Zoover

Hotel H10 Lanzarote Gardens

Hotelsterstersterster
8,9

2019

Niet meer met onze wat oudere kinderen.

A Jorna
1-5-2019

Heerlijk hotel voor gezinnen met kleine kinderen.

Speeltuintjes zwembaden met kleine glijbaantjes. Animatie geweldig voor jonge kinderen .

In onze periode geen oudere kinderen daar dus ook geen animatie voor,

Appartementen oke bungalows nog mooier.

Eten prima met veel keuze.

Minpunten

Bed werd in onze week niet verschoond maar omgedraaid. 🙃

In het restaurant te druk en zeker niet schoon. Je bleef plakken aan de vloer .

Het personeel werkt erg hard maar er is gewoon te weinig personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
RRPP, Manager, 14-5-2019

Dear Guest,

Thank you for submitting your review of your stay here at the H10 Suites Lanzarote Gardens.

Thank you for pointing out what you liked and what you missed. We appreciate both; there is always room for improving!

It is true our photographer does a great job!

Sorry for answering you in English.

We look forward to welcome you back!

Kind regards,

Public Relations Department

Super!

Gameren
2-5-2017

Wij zitten er op dit moment. Even een reactie op de plaatser van een review afgelopen december:

- harde bedden: wij vinden het heerlijk en slapen als de beste.

- restaurant: als het open gaat moet je inderdaad in de rij. Wij zijn met 10 personen en hebben steeds in no time een tafel. Nu genoeg variatie en heerlijke gerechten! Niet alleen maar standaard dingen, maar ook luxere producten.

Het hotel is volgens mij niet vol nu, oogt vrij rustig buiten de etenstijden om. Wel heel veel kleine kindjes deze week.

Alle inclusive is prima. Buiten de buffetten om is er bij de poolbar meer dan genoeg lekkers te eten.

De cocktails zijn heerlijk! Men is hier niet zuinig met de alcohol en de snacks zijn prima!

Ik zeg: prima hotel!!!

rrpp, Manager, 3-10-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback. We are very happy about the positives that you point out.

We really hope you decide to return to the H10 Suites Lanzarote Gardens.

Kind regards,

Public Relations Department

Een heel gewaardeerd verlof.

Kristin
23-7-2013

Zijn begin van juli naar Lanzarote getrokken met 2 kids van 9 en 14. Buiten de soberheid van het appartement niet veel op aan te merken. Op de foto stond echter wel een plafondwaaier dewelke in de kamer zelf niet te vinden was. Los daarvan was het 's nachts eigenlijk niet te warm, even de ramen openzetten en de wind deed de rest. Super animatie aanwezig, dikke pluim voor hen! Evengoed voor de koks en de bediening, niets op aan te merken! Hebben nooit ligzetels moeten "reserveren", deze waren altijd wel ergens vrij, wat ook eens aangenaam is :D. Los van de kamers (daar zit je meestal toch niet) een aanrader!! Zeker in all-in daar de prijzen anders wel oplopen vrees ik.

Wat een wind, wat een koud zwembad, TOP animatie

An
20-8-2012

Het complex is wat gedateerd, maar wel schoon. De zwembaden zijn zeer koud, alhoewel de kinderen er geen problemen mee hadden. Jammer van de harde bedjes (kussen huren 1 euro per dag), wij gebruikten ons luchtbed op het bedje. Altijd veel wind, in de ochtend vaak bewolking. Vanaf eerste dag stond onze zoon 9 op het toneel en heeft zich uitstekend vermaakt met de animatie (ook 2 NL aanwezig). Onze dochter 14 vond helaas geen aansluiting bij de andere voornamelijk duitse tieners. Eten enigszins eentonig, je kunt wel elke dag wat anders kiezen. Er is altijd patat en pasta, vlees en vis. Saladebar ook vaak hetzelfde, ook bij fruit en ijs, wel lekker gebak. De animatie is 's avonds binnen, maar door airco te doen, leuke shows (disney/grease). Leuk voor eens, maar waarschijnlijk niet nogmaals. Wij hadden overigens geen fan in onze slaapkamer, maar deuren even open en het was te doen.

Alleen voor families met jonge kinderen

heleenclaus
16-4-2012

We kwamen via touroperator bij Lanzarote Gardens terecht. Het hotel ligt vlak aan zee met veel winkeltjes en horeca in de buurt. Het uitzicht is onbeduidend. Het hotel bleek al snel meer een soort "all inclusive" resort voor "jonge gezinnen". Voor kinderen tot ongeveer 7 of 8 is dit een paradijs. Er zijn 2 zwembaden, speeltuinen, ook voor peuters, er is animatie. Voor grotere mensen echter is dit hotel te mijden. De kamers zijn vrij "basic". De service is vriendelijk, maar wat gejaagd, omdat het altijd en overal zo druk is. Wat ons vooral opviel in negatieve zin, is het restaurant; altijd stamp vol, en door al die jonge kinderen met een herrie waar je liefst zo snel mogeijk van weg loopt. Bediening in het restaurant is gejaagd en gericht op het zo snel mogelijk plaats maken voor nieuwe eters. Eten op zich is best OK, maar hotel eten en altijd hetzelfde. Koffie niet te drinken. Als je half pension hebt (zoals wij) moet je (vrij stevig) bij betalen voor alle dranken.

een echte aanrader voor pubers!

Brigitte
1-9-2011

Ik was er eind julie voor 14 dagen met mijn 15 jarige zoon.

Ik had bewust voor dit hotel gekozen vanwege de teenage club.

Het is een top vakantie geweest. een echte aanrader dus voor ouders met pubers. het animatie team is zeer professioneel en de shows sávonds zijn echt top! chapeau voor de leiding! ons appartement was gerenoveerd dus tip top in orde. alleen de koelkast moet ook vervangen worden. personeel erg vriendelijk en je kon rustig eten zonder dat je de eetzaal werd uitgekeken. wij hadden ai maar hebben ook een paar keer buiten de deur gegeten alles op loopafstand. het strand was fijn. allen de weg oversteken en je was er. als ik ooit nogmaals naar Lanzerote ga dan kom ik hier zeker terug.

prima accomodatie welke echt de moeite waard is

Anna
6-8-2011

Wij zijn meerdere malen in 4 of 5 Griekse en Turkse sterren hotels geweest. Dit is 3 sterren maar verdient een vierde ster een superanimatie ook voor pubers. Heerlijk geen muziek bij het zwembad. Eigenlijk altijd plek bij het zwembad. Prima eten. Wij hadden all incl. Geen spijt van gehad. Spaanse, Duitse, Franse, Nederlandse en Engelse gasten waardoor er een goede mix is. Stilte in het hotel van 24.00 uur tot 10.00 uur waardoor iedereen wel rustig lijkt te worden. Hotel is blinkend schoon. Klachten worden goed opgelost. Animatie team is op een leuke manier actief zonder de hele dag geschreeuw om je heen. De ligging t.o.v strand en dorp is perfect. Kortom een prima verblijf, kids willen weer terug.

Super vakantie!!

T. Sluijter
1-9-2010

Ondanks dat er meerdere keren is aangegeven dat het eten minder is, heb ik dit totaal anders ervaren. Wij zijn 4 sterren hotels gewend, en het eten was hier niet veel minder.

Het enige nadeel is dat het zwembad niet verwarmd is en dat de appartementen geen airco hebben (de bungalows wel).

Maar omdat het bijna altijd wel waait is de kamer toch wel redelijk koel te krijgen ´s avonds.

Over het animatie team hoef ik het niet meer te hebben. Deze is al meerdere malen geroemd!!

te gekke animatie!!!

Willem, Bianca & Naomi
13-8-2010

De animatie is zo goed! Iedere avond een andere show en overdag worden kinderen en volwassenen bezig gehouden met allerlei leuke spellen in en rond het zwembad.

Voor de tieners hebben ze de CAVE. Mijn dochter van 12 jaar vond dit helemaal het einde. De CAVE gaat rond 22.00 uur open en eindigt ongeveer om 24.00 uur.

Het complex wordt goed onderhouden en ziet er mooi uit.

De appartementen zien er redelijk uit, maar zouden een kleine opknapbeurt kunnen gebruiken. Schoonmaken doen ze 6 dagen in de week.

Het personeel is zeer vriendelijk en als je vragen of problemen hebt, wordt het meteen opgelost.

Dit park is echt de moeite waard om naar terug te komen.

Namens mijn dochter iedereen van de animatie bedankt voor een te gekke vakantie.

Vooral een groot compliment voor BAS, head of the animation!!!! en verder Thomas, Dani, Mario, Leo, Fardau, Stefanie, Moniek, Suzan, Petra, Szilvia, Kata en Paloma. Echt SUPER!!!

Super animatieteam ook voor pubers!

yvon
24-7-2010

Lanzarote Gardens is een aanrader voor iedereen met kinderen tot ongeveer 16 jaar.Een heel erg enthousiast animatieteam voor alle leeftijden.

Pubers hebben hun eigen "Cave" waar ze elkaar ontmoeten,erg leuk!

Personeel allemaal heel erg aardig en behulpzaam, appartementen en resort zijn erg schoon.Echt een aanrader!

En als je gaat...neem stroopwafels, drop en hagelslag mee voor de Nederlandse jongens (Bas) en meiden van het animatieteam, ze zijn er dol op!