Zoover

8,9

Familiehotel

Nicole
22-11-2019

Net terug van een fijn verblijf! Ook ik wil wel de opmerking maken dat je er bewust van moet zijn, dat dit ECHT een familiehotel is. De animatie loopt het hele jaar door en daardoor was het zelfs in november gigantisch druk met veel kleine kinderen. Hadden wij onderschat. Alle clubs zijn open en elke avond baby en mini disco. De eerste avond kregen wij een tafel in het kindergedeelte, maar dat vonden wij best heftig. Wat een lawaai! De avonden erna met onze zoon in de serre gegeten en dat was heerlijk rustig. Eten is goed en afwisselend. Kamers zijn mooi en ruim, maar wel wat gehorig. Jammer dat het zwembad met de piratenboot niet verwarmd is en die is in deze tijd van het jaar echt te koud is voor kleine kinderen. De speeltuin met de piratenboot maakte het meer dan goed!!! Alle medewerkers van het hotel zijn mega vriendelijk, lachen altijd en leuk met kinderen!! Costa Teguise heeft leuke stranden en je kan er heerlijk wandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2019

Prima hotel met buitengewoon lekker eten.

Stefaan
17-11-2019

Wat je zeker moet weten : dit hotel is sterk afgestemd op mensen met (kleine) kinderen. Voor mensen die reizen zonder kinderen is dit even wennen, maar echt storen doet het niet. De kamer die wij hadden was groot en verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel, bij aankomst werden wij zelfs in het Nederlands ontvangen. Het eten was bij het beste van wat we al mochten ervaren op (hotel)vakantie. De ligging in Costa Teguise is perfect. Van hieruit kun je makkelijk met een huurwagen het gehele eiland verkennen. Nog 1 tip : bezoek niet alleen de toeristische trekpleisters, de natuur is op het eiland (in tegenstelling tot wat velen denken) heel divers.

Gereisd Met partner in november 2019

Bied alles voor een perfecte vak. met het gezin!

Vivi
10-10-2019

Samen met mijn partner en dochter van ruim 1.5 jaar oud zijn we hier in oktober naar toe geweest en waren zéér tevreden! Erg kindvriendelijk, alles ingericht op de kinderen. Een eigen eethoek, waar ze ook kunnen kleuren, eigen bordjes en bestek en eigen menu. Er zijn allerlei activiteiten voor de kinderen, alle kids zijn weg van mascotte Daisy.

Er was zelfs ook kinderopvang! Met ook een NL leidster. Alle leidsters waren even lief voor de kinderen. Onze dochter vindt het heerlijk om thuis op de opvang te zijn en ook hier wilde ze alleen maar spelen bij de kindjes. Als ouder mocht je er ook gewoon bij gaan zitten.

Service is ook goed, alle medewerkers zijn vriendelijk, ook voor de kinderen.

Park zag er goed, schoon en verzorgd uit.

Wij hadden een kamer voor 3 personen en is prima. Groot buiten terras met tafels en stoelen en ligbedden.

Strand was 5 minuutjes lopen, fijne boulevard om te wandelen (nog wel in renovatie tot april '20)

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019
Katharina, Manager, 11-10-2019

Dear Guests,

We very much appreciate the time dedicated to give your feedback after your stay in our hotel H10 Suites Lanzarote Gardens.

Thank you so much for pointing out the positives such as room, food and kids clubs. It motivates us to keep on going.

Sorry to answer your wonderful review in enlish!

Regards from the entire Gardens' team that will be happy to greet you again!

Yours sincerely,

Public Relations Department

Leuk hotel voor gezinnen met kinderen!

Silvie
1-9-2019

Mooi hotel met leuk zwembad voor de kinderen en klein verwarmd gedeelte. Lekker eten, goede All In, zeer proper en super kinderanimatie. Ook in het Nederlands!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Alles in het teken van de kinderen

Ludo
12-7-2019

Ruim domein met grote familiekamers met alle comfort (kitchenette,koelkast, 2 TV's, safe,airco, enz..). Veel plaats aan het zwembad en alles staat in het teken van de kinderen. Handdoek leggen werd niet toegestaan en werden zelf weggenomen door de iets wat te strenge badmeester. Eten voldoende maar weinig variatie zoals in de meeste hotels. Enkel frieten zijn te dun, te koud en smaakloos. Moeten ze echt iets aan doen. Restaurant bij grote drukte erg lawaaierig, wat wil je aan elke tafel zitten één of meerdere kinderen tussen gemiddeld 1 en 8 jaar oud. Avondanimatie volledig in het teken van de kinderen en dus ook zeer lawaaierig. All-in dranken aanbod zeer ruim en dus goed. Vriendelijk personeel. Enkel doen met kleine kinderen en dan hebben ze de tijd van hun leven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuk voor gezinnen!

Matthijs Diender
4-5-2019

Vriendelijk personeel, alles is er nesjes, eten is prima! Keuze genoeg. Heerlijke cocktails bij de poolbar (daisy vonden de kids erg lekker, alcoholvrij) 1 verwarmd zwembad en 1 onverwarmde ( beide naast elkaar). Hotel vol, genoeg bedjes. Wel worden er s ochtends veel bedjes gereserveerd met een handdoek ( moet hotel eigenlijk wat aan doen) , maar er zijn eigenlijk bedjes genoeg. Ligging prima, vlakbij de zee, al is zwemmen daarin eigenlijk lastig. Kamers zijn prima. Animatie leuk en vooral de avondshows fantastisch!!

Als ik dan toch nog een minpuntje moet noemen: harde bedden, heb niet heel lekker geslapen.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to rate the H10 Suites Lanzarote Gardens after staying here with us!

We are very happy to know that you couldn’t have been happier!! This is the way we like it to be and this is the reason we work hard every day!! Sorry for answering in English.

Thank you again for your encouraging review. It would be a pleasure to be able to greet you another time!

Public Relations Department

Fantastisch! Meteen boeken :-)

Inge
2-5-2019

Aanrader, ik kan niet anders zeggen! Op en top kindvriendelijk. Er wordt heel veel gedaan voor de kinderen. Ze kunnen 2 keer per dag maar de miniclub. De begeleiding is super. Ook tussendoor kun je deelnemen aan activiteiten. Genoeg te doen voor jong en oud. Ook de faciliteiten in het hotel zijn uiterst op kinderen gericht.

Het eten is gewoon top. Veel variatie, voor elk wat wils. Vis, vlees... pasta, pizza,friet, heerlijk paella. Hier kun je gewoonweg niet over klagen (dan ben je gewoon een lastige eter). Het eten is goed warm, wordt ter plekke bereid.

Personeel: zonder uitzondering:iedereen is even vriendelijk, hartelijk en behulpzaam. Men werkt hier keihard! Het is allemaal even schoon en netjes. Luxe kamers, prima bedden.

Costa Teguise is prachtig. Vanuit het hotel gezien vooral naar rechts blijven lopen.

Tip: fotoshoot met de fotografen van het hotel.... fantastische fotos!

Boeken! Je zult er geen spijt van krijgen :-)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Dear Guests,

We very much appreciate your time dedicated to give your feedback after your holiday in our hotel H10 Suites Lanzarote Gardens. Thank you so much for positively mentioning the food, the Mini club and highlighting the friendliness of the staff. It is true our photographer does a great job!

Sorry for answering you in English.

We‘ll be happy to greet you again on your next visit!

Public Relations Department

Niet meer met onze wat oudere kinderen.

A Jorna
1-5-2019

Heerlijk hotel voor gezinnen met kleine kinderen.

Speeltuintjes zwembaden met kleine glijbaantjes. Animatie geweldig voor jonge kinderen .

In onze periode geen oudere kinderen daar dus ook geen animatie voor,

Appartementen oke bungalows nog mooier.

Eten prima met veel keuze.

Minpunten

Bed werd in onze week niet verschoond maar omgedraaid. 🙃

In het restaurant te druk en zeker niet schoon. Je bleef plakken aan de vloer .

Het personeel werkt erg hard maar er is gewoon te weinig personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Dear Guest,

Thank you for submitting your review of your stay here at the H10 Suites Lanzarote Gardens.

Thank you for pointing out what you liked and what you missed. We appreciate both; there is always room for improving!

It is true our photographer does a great job!

Sorry for answering you in English.

We look forward to welcome you back!

Geweldig!

M
20-2-2019

Geweldig! Het is schoon, ruim, goed georganiseerd. Het eten is echt heel goed! De crèche is heel fijn. De kleine (10 mnd) vond het heerlijk daar te spelen, de meiden zijn erg aardig en lief voor de kids. De receptie lijkt het woord “kan niet” niet te kennen, proberen echt je het hof te maken. De 3 zwembaden zijn prima!

Locatie is ideaal: dicht bij het strand, prima wandelopties. Lekkere restaurantjes in de buurt.

Volgend jaar weer als het kan!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Geweldig hotel!

Ingrid
18-1-2019

Wat een top hotel is dit toch! Voor de tweede keer geweest en we gaan zeker weer terug.

Danielle van touroperator heeft dit geweldig aangeraden en zorgt iedere keer weer voor een goed gelegen familie suite. Zoek je een vakantie met kleine kinderen? Niet verder zoeken!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019