Zoover

2019

Leuk voor gezinnen!

Matthijs Diender
4-5-2019

Vriendelijk personeel, alles is er nesjes, eten is prima! Keuze genoeg. Heerlijke cocktails bij de poolbar (daisy vonden de kids erg lekker, alcoholvrij) 1 verwarmd zwembad en 1 onverwarmde ( beide naast elkaar). Hotel vol, genoeg bedjes. Wel worden er s ochtends veel bedjes gereserveerd met een handdoek ( moet hotel eigenlijk wat aan doen) , maar er zijn eigenlijk bedjes genoeg. Ligging prima, vlakbij de zee, al is zwemmen daarin eigenlijk lastig. Kamers zijn prima. Animatie leuk en vooral de avondshows fantastisch!!

Als ik dan toch nog een minpuntje moet noemen: harde bedden, heb niet heel lekker geslapen.

Gereisd Met vrienden in april 2019
RRPP, Manager, 14-5-2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to rate the H10 Suites Lanzarote Gardens after staying here with us!

We are very happy to know that you couldn’t have been happier!! This is the way we like it to be and this is the reason we work hard every day!! Sorry for answering in English.

Thank you again for your encouraging review. It would be a pleasure to be able to greet you another time!

Kind regards,

Public Relations Department

fijne plek voor vakantie

lanzarote gangers
24-6-2008

Heel goed. Afgelopen maart waren we er ook en hadden we een bril vergeten. Toen we deze vakantie aankwamen bleek dat die gevonden was en werd keurig op de kamer afgeleverd.

Gereisd Met vrienden in juni 2008