Zoover

2019

Familiehotel

Nicole
22-11-2019

Net terug van een fijn verblijf! Ook ik wil wel de opmerking maken dat je er bewust van moet zijn, dat dit ECHT een familiehotel is. De animatie loopt het hele jaar door en daardoor was het zelfs in november gigantisch druk met veel kleine kinderen. Hadden wij onderschat. Alle clubs zijn open en elke avond baby en mini disco. De eerste avond kregen wij een tafel in het kindergedeelte, maar dat vonden wij best heftig. Wat een lawaai! De avonden erna met onze zoon in de serre gegeten en dat was heerlijk rustig. Eten is goed en afwisselend. Kamers zijn mooi en ruim, maar wel wat gehorig. Jammer dat het zwembad met de piratenboot niet verwarmd is en die is in deze tijd van het jaar echt te koud is voor kleine kinderen. De speeltuin met de piratenboot maakte het meer dan goed!!! Alle medewerkers van het hotel zijn mega vriendelijk, lachen altijd en leuk met kinderen!! Costa Teguise heeft leuke stranden en je kan er heerlijk wandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2019

Bied alles voor een perfecte vak. met het gezin!

Vivi
10-10-2019

Samen met mijn partner en dochter van ruim 1.5 jaar oud zijn we hier in oktober naar toe geweest en waren zéér tevreden! Erg kindvriendelijk, alles ingericht op de kinderen. Een eigen eethoek, waar ze ook kunnen kleuren, eigen bordjes en bestek en eigen menu. Er zijn allerlei activiteiten voor de kinderen, alle kids zijn weg van mascotte Daisy.

Er was zelfs ook kinderopvang! Met ook een NL leidster. Alle leidsters waren even lief voor de kinderen. Onze dochter vindt het heerlijk om thuis op de opvang te zijn en ook hier wilde ze alleen maar spelen bij de kindjes. Als ouder mocht je er ook gewoon bij gaan zitten.

Service is ook goed, alle medewerkers zijn vriendelijk, ook voor de kinderen.

Park zag er goed, schoon en verzorgd uit.

Wij hadden een kamer voor 3 personen en is prima. Groot buiten terras met tafels en stoelen en ligbedden.

Strand was 5 minuutjes lopen, fijne boulevard om te wandelen (nog wel in renovatie tot april '20)

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019
Katharina, Manager, 11-10-2019

Dear Guests,

We very much appreciate the time dedicated to give your feedback after your stay in our hotel H10 Suites Lanzarote Gardens.

Thank you so much for pointing out the positives such as room, food and kids clubs. It motivates us to keep on going.

Sorry to answer your wonderful review in enlish!

Regards from the entire Gardens' team that will be happy to greet you again!

Yours sincerely,

Public Relations Department

Leuk hotel voor gezinnen met kinderen!

Silvie
1-9-2019

Mooi hotel met leuk zwembad voor de kinderen en klein verwarmd gedeelte. Lekker eten, goede All In, zeer proper en super kinderanimatie. Ook in het Nederlands!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Alles in het teken van de kinderen

Ludo
12-7-2019

Ruim domein met grote familiekamers met alle comfort (kitchenette,koelkast, 2 TV's, safe,airco, enz..). Veel plaats aan het zwembad en alles staat in het teken van de kinderen. Handdoek leggen werd niet toegestaan en werden zelf weggenomen door de iets wat te strenge badmeester. Eten voldoende maar weinig variatie zoals in de meeste hotels. Enkel frieten zijn te dun, te koud en smaakloos. Moeten ze echt iets aan doen. Restaurant bij grote drukte erg lawaaierig, wat wil je aan elke tafel zitten één of meerdere kinderen tussen gemiddeld 1 en 8 jaar oud. Avondanimatie volledig in het teken van de kinderen en dus ook zeer lawaaierig. All-in dranken aanbod zeer ruim en dus goed. Vriendelijk personeel. Enkel doen met kleine kinderen en dan hebben ze de tijd van hun leven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch! Meteen boeken :-)

Inge
2-5-2019

Aanrader, ik kan niet anders zeggen! Op en top kindvriendelijk. Er wordt heel veel gedaan voor de kinderen. Ze kunnen 2 keer per dag maar de miniclub. De begeleiding is super. Ook tussendoor kun je deelnemen aan activiteiten. Genoeg te doen voor jong en oud. Ook de faciliteiten in het hotel zijn uiterst op kinderen gericht.

Het eten is gewoon top. Veel variatie, voor elk wat wils. Vis, vlees... pasta, pizza,friet, heerlijk paella. Hier kun je gewoonweg niet over klagen (dan ben je gewoon een lastige eter). Het eten is goed warm, wordt ter plekke bereid.

Personeel: zonder uitzondering:iedereen is even vriendelijk, hartelijk en behulpzaam. Men werkt hier keihard! Het is allemaal even schoon en netjes. Luxe kamers, prima bedden.

Costa Teguise is prachtig. Vanuit het hotel gezien vooral naar rechts blijven lopen.

Tip: fotoshoot met de fotografen van het hotel.... fantastische fotos!

Boeken! Je zult er geen spijt van krijgen :-)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
RRPP, Manager, 14-5-2019

Dear Guests,

We very much appreciate your time dedicated to give your feedback after your holiday in our hotel H10 Suites Lanzarote Gardens. Thank you so much for positively mentioning the food, the Mini club and highlighting the friendliness of the staff. It is true our photographer does a great job!

Sorry for answering you in English.

We‘ll be happy to greet you again on your next visit!

Geweldig!

M
20-2-2019

Geweldig! Het is schoon, ruim, goed georganiseerd. Het eten is echt heel goed! De crèche is heel fijn. De kleine (10 mnd) vond het heerlijk daar te spelen, de meiden zijn erg aardig en lief voor de kids. De receptie lijkt het woord “kan niet” niet te kennen, proberen echt je het hof te maken. De 3 zwembaden zijn prima!

Locatie is ideaal: dicht bij het strand, prima wandelopties. Lekkere restaurantjes in de buurt.

Volgend jaar weer als het kan!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Geweldig hotel!

Ingrid
18-1-2019

Wat een top hotel is dit toch! Voor de tweede keer geweest en we gaan zeker weer terug.

Danielle van touroperator heeft dit geweldig aangeraden en zorgt iedere keer weer voor een goed gelegen familie suite. Zoek je een vakantie met kleine kinderen? Niet verder zoeken!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Fantastisch hotel (touroperator faalt )

Mariël Visch
9-9-2018

Dit is een super mooi hotel! Heel erg schoon en netjes! Lieve en hard werkende personeel! Eten was ook goed alleen heel veel vis vis vis😕 ( pech als niet van vis houdt ) Voor ons was de appartement een grote teleurstelling! Familie kamer geboekt! Maar kregen geen familie kamer! Wel voor betaald! De foto’s op touroperator zijn ook daarom erg misleidend! Heb al een paar keer geboekt bij touroperator maar denk dat dit de laatste keer was! Contact met touroperator opgenomen maar wil ons niet verder helpen! Heel jammer!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
RRPP, Manager, 13-9-2018

Dear Guests,

We appreciate your kind feedback and apologize for answering in English. Thank you for acknowledging the staff – this motivates us! Please know that we have the Daisy Family Suite with bunk beds only available online and Family Suites available online and with the tour operators.

We would love to welcome you again here at the H10 Suites Lanzarote Gardens.

Public Relations Department

Kindvriendelijk familiehotel, veel Engelsen!

dds
28-8-2018

Het hotel en de appartementen zijn schoon en netjes! Ruime kamers, grote bedden, terras met ligbedden, tv met alleen Spaanse en Engelse zenders.

Het zwembad is erg kindvriendelijk; leuke glijbanen en helemaal niet diep (van 0.50 m tot 1.35 m) Strenge badmeesters en 1 "iets wat" verwarmd zwembad.

Veel Engelsen!!

Ze leggen de handdoeken al voor 8 uur bij het zwembad en blijven dan uren weg. Er zijn genoeg ligbedden, maar de "leukste"plekken zijn dan al bezet.

Het eten is gevarieerd, elke avond een ander thema. Het is een beetje verwarrend hoe ze de "all- inclusief"gasten scheiden van de "half-pension" gasten.....

Wij vonden het jammer dat er geen Nederlands sprekende animatie aanwezig was.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
RRPP, Manager, 6-9-2018

Dear Guests,

Thank you for taking the time to post your review about the H10 Suites Lanzarote Gardens and thank you for all the kind comments you have made. We hope to see you again if you decide to travel to Lanzarote again in the future.

Public Relations Department

Fantastisch hotel met top animatie!

Saskia
28-5-2017

Net terug van een heerlijke vakantie op Lanzarote en wat hebben we genoten in dit hotel. Dikke vette complimenten voor het animatieteam! Dit is niet 'zomaar' een animatieteam, maar een professioneel team. De shows 's avonds zijn geweldig en ook het vermaak overdag is super. Dikke pluim voor jullie. Daarnaast zijn ook alle medewerkers super vriendelijk en behulpzaam of het gaat om de schoonmaakster of de receptiemedewerkers. Echt top.

Het eten is in buffetvorm en hangt aan een thema. Bijvoorbeeld Spaans, continental, Italiaans. Ze hebben altijd heerlijke gerechten, voor ieder wat wils. Er liggen altijd wat "standaard" gerechten, dus wees niet bang als je iets niet lust. Voor de kinderen hebben ze een speciaal kinderbuffet met patat, kipnuggets en ook de nodige groente.

Het zwembad is geweldig voor iedere leeftijd. Leuke glijbanen en verschillende dieptes. Twee baden zijn verwarmd.

Het hotel ligt praktisch aan zee, weg oversteken en je bent er. Vanaf het hotel loop je zo naar winkeltjes en restaurants. Wij hebben een auto gehuurd voor drie dagen, zodat we ook nog wat van andere delen van het eiland zag. Tip: wil je naar een strand met jonge kinderen? Ga naar Dorade beach in Playa Blanca. De topper van dit eiland is Papagayo beach, prachtig strand gelegen in een baai. Via een zandweg kun je er naar toe. Wij hebben een topvakantie gehad!

rrpp, Manager, 3-10-2017

Dear Guest,

Thank you for your ratings and review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and had a top vacation!

We hope to see you again very soon.