Zoover
Hotel H10 Lanzarote Princess

Hotel H10 Lanzarote Princess

Hotel
9,2

Fenomenaal

Score uit 1140 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging9,6
  • Service9,4
  • Prijs/kwaliteit9,1
  • Eten9,1
  • Kamers9,1
  • Kindvriendelijk9,3
  • Zwembad9,3
  • Hygiëne9,4

9

Heerlijk onthaasten, perfect met kleine kinderen

Fam D
16-5-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten9
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Service en klantvriendelijkheid staan hier hoog in het vaandel. Het personeel is allemaal heel vriendelijk en kindgericht. Het complex is netjes en prachtig aangelegd.

Onze kamer had wat defecten, die na doorgeven meteen werden gerepareerd. De kamer (suite) is wel verouderd en vervallen. Bijv te korte gordijnen en volledig doorgezeten bank. Bed is wel prima!!

De kamermeisjes hielden na een aantal dagen rekening met slaaptijden van ons kindje, heel attent.

Het eten is in overvloed en zeer gevarieerd. Elke dag een ander aanbod en zeer goede bediening die alles netjes houdt.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Ludovica Magini, DIRECTOR, 18-5-2019

Dear Fam. D,

First of all thank you very much for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote and for taking the time to write such a beautifull review.

Our first aim is to create fantastic holidays and knowing that you enjoyed your stay is very satisfactory for us.

From me and all the staff, we do hope to welcome you back soon for another fantastic stay.

With kind regards,

9

Een aanrader om te doen.

Marjo fr
15-5-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

Playa Blanca leuke gezellige plaats, mooie boulevard heerlijk om te wandelen zowel beide kanten op. H10 Lanzarote Princess mooi hotel, vriendelijk ontvangst. Eetzaal ruim van opzet soms wat gehorig als het druk is. Voornamelijk veel Engelsen aanwezig met kinderen.

Ontbijt en diner ruime keuze voor iedereen ,iedere dag een ander thema. Ook aan kinderen wordt gedacht bij het diner. Kamers netjes en ruim alleen voor oudere mensen is een bad niet handig. Instap en uitgleden is gevaarlijk een inloopdouche zou fijner zijn. De bedden waren goed iedere dag schone handdoeken. Wij hadden geregeld problemen met de kaart van de kamer, dat die het niet deed. Dit werd meteen verholpen.

Strand, zee is ongeveer 5 minuten lopen. Op dinsdag en zaterdag is er een markt links de boulevard op. Leuk om heen te gaan, huur een auto om het eiland te verkennen.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in het hotel met onze vrienden.

Gereisd Met partner in mei 2019
Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, 18-5-2019

Dear Marjo fr,

First of all I wanted to thank you for taking the time to write this beautifull review and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am pleased to know that you had a relaxing time in our hotel and that you enjoyed our services.

We all do hope to welcome you back soon again.

With kind regards,

8

Leuke hotel met kinderen

ThijsvB
5-5-2019
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad7
  • Hygiëne8

Wij hebben een family kamer geboekt op de begane grond voor 4 nachten via touroperator voor € 750 incl half pension. Ze probeerden ons eerst in een bezemkast-kamer te zetten op de 3e verdieping. Kamers 311b en 311c niet nemen!

Na onze klacht dat we deze kamer niet geboekt hadden kregen we wel een normale familiekamer op de begane grond die we geboekt hadden.

Hotelkamer netjes met 2 persoonsbed en los bed voor onze zoon. Airco aanwezig maar niet heel krachtig.

Safe in hotelkamer is alleen te gebruiken tegen betaling. € 2.60 per dag of € 16 euro per week.

Ontbijt erg goed en uitgebreid. Personeel is erg aardig en behulpzaam. De ontbijtzaal is groot en erg gehorig, het is moeilijk elkaar te verstaan. Behalve bij de receptie (blonde dame) is het personeel erg vriendelijk.

Zwembad en tuin erg mooi alleen jammer dat het zwembad onverwarmd is. Voor een handdoek bij het zwembad moet je € 15 euro per stuk/ per week borg betalen. Echt belachel

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Ludovica Magini, DIRECTOR, 6-5-2019

Dear ThijsvB,

First of all I wanted to thank you for taking the time to leave your opinion and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am very happy to know that you enjoyed your holidays and that you liked our staff attitude, the room and the food offered.

I would like to remember that our guests opinion is very important for us as it helps us to improve our services. We will speak with the head of the different departments to find a fast and effective solution.

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay and to show you the improvements!

With kind regards,

10

Aangename vakantie op Lanzarote

Gino
17-4-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Voor de tweede keer voor dit hotel gekozen na een positieve ervaring vorig jaar tijdens de paasvakantie.

Ook deze keer hebben we genoten van ons verblijf in H10 Princess op Lanzarote. We zijn vriendelijk onthaald in het hotel en werden verder geholpen naar onze ruime en propere familiekamer.

In het hotel-restaurant is er elke dag opnieuw een zeer uitgebreid aanbod aan eten. Het eten wordt geregeld aangevuld en is lekker.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het zwembad is heel groot en het extra overdekt zwembad is aangenaam om te zwemmen op winderige dagen. Enig nadeel is dat heel veel hotelgasten zonnenbedden reserveren zonder deze optimaal te gebruiken.

Het hotel is op 5 minuten stappen van het strand.

Wij raden dit hotel zeker aan.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Karina Acosta, DIRECTOR, 19-4-2019

Dear Mr. Gino,

We appreciate that you have taken the time to write this positive review.

We feel happy to know that you spent a fantastic holiday at H10 Lanzarote Princess.

We are glad to see that we have met your expectations and that our facilities, services and staff have encountered in a positive way to create an exceptional stay for you.

Our main goal is to ensure that our guests spend a relaxing stay and a feedback like yours drive us to follow these values every day.

We would be delighted to welcome you again for another fantastic experience!

Kind Regards,

8

Prima hotel op een perfecte locatie

Fam. Hoevenaars
3-4-2019
  • Ligging10
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad6
  • Hygiëne7

Hotel ligt 2 min van het strand en 5 min van het centrum van Playa Blanca. Prima gelegen dus! De kamers zijn ruim genoeg, voorzieningen prima en het aanbod van eten ruim voldoende. De temperatuur van de buitenzwembaden was nog koud, vrijwel niemand was daarom in het water te vinden. Met een peuter van 2,5 jaar was dit een minpunt. Het (kleine) overdekte zwembad maakte dit enigzins goed. De overige voorzieningen voor kinderen zijn aan de magere kant.

Overwegend Engelse hotelgasten, maar daar geen hinder van ondervonden.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019
Ludovica Magini Guest Services, DIRECTOR, 4-4-2019

Dear Fam. Hoevenaars,

First of all I wanted to thank you for taking the time to leave your opinion and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am very happy to know that you enjoyed your holidays and that you liked our pools and gardens.

Regarding the other comments you made, I would like to remember that our guests opinion is very important for us as it helps us to improve our services. We will speak with the head of the different departments to find a fast and effective solution.

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay and to show you the improvements!

With kind regards,

8

Prima hotel, schoon en lekker eten.

Familie Tuin
24-3-2019
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

We zijn hier 8 dagen geweest en hadden alle dagen prachtig weer ongeveer 20/25 graden.

Gereisd Met partner in maart 2019
Karina Acosta, DIRECTOR, 25-3-2019

Dear Family Tuin,

Thank you very much for your feedback.

On behalf of the entire hotel staff, we would like to express our gratitude for choosing the H10 Lanzarote Princess to enjoy your holidays.

We are glad to know that you had a pleasant stay with us. It has been a pleasure to assist you and we are glad to know that we have fulfilled all your expectations.

We hope to welcome you back once more.

Kind regards,

6

Te grootschalig en daardoor niet ontspannend.

Fam.van der sman
1-3-2019
  • Ligging8
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten5
  • Kamers5
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad6
  • Hygiëne6

grote eetzaal, tafels te dicht bij elkaar. Op de lange gangen is het zeer rommelig met schoonmakers en reparateurs. Eten niet altijd van het normale midden niveau. Terrassen zeer goed en ruim. Het bijgeplaatste overdekte zwembad geeft veel lawaai op de balkons. Kamers normaal maar zoals zovele hotels zeeeer gehorig.

Gereisd Met partner in februari 2019
Ludovica Magini Guest Services, DIRECTOR, 6-3-2019

Dear Fam.van der sman,

First of all I wanted to thank you for taking the time to leave your opinion and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am very happy to know that you enjoyed your holidays and that you liked our big terraces.

Regarding the cons you mentioned, I would like to remember that our guests opinion is very important for us as it helps us to improve our services. We will speak with the head of the different departments to find a fast and effective solution.

It has been a pleasure to welcome you and we all hope to welcome you back soon again for another relaxing stay and to show you the improvements!

With kind regards,

9

Prima hotel

J.G.M. Bonte
26-2-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Wij verbleven van 16 t/m 23 februari in dit hotel. Wij waren samen met onze zoon, schoondochter en twee kleinkinderen van 9 jaar oud. Wij hadden net als onze kinderen een ruime familiekamer geboekt, die aan alle verwachtingen voldeed. De kamers werden goed schoongemaakt. Na een halve welke week kregen we schoon beddengoed. Elke dag kregen we nieuwe handdoeken. Het personeel is vriendelijk. Wij hadden half pension en zowel het ontbijt als het diner waren van een goede kwaliteit. Het hotel heeft een prachtige tuin met een groot zwembad. Dat bad was niet verwarmd. Op het terrein was echter een overdekt bad met heerlijk warm water. Het hotel heeft een badhanddoeken service. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en het centrum van Playa Blanca. Het is een hotel dat wij iedereen kunnen aanraden.

Gereisd Met partner in februari 2019
Ludovica Magini Guest Services, DIRECTOR, 27-2-2019

Dear J.G.M Bonte,

First of all I wanted to thank you for taking the time to write this beautifull review and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am pleased to know that you had a relaxing time in our hotel and that you enjoyed our services, our pools and gardens and the privileged location we got.

We all do hope to welcome you back soon again for another great holiday.

With kind regards,

7

Prima

Kelly Snoeks
26-2-2019
  • Ligging9
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten4
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne6

Prima hotel met een prachtige ligging. De kwaliteit van het eten was minder dan verwacht en helaas was onze kamer nog niet gerenoveerd (dit wordt trouwens wel vermeld)

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Ludovica Magini Guest Services, DIRECTOR, 27-2-2019

Dear Kelly Snoeks,

First of all I wanted to thank you for taking the time to leave your opinion and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am very happy to know that you enjoyed your holidays and that you liked our privileged location.

Regarding the cons you mentioned, we will speak with the head of the different departments to find a fast and effective solution. Our guest's opinion is very important for us to help us improving.

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay and to show you the improvements!

With kind regards,

9

Geweldig hotel, voor herhaling vatbaar!

Gw
25-2-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Goed hotel, heerlijk en veel eten, genoeg ligbedjes bij het zwembad, water is veel te koud, je ziet er daarom ook, niemand in. Wat handig is, is de badhanddoek service, kan ook mee naar het strand. Alles prima in dit hotel, alleen inchequen is een drama, het schiet niet op, je staat er zo een half uur te wachten, of langer.

Gereisd Met partner in februari 2019
Ludovica Magini Guest Services, DIRECTOR, 27-2-2019

Dear Gw,

First of all I wanted to thank you for taking the time to leave your opinion and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am very happy to know that you enjoyed your holidays and that you liked our pools and gardens.

Regarding the cons you mentioned, I would like to remember that our guests opinion is very important for us as it helps us to improve our services. We will speak with the head of the different departments to find a fast and effective solution.

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay and to show you the improvements!

With kind regards,