Zoover

8,9

prima bestemming

gerda diepenbroek
16-4-2013

mooie bestemming, heel centraal.

prima wandelpromenade beide kanten op, 5 min. lopen van het appartement. De bus stopt voor de deur.

Wij waren ook al in Puerto del Carmen en Playa Blanca, maar dit was sfeervoller. Ook genoeg restaurantjes in de buurt. Wij hadden alleen logies.

Appartement was ruim voldoende, prima bed.

Gereisd Met partner in april 2013

Heerlijke vakantie

Marieke
21-10-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een kamer achterin het complex, daar zaten we heel prive en rustig wat betreft de animatie. De kamer was eenvoudig ingericht, maar alles functioneerde naar behoren. Ook werd alles goed schoongemaakt. Alleen op woensdag maken ze niet schoon.

Wij hadden logies en ontbijt (kwaliteit is prima). Dit was perfect, want er zijn leuke restaurantjes in de directe omgeving. Divina Italia vonden wij echt een topper en niet duur echt heerlijk eten daar op het plein Pueblo Marinero. Op dit plein is op vrijdagavond ook een gezellige markt.

Wij hebben 3 dagen een auto gehuurd om het eiland te bekijken ook wat dat betreft heeft dit appartementen complex een perfecte ligging. En ook het strand aan de overkant van de weg is heerlijk.

Het is een heel kindvriendelijk complex met ballenbak, speeltuintje en leuk zwembad (heel schoon en heel koud).

Dit is echt een hotel waar je met kleine kinderen naartoe kunt gaan.

Geweldig voor kinderen!

KSB
29-8-2012

H10 Lanzarote was de eerste vakantiebestemming voor ons met onze dochter van bijna 2. We hebben een geweldige vakantie gehad, en dat was mede te danken aan het entertainment team dat echt verschrikkelijk hard werkte en het de kinderen (ook de kleinsten) altijd probeerde naar de zin te maken.

Normaal houden we helemaal niet zo van dit soort animatieteams, maar bij H10 was het gewoon leuk en niet opdringerend.

We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant voor het diner, genoeg goede en betaalbare alternatieven in de omgeving. Het ontbijt was in ieder geval erg goed verzorgd.

Helaas was de temperatuur van het zwembad inderdaad erg koud, dit deerde de kinderen echter niet. De kamers waren ruim, ietwat gedateerd, maar erg schoon.

Zeker met in achtneming van de prijs, was H10 Lanzarote Gardens een mooie bestemming voor een eerste vakantie met een klein kind. Zeker aan te raden!

Wat een wind, wat een koud zwembad, TOP animatie

An
20-8-2012

Het complex is wat gedateerd, maar wel schoon. De zwembaden zijn zeer koud, alhoewel de kinderen er geen problemen mee hadden. Jammer van de harde bedjes (kussen huren 1 euro per dag), wij gebruikten ons luchtbed op het bedje. Altijd veel wind, in de ochtend vaak bewolking. Vanaf eerste dag stond onze zoon 9 op het toneel en heeft zich uitstekend vermaakt met de animatie (ook 2 NL aanwezig). Onze dochter 14 vond helaas geen aansluiting bij de andere voornamelijk duitse tieners. Eten enigszins eentonig, je kunt wel elke dag wat anders kiezen. Er is altijd patat en pasta, vlees en vis. Saladebar ook vaak hetzelfde, ook bij fruit en ijs, wel lekker gebak. De animatie is 's avonds binnen, maar door airco te doen, leuke shows (disney/grease). Leuk voor eens, maar waarschijnlijk niet nogmaals. Wij hadden overigens geen fan in onze slaapkamer, maar deuren even open en het was te doen.

Top voor kids!

Koorevaar
13-8-2012

App. was ok, wij hadden een "gerenoveerde" (nieuwe douche, nieuwe tegels). De inrichting ietwat sober.

Personeel is erg vriendelijk! Reparaties aan het eea zeer snel gedaan!

Wij hebben 3400 betaald voor 3 weken, 2 volw. en 2 kids obv logies, dus redelijk. Kamers zijn schoon, alleen geen schoonmaak op woensdag.

De drankjes bij de shows zijn erg prijzig, ruim 6 euro voor een cocktail. Ik heb begrepen dat de All incl. qua drankjes zeer matig is.

Voor de kinderen is er genoeg te doen...

Er is een babyclub voor kindjes vanaf 6 maanden tot 4, miniclub, juniorclub en een teenclub.

Speeltuintje aan het zwembad, ballenbak, glijbaan in het diepe bad.

Zwembad is mooi, wordt ieder dag schoongemaakt. Kan hier en daar wel eenlikje verf gebruiken...

Het grootste nadeel is dat het zwembad echt vreselijk koud is, zelfs met 34 graden overdag! Bovendien staat er veel wind...

Een auto gehuurd via de receptie...alles prima geregeld en goedkoper dan de verhuurbedrijfjes in het winkelcentrum!

geen aanrader

koppel met baby
6-8-2012

Het appartement is groot maar renovatie van de kamers dringt zich op.

Kluis/kinderstoel kost 14 €/ week + 10 € waarborg. In onze kamer lawaaihinder van de trap. In matras op ons bed zat een gat in. Babyclub is een goed uitgeruste accommodatie met speelgoed van Ikea. Het personeel spreekt gebrekkig Engels. Het plonsbad is ijskoud! Het restaurant: de hel! Druk, lawaaierig, warm, onaangenaam om te eten. Geen mogelijkheid om ergens rustig buiten te zitten. Het personeel is er opgejaagd. Diner: ruime keuze, veel vis, maar zeer vettig. Kregen bij laatste dag, s’avonds geen eten meer van Maria F.! Ook niet bij de all-in formule. Hebben een hele dag stroompanne gehad in het hele hotel van 9 u tot 21u! Uitleg aan receptie was onduidelijk. Zwembad niet gefilterd, plonsbad vol bladeren, verlichting/ verluchting werkte niet. Hebben bij baby met koud water gewassen. Sómmige leden van het animatieteam werken erg hard, een pluim voor het poetspersoneel maar, wij gaan niet meer terug.

géén aanrader

koppel met baby
6-8-2012

Het appartement is groot maar renovatie van de kamers dringt zich op. Kluis/kinderstoel kost 14 €/ week + 10 € waarborg. In onze kamer lawaaihinder van de trap. In matras op ons bed zat een gat in. Babyclub is een goed uitgeruste accommodatie met speelgoed van Ikea. Het personeel spreekt gebrekkig Engels. Het plonsbad is ijskoud! Het restaurant: de hel! Druk, lawaaierig, warm, onaangenaam om te eten. Geen mogelijkheid om ergens rustig buiten te zitten. Het personeel is er opgejaagd. Diner: ruime keuze, veel vis, maar zeer vettig. Kregen bij laatste dag, s’avonds geen eten meer van Maria F.! Ook niet bij de all-in formule. Hebben een hele dag stroompanne gehad in het hele hotel van 9u-21u! Uitleg aan receptie was onduidelijk. Zwembad niet gefilterd, plonsbad vol bladeren, verlichting/verluchting werkte niet. Hebben baby met koud water gewassen. Wij gaan niet meer terug!

Kindvriendelijk familiehotel

fj
1-5-2012

Mooie appartementen. Keukeninventaris stelt niet veel voor maar ivm half-pension ook niet nodig gehad. Mooi zwembad maar koud, 1 deel heel erg koud, ander deel verwarmd maar nog steeds koud. Veel activiteiten voor kinderen.

Alles is erg netjes en schoon.

Eten in buffetvorm, niets speciaals maar alles smaakt goed, is goed op temperatuur en wordt voortdurend bijgevuld. Een aantal dagelijks terugkerende items met daarbij per dag wisselende gerechten.

Nadeel vonden wij de drukte in de eetzaal. De eettijden zijn ruim, ontbijt van 7.00 tot 10.30 uur, diner van 18.30 tot 21.30 uur. Maak gebruik van de ruime tijden en vermijd de spitstijden rond 8.30 -9.00 uur en 19.00-20.00 uur. Dan zit het bomvol en is rustig eten er niet bij. Erg luidruchtig, ook door de aanwezigheid van veel kinderen en altijd wel een paar huilende baby's. Als je geen kinderen hebt kun je beter een andere acommodatie uitzoeken. Voordat ik kinderen had zou ik de ambiance in de eetzaal omschreven hebben als 'de hel'.

Super kindvriendelijk , koud zwembad

markennien
22-4-2012

De kamer is echt groot, badkamer redelijk, en een super groot balkon (op de begane grond)

Alles wordt goed schoongehouden, en het ontbijt is echt super goed. Het avondeten van normale kwaliteit,qua prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed. (avondeten iedere dag 1 of 2 soorten vlees en vis, pasta met rode saus, salades, friet en kinderbufet met kinderbestek en tafel)

Het personeel is kindvriendelijk vooral ober Mouloud.

Kinderclubs voor kids vanaf 6 maanden (gratis) en leuke shows waar de kids ook af en toe aan mee mogen doen.

Wifi is wat prijzig €2 1 uur, €6 1 dag of €20 1 week.

Op 200 meter van het strand en heel goed te lopen.

Ook een leuk aquarium bijna om de hoek.

Voor ouders met kinderen is dit een super complex om naar toe te gaan.

Wij betaalde maar €200 meer voor halfboard (ontbijt en avondeten) voor 3 personen,zit geen drinken bij maar bij het ontbijt konden we gewoon drinken pakken.

Costa Teguise is wel erg bewolkt in vergelijking met andere plaats.

Het zwembad is wel erg koud.

Alleen voor families met jonge kinderen

heleenclaus
16-4-2012

We kwamen via touroperator bij Lanzarote Gardens terecht. Het hotel ligt vlak aan zee met veel winkeltjes en horeca in de buurt. Het uitzicht is onbeduidend. Het hotel bleek al snel meer een soort "all inclusive" resort voor "jonge gezinnen". Voor kinderen tot ongeveer 7 of 8 is dit een paradijs. Er zijn 2 zwembaden, speeltuinen, ook voor peuters, er is animatie. Voor grotere mensen echter is dit hotel te mijden. De kamers zijn vrij "basic". De service is vriendelijk, maar wat gejaagd, omdat het altijd en overal zo druk is. Wat ons vooral opviel in negatieve zin, is het restaurant; altijd stamp vol, en door al die jonge kinderen met een herrie waar je liefst zo snel mogeijk van weg loopt. Bediening in het restaurant is gejaagd en gericht op het zo snel mogelijk plaats maken voor nieuwe eters. Eten op zich is best OK, maar hotel eten en altijd hetzelfde. Koffie niet te drinken. Als je half pension hebt (zoals wij) moet je (vrij stevig) bij betalen voor alle dranken.