Zoover
Hotel H10 Lanzarote Gardens

Hotel H10 Lanzarote Gardens

Hotelsterstersterster
8,9

mooiste hotel wat er is niets ontbreekt

C van der Sluijs
7-6-2013

bij dit apart hotel staat de service nr1

zijn erg rolstoel vriendelijk en als je iets vraagt niets is te veel

ga zo door tot Jan 2014 dan zijn we er weer

Gereisd Anders in mei 2013

superrrr!!!!!

Jolanda
26-8-2009

Gewoon in een woord geweldig.

Vriendelijk personeel en een geweldig animatie team (nog nooit zo iets meegemaakt), heel de dag werden de kinderen bezig gehouden.Zowel voor jonge kinderen en oudere kinderen was er de hele dag wat te doen.(Onze kinderen zijn 13 en 9 jaar.)

Kamers waren schoon en met een groot balkon. Je kunt met de bus het hele eiland over hij stopt voor de deur.

Het eten hebben wij buiten de deur gedaan, de restaurants in de omgeving zijn van goede kwaliteit.

Wij gaan zeker een keer terug.

Vannacht terug gekomen en in 1 woord: GEWELDIG! Ons van 2

Fam. van Gijzel
27-8-2007

Vannacht terug gekomen en in 1 woord: GEWELDIG!

Ons zoontje van 2,5 ging dagelijks 2 uurtjes in de Babyclub spelen. Ella is echt geweldig. Ook voor de ouders vertier genoeg! Het animatie-team is echt top! Niet nederlandstalig maar dat is absoluut geen belemmering.

Eten niet culinair hoogstaand maar wel gewoon lekker en veel keus. Kortom voor herhaling vatbaar!

RRPP, Manager, 9-5-2019

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to post your comment after your stay at the H10 Suites Lanzarote Gardens. It is fantastic to know you and your 2,5 years old son appreciated the Baby club and the food. Sorry for answering in Enlish.

We would love to welcome you for another enjoyable stay!

Kind regards,

Public Relations Department

wij zijn pas terug 26-7-07 hele leuke vakantie gehad maar

smets
8-8-2007

wij zijn pas terug 26-7-07 hele leuke vakantie gehad maar wel een belangrijke tegenvaller en dat is dat er geen nederlandstalige kinderanimatie was verder was alles goed maar ik vondt het belangrijk om dit even te vermelden want dat was toch een van de redenen om voor dit hotel te kiezen groetjes

Gereisd Anders in augustus 2007

Eind maart verbleven wij hier o

Anna
18-5-2007

Eind maart verbleven wij hier o.b.v. halfpension. De appartementen worden goed schoongehouden en handdoekenwissel is zeer regelmatig. Het hotel is erg gericht op kinderen en het zat dan ook stampvol met hummels. Persoonlijk is me dat te druk maar kan me voorstellen dat mensen met kinderen dit geweldig vinden. Het eten was ronduit slecht, alles smaakte hetzelfde. Er was qua eten wel veel keuze, dus het leek erg aantrekkelijk, maar de kwaliteit was om te huilen. Aan het eind van de week zijn we uit eten gegaan. Als je als stel er gezellig en romantisch met z'n 2-en op uit wilt, dan zou ik zeker niet kiezen voor dit hotel.

Eind februari geweest

John
16-3-2007

Eind februari geweest. Er wordt veel georganiseerd voor kinderen. Er is een grote speeltuin met soms een trampoline.

Eén van de twee zwembaden was niet verwarmd. Eten was goed, maar niet heel bijzonder. Apartement met grote balkons en zeer schoon.

Gereisd Anders in maart 2007

Half november 2006 een week geweest met kind van 3

Renske
7-3-2007

Half november 2006 een week geweest met kind van 3. Half pension. Voor haar niets te doen, en zwembad veel te koud. Alleen Duitse en Engelse toeristen, geen nederlandse animatie, en animatie voor kinderen vanaf 6-7 jaar. Heel vreemd voor buiten het schoolseizoen.

Kamers zijn verzorgd, buffetten wat saai, maar verder prima prijs/kwaliteit verhouding OK.

Afgelopen zomer in dit SUPER hotel verbleven

Thijs, Martine, Rens, Olaf en Lisa
11-12-2006

Afgelopen zomer in dit SUPER hotel verbleven. Voor de kinderen kan het echt niet meer stuk. Doordat er Ned.animatie was heb ik ze de hele dag niet gezien. Lisa van 7 in de kinderclub bij Carmen en Katrin, Rens en Olaf in de juniorclub bij Mark en Rob de hele dag sporten. Ook de shows 's avonds waren echt professioneel, jammer dat de beste net weg ging. Op een animatieteam van 11 personen en dan 5 Nederlanders en 1 Belg, wat wil je nog meer. Ze zijn absoluut niet opdringerig om mee te moeten doen en komen gewoon gezellig even bij j kletsen (he, Paul). Het eten was gewoon goed, de keuze is wat beperkt, maar wat er was was gewoon goed. Appartement was net gerenoveerd, hier altijd naar vragen ! De kinderen willen het liefste terug, misschien dat we nog wel een keertje in het voorjaar gaan !

Wij zijn hier in mei 2006 geweest

Raoul, Miranda, Maaike en Kim
7-11-2006

Wij zijn hier in mei 2006 geweest. Wij en onze kinderen 3 en 5 vonden het een fantastische vakantie. Vooral de nederlandstalige animatie was zeer aangenaam: Paul, Jerre en Carmen bedankt hiervoor. Appartement was meer dan ok. Hotel is eigenlijk meer waard dan 3 sterren.

Gereisd Anders in november 2006

wij zijn in week 35 en 36 naar lanzarote gardens geweest

wilco,angela,jarno en lara
1-10-2006

wij zijn in week 35 en 36 naar lanzarote gardens geweest.is zeer goed bevallen,goed complex, goede animatie team en goed en vriendelijk personeel.alleen jammer dat er in deze weken weinig nederlanders waren. onze kinderen jarno van 4,5 en lara van 1,5 hebben genoten van de vakantie en het weer was uitstekend.echt een aanrader voor gezinnen met kinderen

groetjes Wilco en angela en de kids