Zoover

2008

zeker geen aanrader

philip
6-11-2008

wijn zijn voor 5 dagen in dit hotel geweest.wij hebben een kindje van 3 jaar. bij aankomst op de kamer was er een kinderbedje als ze er in moest slapen lag ze met haar hooftje boven tegen en met haar voetjes onder.het eten was koud en is speciaal voor de engelsen.alle dagen friet pasta.het vlees is juist rubber.dan zeggen ze dat het zwembad verwarmt is van 1 november mijn dochter is er twee keer in geweest en hebben haar er moeten uit halen omdat haar lippen blauw waren(ijskoud).ik heb ook twee dagen moeten wachten op een kussen voor op mijn bed pas toen ik mij boos maakte heb ik een gekregen.buiten het hotel is ook niks tezien er staan meer winkels te huur dan er open zijn.MIJ ZIEN ZE ER NOOIT MEER TERUG.

leuk hotel

Nathalie
13-9-2008

wij zijn met onze kids 8 & 5jr 12 dagen hier geweest. Wij hadden een gerenoveerde kamer en die was prima. ( we hebben de laatste dag mogen douchen in en niet gerenoveerde kamer en dat was zeer slecht. Vieze vloerbedekkening veel achterstallig onderhoud , vooral de badkamer. Dus vraag bij het boeken naar een gerenoveerde kamer!)

Het zwembad was geweldig alleen was het bad bij de waterval leeg. Iedereen hield zich aan de regel dat je geen bedje mocht reserveren, dus dat was prettig.

Er werd heel veel aan animatie gedaan, van s'morgens half 11 tot 23.00 voor jong en oud.

Het eten vonden wij wat tegen vallen,een uitgebreid buffet maar vaak met hetzelfde, en het was vaak lauw. Na een paar dagen heb je het wel gehad.

Wat ik wel raar vond, (wij hadden all incl) Dat je andere koffie kreeg en geen flesjes water. Je weet dat niet alle drank incl is, maar koffie, dat ging me te ver.

Voor de rest een prima hotel, zeer schoon, goede service en vlakbij het strand.

Een topper.

Familie Kamperman
27-8-2008

Van 14/8 t/m 24/8 2008 met kinderen en kleinkinderen in Lanzarote Gardens geweest.Een prachtige accomodatie. Een mooi zwembad. Goed onderhouden appartementen en v.w.b. het eten: meer dan voldoende. Een ruime keuze tijdens de buffetten. Het entertainmentteam was geweldig. De gehele dag werd er voor de kinderen en de volwasssenen iets georganiseerd. De avondshows, ook verzorgd door het team, waren erg leuk. Met name de Disneyavond was van een professioneel gehalte. Volop genoten.

Prima hotel met superanimatie!

Familie Dirkzwager
25-8-2008

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen, onze dochters (8 en 4) hebben zich 2 weken prima geamuseerd. Netjes onderhouden vakantiepark met mooi zwembad én voldoende ligbedjes (huur matrasje 1 euro per dag). Met het eten is niets mis, voor elk wat wils op de buffetten en snacks in de zwembadbar. Het entertainmentteam is in één woord top! Gedurende de gehele dag is het team op enthousiaste wijze bezig om de vakantie van de gasten op te leuken. Onze kids missen de miniclub nu al, de avondshows zijn van een hoog niveau (m.n. de Disneyshows zijn geweldig, dan wel op tijd zijn voor een goede plaats). De enige min is de altijd aanwezige wind, waardoor het 's-avonds vaak afkoelt. Buiten zitten is dan niet altijd prettig, uit de wind (op balkon) wel. De directe omgeving stelt niet veel voor, maar met zo'n geweldig entertainmentteam is dat -zeker voor de kids- nauwelijks van belang!

prima

mirelle dost
20-8-2008

wij zijn net terug van vakantie

we hebben het er onwijs naar onze zin gehad

jammer dat er geen nederlandse animatie was maar de kids hebben gewoon met alles meegedaan,met handen en voeten kwamen ze er wel uit en er was altijd wel iemand in de buurt die het kon vertalen.

geweldige shows en overdags veel te doen voor volwassenen en voor de kids ook

Gereisd Familie in augustus 2008

Leuk hotel

Natasja
19-8-2008

We zijn net terug van onze vakantie bij H10 lanzarote garden. Hebben het heel erg naar ons zin gehad ! Inderdaad de animatie en de shows zijn heel goed ! Het ontbijt en de lunch zijn goed, alleen het avondeten werd de tweede week wat eentonig, maar zeker niet vies. Nette kamers en goede schoonmaak. In de buurt van het hotel niet echt veel winkels, maar je bent zo met de bus in Puerto del Carmen.

Gewoon goed

Bergjes
1-8-2008

Goed hotel. Mooie gerenoveerde kamer, netjes en schoon. Meer heb je niet nodig. Je komt er alleen om te slapen.

Aangename temperatuur door constante bries, ook 's nachts.

Zwembad lijkt in eerst instantie koud, maar als je "door" bent is het heerlijk. Voldoende ligbedden. Hier hoef je echt niet om te vechten. Om 11 uur zijn er nog genoeg vrij.

Ontbijt is top. Lunch en diner is goed. Voldoende afwisseling, keuze genoeg.

Animatie is super, zeker voor kinderen. Veel aandacht voor de shows. Zeer aan te bevelen! Vooral disney shows zijn voor kinderen erg leuk. Ook veel aandacht voor kostuums.

Vorig jaar in een 5 sterren resort in Turkije. Dit hotel doet er niet veel voor onder en is zijn 3 sterren meer dan waard. Wij hebben het met onze kinderen (7 en 11) prima naar ons zin gehad.

Zuidtour met de bus is zeer aan te bevelen.

prima park, aanrader

S.G. Wolbers
29-7-2008

Samen met onze kinderen en oudeers naar dit park geweest. Echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Kamers zijn degelijk maar oke, eten prima met voldoende afwisseling, veel variatie. Ontbijt is top. Handdoeken worden dagelijks verschoond, behalve op vrijdag.

Het grootste compliment gaat uit naar het animatieteam. 's Morgens beginnen ze met veel enthousisme en dit houden ze de hele dag vol en 's avonds geven ze een topshow weg.

Mooie vakantie gehad en komen hier waarschijnlijk nog wel een keer terug.

Geweldig voor kinderen

esther
23-7-2008

Een ongeloofelijk leuk hotel voor kinderen en volwassenen. Veel animatie en leuke shows.

Gereisd Familie in juli 2008

Wij zijn net terug van onze vakantie

Susan
18-7-2008

Wij zijn net terug van onze vakantie. Ik vond het een hele leuke vakantie. Er was een goed strand. Voor kleine kinderen was er een goed animatie team. Als je er van houd. Het eten was niet slecht maar we hebben het weleens beter gehad. Maar in het algemeen was het wel een leuke vakantie.

Susan 11 jaar 6-7 t/m 17-7 2008

Gereisd Familie in juli 2008