Zoover

Aparthotel

Top vakantie

Daniëlle Van Oostenbrugge
3-4-2019

Top hotel, goed eten veel keuze en iedere dag wat anders.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam .

Jammer van koude water

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Super goed hotel

Fam flodder
1-12-2017

Super goed hotel, ruime kamers, elke dag een ander thema voor het diner. Heeeel veel keuze uit eten en drinken. Zeer schoon.

Enige jammere is dat het zwembad koud is en dat er om de dag handoeken worden verschoond.

Anninatieteam was super leuk bezig Bart, Anna, Tymo en Amanda zijn toppers!

Gereisd Met jonge kinderen in november 2017

Eduard
10-2-2017

We hebben een prachtige vakantie achter de rug in hotel El Trebol. Het begin was niet zo denderend. Bij aankomst op de luchthaven werden we door touroperator wat aan ons lot overgelaten. We werden naar een parking gestuurd waar we bij een bepaald nummer onze bus zouden vinden. We moesten echter lang op het busje wachten. De receptie leek ons bij aankomst erg klein in verhouding met wat we gewoon zijn. We werden gewoon naar onze kamer gewezen, geen begeleiding, niemand die meeging, niemand die onze bagage naar de kamer deed en geen liften. We vreesden het ergste. Maar bij elk bezoek aan het restaurant en de bar veranderde onze mening drastisch. Het eten kon niet beter, veel variatie, lekker eten dat je niet beu wordt na enkele dagen en enkele thema diners per week. De kamer en het hele hotel werd goed onderhouden. Praktisch dagelijks propere handdoeken. Het bed opmaken en poetsen werd steeds om de andere dag gedaan, maar dat deerde ons helemaal niet. Het animatieteam was fantastisch, met een speciale pluim voor de lieve Jelle. Er waren zelfs 2 Belgen bij Jelle Nederlandstalig en Timo Franstalig maar sprak ook zeer goed Nederlands. Verder waren er ook de twee schatjes Sophie en Claire, allebei Brits en altijd even vriendelijk. Er was elke avond iets te doen: Bingo, quiz, karaoke, show, wedstrijden tussen mannen en vrouwen of tussen animatieteam en gasten en elke week een show van bijvoorbeeld een goochelaar of een slangenvouw. De kwaliteit-prijs verhouding was voor een 3 sterren hotel meer dan in orde. Wel werd er bespaard op alles waarop men kon besparen. Op al de kamers een kast met 2 vakken met maar 1 schuifdeur. De WIFI was gewoon ondermaats, onbruikbaar. Geen bagage vervoer. Koud zwembadwater. We waren de 4 enige Nederlandstaligen in het hotel, enkele Fransen en vooral Engelsen. Maar allemaal even vriendelijk en zeker geen lawaai. Als excursie deden we de zuid tour, deze uitstap was echt de moeite waard. Het was een prachtige vakantie. Voor herhaling vatbaar.

Ja voor een gezin uitstekend

Reedijk
22-4-2016

Eten en bediening subliem

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

Alleen als je van veel lawaai houd

Francis Weezenbeek
10-4-2016

Aankomst niet vriendelijk zo veel Kinder die alles kapot maken schreeuwen op de pool tafel staan en er wordt niks gezegd drank is goedkoopste rot zooi wat er is wij zijn elke dag buiten af gaan zitten in het complex kun je nergens gezellig zitten is alleen voor de kinderen entertainment echt vervelend echt geen aanrader er waren zoveel mensen die klaagde maar doen niks ik ga al jaren op vakantie heel veel plekken geweest maar heb nog nooit zo iets mee gemaakt

Genoten

met partner
11-10-2014

Ligging is goed, het personeel is vriendelijk, het eten goed en het weer is heerlijk. Dus wat wil een mens nog meer tijdens zijn vakantie?

Gereisd Met partner in september 2014

fantastisch

p_reedyk2
25-9-2014

heeel trebol is heell vriendelijk,schoon en gezellig

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Fijn hotel, value for money

ellen sinterniklaas
16-4-2014

Schoon en net hotel op een fijne plek in Costa Tequise

Gereisd Met vrienden in januari 2014

buitengewoon goed

p_reedyk2
31-1-2014

het hotel is schoon, bediening vriendelijk en behulpzaam,fijn animatie tam!

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Zijn er al een paar jaar naartoe geweest.

Alex
17-2-2013

Prima hotel, prima prijs kwaliteitverhouding

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012