Zoover
Hotel H10 Lanzarote Gardens

Hotel H10 Lanzarote Gardens

Hotelsterstersterster
8,9

Fantastisch hotel (touroperator faalt )

Mariël Visch
9-9-2018

Dit is een super mooi hotel! Heel erg schoon en netjes! Lieve en hard werkende personeel! Eten was ook goed alleen heel veel vis vis vis😕 ( pech als niet van vis houdt ) Voor ons was de appartement een grote teleurstelling! Familie kamer geboekt! Maar kregen geen familie kamer! Wel voor betaald! De foto’s op touroperator zijn ook daarom erg misleidend! Heb al een paar keer geboekt bij touroperator maar denk dat dit de laatste keer was! Contact met touroperator opgenomen maar wil ons niet verder helpen! Heel jammer!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
RRPP, Manager, 13-9-2018

Dear Guests,

We appreciate your kind feedback and apologize for answering in English. Thank you for acknowledging the staff – this motivates us! Please know that we have the Daisy Family Suite with bunk beds only available online and Family Suites available online and with the tour operators.

We would love to welcome you again here at the H10 Suites Lanzarote Gardens.

Public Relations Department

Kindvriendelijk familiehotel, veel Engelsen!

dds
28-8-2018

Het hotel en de appartementen zijn schoon en netjes! Ruime kamers, grote bedden, terras met ligbedden, tv met alleen Spaanse en Engelse zenders.

Het zwembad is erg kindvriendelijk; leuke glijbanen en helemaal niet diep (van 0.50 m tot 1.35 m) Strenge badmeesters en 1 "iets wat" verwarmd zwembad.

Veel Engelsen!!

Ze leggen de handdoeken al voor 8 uur bij het zwembad en blijven dan uren weg. Er zijn genoeg ligbedden, maar de "leukste"plekken zijn dan al bezet.

Het eten is gevarieerd, elke avond een ander thema. Het is een beetje verwarrend hoe ze de "all- inclusief"gasten scheiden van de "half-pension" gasten.....

Wij vonden het jammer dat er geen Nederlands sprekende animatie aanwezig was.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
RRPP, Manager, 6-9-2018

Dear Guests,

Thank you for taking the time to post your review about the H10 Suites Lanzarote Gardens and thank you for all the kind comments you have made. We hope to see you again if you decide to travel to Lanzarote again in the future.

Echt een familiehotel!

Marielle & Roger
20-6-2018

Ondanks dat we zelf geen kinderen hebben, hebben we in Costa Tequise gekozen voor een hotel dat bekend staat als een familiehotel. Wij kiezen op de Canarische eilanden al jaren voor hotels van de H-10 keten en zijn daar heel tevreden over.

Dit hotel is bij uitstek geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Alles vanaf de receptie tot de toiletten staat in het teken van/voor kinderen.

In het restaurant: Een apart buffet voor kinderen, met eigen bestek en bordjes, helemaal aangekleed met diverse kleurrijke tekeningen.

In en rond het zwembad: Een piratenschip met glijbanen en dergelijke en een omvangrijk animatieprogramma voor kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2018
RRPP, Manager, 6-9-2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience about your stay at the H10 Suites Lanzarote Gardens. It is fantastic to know you appreciated the family and children’s’ facilities.

We would love to welcome you again soon here or in your next H10 hotel!!

Kind regards!

Geweldig!

Corrie
11-10-2017

Echt familie hotel, dus veel gezinnen met kinderen. Mooie fam kamer hadden wij. Apart zit en slaap gedeelte, ijskast klein keukentje met magnetron en koffiezetapparaat.Veel kastruimte.Vriendelijk personeel en schoon overal.Actief animatie team. Eten was er voldoende en afwisselend. Ik ben glutenvrij geef ik bij boeking altijd op maar nog nooit zo service gehad als hier. Heb zelf altijd eten bij mij,maar niet gebruikt behalve s middags ivm half pension. Elke avond liep Maria van het restaurant mee om aan te wijzen wat GV was en de 1ste avond kreeg ik zak met brood, cereals en muffins, kaakjes en alles GV mee. En was het op kon je nieuwe vragen. Op woensdag was Italiaanse avond, s morgens opgeven of je pasta of pizza wilde en wordt apart gemaakt voor je. Net als de frietjes worden apart voor je gebakken, even vragen en later worden ze gebracht bij je aan tafel. Winkels en strand aan de overkant van de straat.

Klein minpuntje, wij vonden de bedden wat hard.

rrpp, Manager, 12-10-2017

B Dear Guests,

In first place, we would like to thank you for your stay in our H10 Lanzarote Gardens Hotel and for your friendly comment. In second place we have to apologize for answering in English.

We appreciate your comments regarding your room and food. We also appreciate you highlighting the service in the restaurant regarding your gluten free diet. We are very fortunate to have Maria taking such good care of our guests with dietary needs. Regarding your comments about the hard beds, please know that now we offer mattress toppers!

Thank you again for your encouraging review; it will be a real pleasure to welcome you back!

Public Relations Department

Fantastisch hotel met top animatie!

Saskia
28-5-2017

Net terug van een heerlijke vakantie op Lanzarote en wat hebben we genoten in dit hotel. Dikke vette complimenten voor het animatieteam! Dit is niet 'zomaar' een animatieteam, maar een professioneel team. De shows 's avonds zijn geweldig en ook het vermaak overdag is super. Dikke pluim voor jullie. Daarnaast zijn ook alle medewerkers super vriendelijk en behulpzaam of het gaat om de schoonmaakster of de receptiemedewerkers. Echt top.

Het eten is in buffetvorm en hangt aan een thema. Bijvoorbeeld Spaans, continental, Italiaans. Ze hebben altijd heerlijke gerechten, voor ieder wat wils. Er liggen altijd wat "standaard" gerechten, dus wees niet bang als je iets niet lust. Voor de kinderen hebben ze een speciaal kinderbuffet met patat, kipnuggets en ook de nodige groente.

Het zwembad is geweldig voor iedere leeftijd. Leuke glijbanen en verschillende dieptes. Twee baden zijn verwarmd.

Het hotel ligt praktisch aan zee, weg oversteken en je bent er. Vanaf het hotel loop je zo naar winkeltjes en restaurants. Wij hebben een auto gehuurd voor drie dagen, zodat we ook nog wat van andere delen van het eiland zag. Tip: wil je naar een strand met jonge kinderen? Ga naar Dorade beach in Playa Blanca. De topper van dit eiland is Papagayo beach, prachtig strand gelegen in een baai. Via een zandweg kun je er naar toe. Wij hebben een topvakantie gehad!

rrpp, Manager, 3-10-2017

Dear Guest,

Thank you for your ratings and review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and had a top vacation!

We hope to see you again very soon.

Super!

Gameren
2-5-2017

Wij zitten er op dit moment. Even een reactie op de plaatser van een review afgelopen december:

- harde bedden: wij vinden het heerlijk en slapen als de beste.

- restaurant: als het open gaat moet je inderdaad in de rij. Wij zijn met 10 personen en hebben steeds in no time een tafel. Nu genoeg variatie en heerlijke gerechten! Niet alleen maar standaard dingen, maar ook luxere producten.

Het hotel is volgens mij niet vol nu, oogt vrij rustig buiten de etenstijden om. Wel heel veel kleine kindjes deze week.

Alle inclusive is prima. Buiten de buffetten om is er bij de poolbar meer dan genoeg lekkers te eten.

De cocktails zijn heerlijk! Men is hier niet zuinig met de alcohol en de snacks zijn prima!

Ik zeg: prima hotel!!!

rrpp, Manager, 3-10-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback. We are very happy about the positives that you point out.

We really hope you decide to return to the H10 Suites Lanzarote Gardens.

verblijf

Hans
25-12-2016

De suites waren ruim apart een klein keukentje. De bedden waren keihard maar door een topper te halen werd dit euvel snel opgelost. Animatieteam deed goed werk verrichten voor de talloze aanwezige kinderen. De receptie medewerkers waren zeer behulpzaam. Het nu het grootste struikelblok het Restaurant. het eten was lauw, weinig variatie, te weinig personeel deze maakten dagen van ruim 16 uur. Lange rijen om het restaurant in te komen tafels bleven soms een half uur bezet door vieze borden terwijl gasten al weg waren. Personeel liep zwaar zwetend rond onmenselijk dit moordende tempo. Je moet hier echt niet heen gaan als je geen kinderen hebt.

Super vakantie gehad!

S Veraart
13-11-2016

Super leuke vakantie gehad begin oktober! Alles is netjes, personeel is vriendelijk en m.n. het animatieteam is fantastisch. Ze doen er leuke dingen en onze dochters (1 en 3) waren er helemaal weg van! In het animatieteam werken +_ 6 Nederlandse jongens en meisjes, wat het extra vertrouwd maakt en onze kinderen er niet bij weg te krijgen waren! Echt een aanrader dit hotel, dicht bij het strand en op en top gericht op kinderen!

Zeer prettig en bijzonder kindvriendelijk

T. Sanders
16-9-2016

Een perfect ingespeeld animatieteam zorgde voor een onvergetelijke vakantie. Daarbij was het hotel op zich wat minder uitbundig, maar wel schoon en het eten goed, evenals de kamer T.o.v. de tour over het zuidelijk deel van Lanzarote, was die over het noordelijk deel minder.

Het was fijn, beide met elkaar te kunnen vergelijken. Een bijzonder eiland, een aanrader voor wie o.a. van vulkanisme houdt.

Helemaal top!

A.S.
18-8-2016

In een woord geweldig, ligging super, mini stukje lopen naar het strand, eten top, lekker en gevarieerd niet zo'n vreetschuur,superzwembad met glijbanen altijd wel een bedje vrij, ruime schone kamer (bed te zacht, enige minpuntje), animatie, miniclub en shows superleuk, het is dat ik Lanzarote nu wel gezien heb anders ging ik zeker terug naar dit hotel.