Zoover

Hotel H10 Lanzarote Gardens

Hotelsterstersterster
8,9

2019

Prima hotel met buitengewoon lekker eten.

Stefaan
17-11-2019

Wat je zeker moet weten : dit hotel is sterk afgestemd op mensen met (kleine) kinderen. Voor mensen die reizen zonder kinderen is dit even wennen, maar echt storen doet het niet. De kamer die wij hadden was groot en verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel, bij aankomst werden wij zelfs in het Nederlands ontvangen. Het eten was bij het beste van wat we al mochten ervaren op (hotel)vakantie. De ligging in Costa Teguise is perfect. Van hieruit kun je makkelijk met een huurwagen het gehele eiland verkennen. Nog 1 tip : bezoek niet alleen de toeristische trekpleisters, de natuur is op het eiland (in tegenstelling tot wat velen denken) heel divers.

Gereisd Met partner in november 2019

Echt een familiehotel!

Marielle & Roger
20-6-2018

Ondanks dat we zelf geen kinderen hebben, hebben we in Costa Tequise gekozen voor een hotel dat bekend staat als een familiehotel. Wij kiezen op de Canarische eilanden al jaren voor hotels van de H-10 keten en zijn daar heel tevreden over.

Dit hotel is bij uitstek geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Alles vanaf de receptie tot de toiletten staat in het teken van/voor kinderen.

In het restaurant: Een apart buffet voor kinderen, met eigen bestek en bordjes, helemaal aangekleed met diverse kleurrijke tekeningen.

In en rond het zwembad: Een piratenschip met glijbanen en dergelijke en een omvangrijk animatieprogramma voor kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2018
RRPP, Manager, 6-9-2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience about your stay at the H10 Suites Lanzarote Gardens. It is fantastic to know you appreciated the family and children’s’ facilities.

We would love to welcome you again soon here or in your next H10 hotel!!

Kind regards!

Public Relations Department

Geweldig!

Corrie
11-10-2017

Echt familie hotel, dus veel gezinnen met kinderen. Mooie fam kamer hadden wij. Apart zit en slaap gedeelte, ijskast klein keukentje met magnetron en koffiezetapparaat.Veel kastruimte.Vriendelijk personeel en schoon overal.Actief animatie team. Eten was er voldoende en afwisselend. Ik ben glutenvrij geef ik bij boeking altijd op maar nog nooit zo service gehad als hier. Heb zelf altijd eten bij mij,maar niet gebruikt behalve s middags ivm half pension. Elke avond liep Maria van het restaurant mee om aan te wijzen wat GV was en de 1ste avond kreeg ik zak met brood, cereals en muffins, kaakjes en alles GV mee. En was het op kon je nieuwe vragen. Op woensdag was Italiaanse avond, s morgens opgeven of je pasta of pizza wilde en wordt apart gemaakt voor je. Net als de frietjes worden apart voor je gebakken, even vragen en later worden ze gebracht bij je aan tafel. Winkels en strand aan de overkant van de straat.

Klein minpuntje, wij vonden de bedden wat hard.

rrpp, Manager, 12-10-2017

B Dear Guests,

In first place, we would like to thank you for your stay in our H10 Lanzarote Gardens Hotel and for your friendly comment. In second place we have to apologize for answering in English.

We appreciate your comments regarding your room and food. We also appreciate you highlighting the service in the restaurant regarding your gluten free diet. We are very fortunate to have Maria taking such good care of our guests with dietary needs. Regarding your comments about the hard beds, please know that now we offer mattress toppers!

Thank you again for your encouraging review; it will be a real pleasure to welcome you back!

Kind regards,

Public Relations Department

verblijf

Hans
25-12-2016

De suites waren ruim apart een klein keukentje. De bedden waren keihard maar door een topper te halen werd dit euvel snel opgelost. Animatieteam deed goed werk verrichten voor de talloze aanwezige kinderen. De receptie medewerkers waren zeer behulpzaam. Het nu het grootste struikelblok het Restaurant. het eten was lauw, weinig variatie, te weinig personeel deze maakten dagen van ruim 16 uur. Lange rijen om het restaurant in te komen tafels bleven soms een half uur bezet door vieze borden terwijl gasten al weg waren. Personeel liep zwaar zwetend rond onmenselijk dit moordende tempo. Je moet hier echt niet heen gaan als je geen kinderen hebt.

Zeer prettig en bijzonder kindvriendelijk

T. Sanders
16-9-2016

Een perfect ingespeeld animatieteam zorgde voor een onvergetelijke vakantie. Daarbij was het hotel op zich wat minder uitbundig, maar wel schoon en het eten goed, evenals de kamer T.o.v. de tour over het zuidelijk deel van Lanzarote, was die over het noordelijk deel minder.

Het was fijn, beide met elkaar te kunnen vergelijken. Een bijzonder eiland, een aanrader voor wie o.a. van vulkanisme houdt.

prima bestemming

gerda diepenbroek
16-4-2013

mooie bestemming, heel centraal.

prima wandelpromenade beide kanten op, 5 min. lopen van het appartement. De bus stopt voor de deur.

Wij waren ook al in Puerto del Carmen en Playa Blanca, maar dit was sfeervoller. Ook genoeg restaurantjes in de buurt. Wij hadden alleen logies.

Appartement was ruim voldoende, prima bed.

Gereisd Met partner in april 2013

prima accomodatie! Zeker voor herhaling vatbaar!

Cora
18-3-2012

prima accomodatie. Al heel wat jaartjes vakantie gevierd op Lanzarote, nu voor het eerst in Costa Teguise. Accomodatie was prima verzorgd. Ruim appartement met prachtig terras. Er wordt van alles georganiseerd. Je kunt hiervoor kiezen maar ook gewoon je eigen dingen doen. Geen gereserveerde ligbedden. Er was voor iedereen ruim plek bij het zwembad. Watertemperatuur zwembad was prima. Het personeel is erg vriendelijk en het entertainmentteam was erg leuk naar de gasten toe.

Wij vinden het een aanrader. Zowel Lanzarote Gardens, als Costa Teguise.

Gehorig complex met matig eten

Marc
7-10-2011

Op aanraden van vrienden die op een ander Canarisch eiland een H10-accommodatie hadden geboekt, hadden wij deze acco geboekt. Op basis van de prijs en de omschrijving waren de verwachtingen hoog (d.w.z. luxe accommodatie met goed eten). Bij aankomst bleek dat het appartement eenvoudig is (deels gerenoveerd, deels niet) met een sobere inrichting en verouderde keuken en extreem gehorig. (Normale) gesprekken van buren, tv, stoelen, vertrekkende reizigers, etc waren zeer goed hoorbaar waardoor je bijna verplicht was om vroeg naar bed te gaan en vroeg op te staan (ca zeven uur). Ontbijt was goed, maar avondeten viel erg tegen. Zowel de bereiding (vaak vlees te zwart of niet gaar, patat iedere dag slap) als de kwaliteit van het eten zelf. Personeel was wel heel erg vriendelijk en behulpzaam, verblijf werd prima onderhouden. Veel entertainment voor kinderen. Wel 's avonds vaak overlast van karaoke (oid), wellicht kwam dit van een ander complex.

geweldig

Tabor
12-2-2011

wij boekten dit hotel rechtreeks via de h10-club (scheelt 10%, op aanraden van de vorige schrijver), vliegmaatschappij gevlogen en van te voren een huurauto geboekt. alles was perfekt. het weer bijna de hele week zonnig en tussen de 22 en 25 gr. veel bezichtig met onze huurauto, boekje met kaart is een prachtig hulpmiddel. hotel was gewoon geweldig, heerlijk uitgebreid ontbijt en als we sávond weer terug waren een heerlijk diner in buffet vorm. hele dag en sávonds programma voor de kinderen en ouderen. prachtig strand op +/- 100 meter. alles bijelkaar een prachtige ontspannen week gehad. wij gaan hier nog zeker een keer terug

goed aparthotel

geertje
3-10-2010

Net een week thuis uit Costa Teguise, all inclusive. Schoon hotel, meestal vriendelijk personeel.

Animatieteam, o.l.v. Bas, fantastisch! Veel vrije ligstoelen, te weinig parasols daarbij. Hoogzomer zou dat een probleem geven. Mooi zwembad, niet al te groot. Eten was goed, maar weinig verrassend. Speciale hoek voor kinderen om te eten. Water om te drinken was er voldoende, maar er mochten geen flesjes gevuld worden. Dus modderen met bekers om flesjes te vullen (oa om tanden te poesten).