Zoover

9,1

Fantastisch ,geweldig

E.hermsen
17-11-2018

we hadden de luxe kamer met jacuzzi bij binnen komst werd je met champagne ontvangen.de kamer was erg lux en schoon . Iedere dag werd het schoongemaakt,koffie bij gevuld douche spullen bij gevuld .wij genoten erg van het vriendelijke personeel .fantastische jongen van animatie was erg behulpzaam.het eten was in één woord van fantastisch .wij komen zeker volgend jaar terug.bedankt Barceló.

Gereisd Met partner in november 2018

Geachte cliënt,

We vinden het altijd leuk om te lezen dat onze gasten met geweldige vakantieherinneringen naar huis zijn gegaan en we zijn je erg dankbaar voor de tijd en moeite die je hebt besteed om je persoonlijke ervaring in ons Barceló Teguise Beach hotel met ons te delen.

Wij danken u voor het wijzen op de netheid van onze installaties, zich ervan bewust zijnde dat dit een aspect van primair belang is voor onze gasten om zich comfortabel te voelen in ons hotel, onze huishoudafdeling onderneemt dagelijks een grondige reiniging van onze installaties en kamers. We zijn dankbaar voor uw complimenten voor onze medewerkers, wiens vriendelijkheid en hulpvaardigheid een van de sterkste punten van ons hotel is en we beloven ze allemaal te feliciteren, in het bijzonder aan Berry de jongen van animatie, namens u voor hun bijdrage aan uw welzijn terwijl u in onze hotel.

Nogmaals bedankt voor deze hartverwarmende beoordeling van uw verblijf bij ons, we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Hartelijke groeten,

Geweldig hotel, echt een aanrader!

Gabrielle
2-11-2018

Geweldig hotel! Mooie kamers (wij hadden er 1 met jacuzzi op het balkon), mooie zwembaden en het eten is gevarieerd en lekker. Vlakbij een centrum en strand.

Geen handdoekje leggen want die worden na een uur gewoon weggehaald.

Echt een aanrader, ik zou graag nog eens teruggaan!

Gereisd Met partner in januari 2017

Geachte cliënt,

Allereerst willen we u bedanken voor de mooie beoordeling die u hebt gedeeld na uw recente bezoek aan ons Barceló Teguise Beach hotel en we zijn verheugd om te lezen dat we in staat waren om aan uw vakantiewensen te voldoen.

We zijn blij om te lezen dat je echt genoten hebt van onze onverslaanbare locatie om de wonderen van een vakantie op Lanzarote te bezoeken. We zijn ook erg blij om uw volledige tevredenheid te lezen met het comfort van de kamer waarin wij u hebben ondergebracht en zijn dankbaar voor uw hoogtepunt over de schoonheid van onze accommodaties die gericht zijn op het garanderen van een gedenkwaardig verblijf in ons hotel.

Nogmaals bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en kijk er erg naar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Geweldig hotel

Claudia
22-10-2018

Ik heb de meest geweldige vakantie ooit gehad en ik heb veel gereisd. Wat een super fijn hotel je word gezien en gehoord. Ik heb genoten van iedere seconde hele mooie kamer met grote jacuzzi en zee zicht.

Het eten was iedere keer een feestje zoveel om uit te kiezen. Heel vriendelijk personeel en het complex is schoon.

Iedere dag word je kamer opgeruimd schoongemaakt . Koffie systeem op je kamer toilet artikelen. en een heel lekker bed.. Je kunt zelfs de hardheid van de kussens uitzoeken en de dagelijkse aromatische geur van je kamer

Costa Teguise is een kleinere straf of groter dorp?? Dan Playa Blanca maar dat was voor mij een plus punt genoeg te doen in de omgeving qua wandelen langs winkeltjes. Horeca is bijna allemaal Engels georiënteerd.

Hier kom je echt helemaal los van het dagelijks bestaan en kom je uitgerust weer thuis..

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Beste gast,

We willen graag onze dank uitspreken voor de opmerkingen die u heeft gemaakt over uw recente bezoek. Ze helpen ons te begrijpen hoe onze gasten hun verblijf bij ons ervaren. Het is altijd ons doel om maximale klanttevredenheid te bereiken en we zijn verheugd om te horen dat uw vakantie in Barceló Teguise Beach een plezierige ervaring was. We streven er voortdurend naar om hoge normen te leveren en ervoor te zorgen dat al onze gasten vertrekken met prachtige vakantieherinneringen.

We zijn erg blij om te lezen dat je de kamer waarin we je hebben ondergebracht leuk vond en dat je het altijd schoon en comfortabel vond. Het vult ons met trots dat je kunt genieten van de gastronomische inspanningen van onze chef-koks terwijl we ernaar streven te voldoen de vele culinaire wensen van onze gasten die de meest heerlijke internationale en lokale gerechten aanbieden.

Bedankt voor je mooie reacties met betrekking tot de service die je van onze teamleden hebt ontvangen, we zullen ervoor zorgen dat je vriendelijke woorden zoals we weten het heel veel voor hen zullen betekenen.

Hartelijke groeten,

Prachtig hotel en relaxe omgeving

K
22-8-2018

Het hotel is een mooi hotel en zeker 4 sterren waard. Het zwembad dat in het centrum van het hotel is gelegen is rustig waardoor er meestal ligbedden beschikbaar zijn. Het eten is goed, met name het avondeten varieert elke dag van vis, vlees, verse garnalen, sushi en wok.

Wat goed is om te weten is dat al het drinken bij het diner is uitgesloten en los betaald dient te worden. Wij zelf hadden half pension geboekt maar waren niet van deze regeling op de hoogte.

Persoonlijk houden wij niet van toeristische strips met bussen etc. Wij hebben daarom voor 2 dagen een auto gehuurd en zelf het eiland verkend. Het hotel geeft hierbij hele goede service. Via een systeem in de centrale hal kan je zelfstandig een auto huren. Vervolgens komen ze op de door jou aangegeven tijd de auto bij de receptie afgegeven. Tevens wordt hij hier ook weer opgehaald.

Tip:let op met welke vliegtuigmaatschappij ie naar Lanzarotte vliegt ivm vertraging

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geachte cliënt,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons Barceló Teguise Beach hotel voor uw vakantie in Lanzarote en voor de beoordeling die u heeft gedeeld, zijn al uw vriendelijke woorden over uw verblijf bij ons geweldig om te horen. Het is waar dat in de front office-hal een tablet is waar u uw huurauto kunt reserveren, en het is net zo eenvoudig als u een opmerking maakt. Het is ook goed om te weten dat je hebt genoten van de vele culinaire hoogstandjes die zijn bereid door onze professionele chef-koks die ernaar streven om een breed scala aan typische lekkernijen aan te bieden om alle smaakpapillen tevreden te stellen en we danken je dat je ons hebt laten weten dat we de uwe kunnen verslaan.

Nogmaals bedanken we u voor het delen van uw ervaring met ons en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.

Hartelijke groeten,

Fantastisch eiland en zeer goed hotel

Sybille
18-11-2017

Vraag een rustige kamer, wij zaten boven de inkomhall en hadden 's nachts veel geluid vanuit de hall (muziek, babbelen van het personeel, we hoorden zelfs de telefoon rinkelen)

Gereisd Met partner in oktober 2017

Hele mooie ligging!

Sarah Van de Velde
12-8-2017

Het strand is er gewoon geweldig.

Zelfs tussen de vissen gezwommen.

Het water is er super helder.

Gereisd Met partner in september 2016

Fijn verblijf, modern en rustig

Ingrid B.
3-7-2016

Dit 'adults only'-hotel is een prettig verblijf. Alles met frisse, moderne tinten en schoon. Goede bedden, kamer netjes en schoonmaak idem. Soort van Nespresso op de kamer en mini-bar. Regendouche en separate handdouche. Kluis op de kamer kost 3 euro per nacht. Eten fantastisch, voor elk wat wils, van Canarische specialiteiten tot bijv. teriyaki. Dichtbij winkeltjes, strand, apotheek en Spar om de hoek. Kortom: voor mij een plek om terug te komen!

Geweldig!

Marleen
27-6-2016

Een ontzettend fijn hotel!

Plus:

- vriendelijk personeel

- goed eten, veel keus en variatie zowel bij ontbijt en diner

- kamers zijn netjes en schoon en ruim genoeg

- het hele hotel ziet er erg netjes en verzorgd uit

- ligging van het hotel is ideaal, binnen 5 minuten ben je op het zandstrand la cucharas en winkels en boulevard zijn erg dichtbij

- parkeren is overal gratis. Met huurauto niet voor de deur kunnen parkeren maar wel elke dag ongeveer 500 m (5 min lopen) van het hotel af. Huurauto vooraf geregeld via touroperator, dit ging prima!

- de omgeving van Lanzarote is geweldig. Er is heel veel te zien, wij zijn 6 dagen met een huurauto op pad geweest, dit is zeker goed te doen en je ziet zoveel van het eiland op je eigen tempo!

Min:

- wat kleine afwerkingen op de kamer konden beter, bijv plafond van de douche is geverfd maar erg slordig waardoor er nog wat stroken verf tegen de tegels zaten

- er zijn niet genoeg ligbedden aan het zwembad voor het aantal gasten. Het nadeel is dat iedereen al handdoeken gaat leggen erg vroeg. Ondanks dat het hotel bij het ontbijt op elke tafel bordjes heeft staan waarop staat dat dit niet mag en na 60 min de handdoek weggehaald wordt. Helaas wordt dit niet gedaan door personeel (is ook moeilijk om precies te controleren). Hierdoor had je geen bedje als je na 10 uur wilde gaan zwemmen.

- het eiland is erg gericht op Engelsen, we hadden soms het gevoel de enigste Nederlanders te zijn. Echter hebben wij dit niet als vervelend ervaren. Zal ook afhankelijk zijn wanneer je reist.

Al met al een super vakantie gehad!!!

Jose Luis Salinas, Community Manager, 24-7-2016

Dear Marleentjuh,

First of all I would like to thank you for the time you took to write your comments on our online questionnaire. It is always very important to get our guests’ feedback but in your case it is also an excellent report where we can learn how our guests perceive the services our team deliver.

I would like to apologise if you had any issue we could not solve during your stay. On behalf of hotel management I inform you that all rooms are keeping up with.

Regarding the towels in the swimming pool let me inform you that we have just increse the number of sunbeds and improving the procedure in order to guarantee to our guest.

Thank you again for your report and suggestion. We look forward to seeing you soon!

Regards

Heerlijk verblijf gehad

Robert-Jan & Ghita
29-8-2015

Mooi gerenoveerd hotel met aardig en behulpzaam personeel, goed en gevarieerd eten en schone, nette kamers. Elke dag wordt er schoongemaakt en om de dag handdoekenwissel, kan ook dagelijks. Elke 3 dagen schoon beddengoed. Halfpension is echt een aanrader. Wij vonden de ligging goed, vlakbij het strand en in het centrum, echter heeft Costa Teguise niet echt een grote boulevard, maar wel een leuk centrum met winkels en restaurants en een kleine boulevard wat leuk is om in de avond eens rond te lopen. Prachtig eiland wat zeker de moeite waard is om een auto voor te huren om zelf rond te gaan kijken. Het eiland is niet heel groot, dus je bent overal zo, ideaal om cultuur en strand te combineren. Doordat het zoveel waait is de warmte heel goed te doen. Enige nadeel van het hotel vonden wij de gehorigheid van onze kamer, we zaten boven het restaurant en het schuiven van stoelen begint rond 7uur 's morgens en duurt tot ongeveer 2uur 's nachts, heb je in ieder geval wat aan je dag.

Jose Luis Salinas, Community Manager, 14-3-2016

Dear Mr. Robert and Mrs. Ghita,

We would like to thank you for taking the time to share with us your comments and suggestions, our guest’s feedback is highly appreciated by all of our team.

Let me apologise if during any process of the restaurant service you could feel any inconvenience in your room. It should have been a blip, due to rooms were completely refurbishment and all of them are soundproofed. Nevertheless I have reported it to our food and beverage department in order to try to minimize sounds coming from the operative.

Nowadays we are working to satisfy and create an exceptional service to our clients. Thank you for your positive reviews about our service and staff, without any doubt the most important value in hotel.

We truly hope that you took good memories of your stay with us. We look forward to welcoming you on your next visit to Lanzarote.

Kind regards.

Jose Luis Salinas

Subdirector / Deputy Manager.