Activiteiten6

Appartementen waren basic met gedateerde inrichting maar wel netjes en schoon. Rustig niet te groot complex, Vriendelijk personeel. Prima zwembad en ligbedden. Klein restaurant , ook gedateerd maar oké. Verder op complex zelf niet veel te doen maar is niet erg want het ligt op 150m van strand en boulevard playa flamingo.Voldoende restaurantjes en kleine winkeltjes,ook verderop aan de boulevard richting haven maar daar is het wel drukker . (Playa blanca)

Gereisd Met vrienden in januari 2018
gerard, manager, 26-5-2018

geachte mevrouw Susanne wij danken u voor uw reaktie betreffende uw verblijf bij ons. uit uw kommentaar blijkt dat u het goed naar uw zin heeft gehad en dat doet ons deugt. misschien kunnen wij u in de toekomst nogmaals als onze gast verwelkomen.

onze dank nogmaals voor uw reaktie.

Prima

Milou
31-8-2017

Prima huisje, alleen heel veel last van mieren. 3x bezoek gehad van kakkerlakken.

Voor de rest alles prima.

Goed schoongemaakt.

Geen airco in de huisjes beschikbaar, maar je kan een ventilator bij de receptie huren.

Perfecte ligging, oversteken en een stukje naar beneden lopen en dan ben je bij het strand, restaurants en winkeltjes.

Gereisd Met partner in augustus 2017
playa limones, manager, 22-11-2017

Hallo Milou, ik wil u bedanken voor uw reaktie het is erg belangrijk voor ons om te weten op welke punten wij nog verbeteren kunnen om het onze gasten zo fijn mogelijk te maken gedurende hun verblijf bij ons.

Hopelijk mogen wij u ook nog eens als onze gast begroeten.

Goede ervaring

Lieke
20-8-2017

Gisteren thuis gekomen van ons verblijf op Playa Limones in Playa Blanca, Lanzarote. Over het algemeen zeer tevreden over ons verblijf. De accommodatie ligt zeer gelegen, als je de straat oversteekt ben je al op de weg richting het strand, en bij alle winkeltjes en restaurants. Ook hebben wij wel een aantal min puntjes betreft de accommodatie. Aan de receptie zat regelmatig een man die zeer onvriendelijk was. Wanneer hij je niet goed verstond keek hij je raar aan en zei bot en kortaf dat hij je niet verstaat, wanneer je bij deze meneer excursies wou boeken of een vraag wou stellen werd er altijd geantwoord met een hoop gezucht. Verder was de wifi in ons appartement zeer slecht, we moesten bij de receptie gaan zitten om verbinding te hebben, en dit deed het ook maar een bepaald aantal minuten. Bungalows die vooraan staan hadden wel goed bereik zoals wij vernomen (wij verbleven in bungalow 18, vrij achteraan). De bungalow zelf was een prima verblijf, groot genoeg en een complete keuken.

playa limones, manager, 22-11-2017

Hallo Lieke ontzettend bedankt voor uw review. wij zijn hier blij mee en werken hard om de minpunten te verbeteren. zo kunnen wij stellen dat het internet nu in alle bungalows goed werk dankzij een uitbreiding van antennes.

hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer als onze gast begroeten

Prima plek in de winter

Rian van den Ende
5-8-2017

Leuk rustig park dicht bij strand en alles dichtbij om drukte op te zoeken

Gereisd Met partner in april 2017

Mooi onderkomen en rustige ligging

Emmie
3-8-2017

Op loopafstand van boulevard en strand

Gereisd Met partner in mei 2017

Prima plekje

Janni
8-7-2017

Het ontbijt was erg goed verzorgt. Ruime keuze.

Aanrader. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in november 2016
playa limones, manager, 22-11-2017
hallo janni .ontzettend bedankt voor uw review. het betekent veel voor ons als de gasten tevreden zijn maar willen ook altijd graag weten waar we ons nog verbeteren kunnen. zo te zien heeft u in ieder geval een hele fijne vakantie bij ons gehad en wij hopen u nog eens als gast te mogen verwelkomen.