Zoover

8,9

Zeer kindvriendelijk hotel

Familie Meurs
4-7-2016

De kinderen hebben zeer genoten van deze vakantie. Elke avond na het eten spelen in 1 van de speeltuinen en daarna naar de mini disco, wat een feest voor de kindjes. Wij hebben geen gebruik gemaakt, van de mogelijkheid je kinderen een dagdeel te laten verblijven op de opvanglocaties in het hotel. Wij hadden via touroperator ( maar 200 euro ) een auto geboekt en toen heerlijk een week op pad geweest. De kinderen vonden de dierentuin met daarbij ook een waterpark geweldig, ook is er vlak naast het hotel een klein aquarium. Ook leuk is het om de cactus plantage te bezoeken.

Wij vonden het eten na een week erg eentonig worden, gelukkig zijn er veel heerlijke eettentjes in de buurt, waar je voor een kleine prijs heerlijk kan eten. Mocht je net als wij kleine kindjes hebben, vraag om een kamer beneden. Er is namelijk geen lift aanwezig.

Super

Natas
17-5-2016

Kort maar krachtig want meer is niet nodig. Superrrr

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Top hotel!

Maartine
8-5-2016

Ben hier met mijn zoon van 9 geweest van 23-30 april 2016. We verbleven op halfpension basis. Ik vond het eten heel goed, veel variatie en smakelijk, veel groenten en fruit en veel keus vlees of vis of vegetarisch, in buffetvorm, ruim voldoende, ook life cooking. Het dessert buffet was helemaal top, heerlijke taarten en ook 2x een chocolade fontein met vers fruit (en snoep). Nadeel in het restaurant vond ik dat het best veel lawaai is, erg veel (kleine) kinderen. Het restaurant ziet er wel leuk uit, niet zo'n grote lelijke zaal wat je vaak ziet, ook aantal tafels buiten.

Het hotel is helemaal gericht op kinderen en die zijn er dan ook heel veel, ook veel kleinere tot 5 jaar. Er is een babyclub, een miniclub en een juniorclub voor de wat oudere kinderen. Ook voor volwassenen is er entertainment ( bijv. Aqua zumba, sangria maken). Zonder kinderen zou ik hier niet heen gaan, of je moet heel erg van kinderen houden. Zwembad is voor kinderen erg leuk met de piratenboot met glijbanen. Er zijn ruim voldoende ligbedden. Het personeel is heel erg vriendelijk en beleefd en service gericht (we are here for you :-)). Wij vertrokken om 5 uur 's ochtends, toen kregen we een tasje mee met ontbijt. Strand is aan de overkant van het hotel. Winkelcentrum tegenover, daar is ook een hyperdino supermarkt. Er is ook een wat grotere en goedkopere Spar (hotel uit links en dan links de straat in). Appartement zelf goed, aparte best grote slaapkamer, badkamer prima maar beetje klein, keukentje in een kast (koelkast, magnetron, koffiezetapp. waterkoker en wat kopjes en borden en bestek) geen kookmogelijkheid, woonkamer en terras. Wij zaten op de 1e verdieping, volgens mij is begane grond terras het grootst en dan worden ze op de verdiepingen steeds kleiner (2e verdieping is het hoogste niveau). We hebben hier een hele fijne vakantie gehad!

Een fijne locatie in meerdere opzichten.

MLJK
1-5-2016

Fijne locatie want:

- kamers zijn ruim, schoon en modern

- personeel super vriendelijk

- zwembad heel mooi, verwarmde bad is erg fijn voor wie het snel koud heeft, ruim voldoende ligbedden, goed onderhouden en schoon

- buffetten zijn heel uitgebreid, genoeg variatie en erg smakelijk

- op loopafstand boulevard met winkeltjes en restaurantjes en het strand

- met een autootjes zijn er leuke uitstapjes te maken op het eiland

- rustig gelegen, dus geen last van geluidsoverlast

- animatie doet leuke dingen voor kinderen en volwassenen

- s avonds afwisselende shows, binnen dus geen last van qua geluid

Kortom, wij hebben er een erg fijne tijd gehad. Het weer was iets minder dan we gehoopt hadden en door de altijd harde wind, is iets warmere kleding (vestje en lange broek) handig om mee te nemen.

Fantastische vakantie!

Laura
15-2-2016

Het is een geweldig hotel. De animatie is geweldig; ze zijn ontzettend vriendelijk en leuk met de kinderen. Mijn dochter van 2 genoot van het spelen bij de babyclub en elke avond naar de minidisco. Ook voor alle andere leeftijdscategorieen werd er veel georganiseerd, ook voor de volwassenen. Dikke 10 voor de animatie. Ook het overige personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Enige minpunt was dat het verwarmde zwembad nog best fris was en helaas het zwembad wat verwarmd was, was niet het zwembad met de glijbanen.

Het gehele complex en appartement was brandschoon.

Het eten was geweldig, voldoende keuze. We hadden geboekt op basis van half pension.

We hadden een auto gehuurd in het winkelcentrum tegenover voor 30,50 pd. Dit is zeker een aanrader! Met de auto kun je goed het eiland verkennen. Achter het winkelcentrum heb je leuke restaurantjes waar je voor een prikkie kan eten.

fantastisch

Ronny
25-1-2014

Van 12 Januari 2014 tot en met 19 Januari gelogeerd in Lanzarote Gardens. Geboekt Via Neckermann Duitsland. Prijs Kwalitiet perfect.

Geweldig buffet, beter dan bij sommige 4 sterren Hotels. Kamer iets minder, wel verzorgd en netjes maar verouderd meubilair. Er was geen airco op de kamer. Misschien in de zomer wel nodig!!!!!. Hotel annimatie zeer verzorgd en professioneel. Restaurant personeel zeer vriendelijk;

Een heel gewaardeerd verlof.

Kristin
23-7-2013

Zijn begin van juli naar Lanzarote getrokken met 2 kids van 9 en 14. Buiten de soberheid van het appartement niet veel op aan te merken. Op de foto stond echter wel een plafondwaaier dewelke in de kamer zelf niet te vinden was. Los daarvan was het 's nachts eigenlijk niet te warm, even de ramen openzetten en de wind deed de rest. Super animatie aanwezig, dikke pluim voor hen! Evengoed voor de koks en de bediening, niets op aan te merken! Hebben nooit ligzetels moeten "reserveren", deze waren altijd wel ergens vrij, wat ook eens aangenaam is :D. Los van de kamers (daar zit je meestal toch niet) een aanrader!! Zeker in all-in daar de prijzen anders wel oplopen vrees ik.

Super hotel, zeker doen met kleine kinderen!!!

Eline
1-7-2013

Zijn net terug van 11 dagen H10 Lanzarote Gardens (met 1 kind van 18 maanden).

Heb het hotel op oa foto's en Zoover beoordelingen uitgezocht.

Allemaal waar wat er al geschreven is voor mij= kindvriendelijk personeel, leuk animatie team, soms vet eten, wel gevarieerd eten, niet alle drank is all inclusief maar genoeg wel, schoon appartement, dichtbij strand en winkels, voor kleine kinderen ideaal babyclub, handdoekjes leggen op stoelen ter reservering, leuke mini disco, als je geen kinderen hebt wellicht een gekkenhuis in restaurant en bij zwembad, leuk pierenbadje, wel koud al het zwembad water, toilet bij receptie en bar niet heel schoon, dokter en apotheek direct naast hotel. (sluit me aan bij veel mensen voor mij op Zoover).

Wat ik er nog wel toe wil voegen is dat het apprt erg gehorig is.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wel jammer was dat we weinig of soms zelfs geen Nederlanders waren. (veel Duits en Engelse maar allemaal aardige mensen wel).

mooiste hotel wat er is niets ontbreekt

C van der Sluijs
7-6-2013

bij dit apart hotel staat de service nr1

zijn erg rolstoel vriendelijk en als je iets vraagt niets is te veel

ga zo door tot Jan 2014 dan zijn we er weer

Gereisd Anders in mei 2013

Mooie vakantie

Arno en Edith
23-4-2013

wij zijn hier in de herfstvakantie geweest en hadden nog prachtig weer. schone, ruime kamers. wij hadden een familiekamer met tussendeur.

zeer ruime balkons. mooie zwembaden, goede animatie voor onze kleine kids. vriendelijk personeel. wij hadden op basis van all inclusive, en dat was prima. gewoon goed en gevarieerd eten, met een biertje of een wijntje. zeer geschikt voor families met (zeer) kleine kinderen.wij willen zeker nog wel eens terug!