Zoover

2007

Prima verblijf

M. Hubbers
23-3-2007

Prima verblijf. Alles lekker dichtbij en met een auto kun je overal komen.

Een eerdere beoordeling was erg negatief, maar gelukkig bleek dat niet de waarheid. En inderdaad, het appartement zou best een keer ekstra schoongemaakt kunnen worden.

Wij waren er in de voorjaarsvakantie 2007 en het was schitterend weer.

Gereisd Anders in maart 2007

Wij waren eind november in app

Gonnie
8-1-2007

Wij waren eind november in app.Monica, een onderdeel van Los Roques, het zijn heel mooie appartementen met een groot balkon en zijuitzicht op de zee, dichtbij het strand, de supermarkt en restaurantjes. Een huurauto is aan te bevelen om wat van het prachtige eiland te zien. Wel is het zwembad tamelijk klein en er wordt maar een maal per week schoongemaakt.

De appartementen staan te koop en er wordt niks meer aan m

Reinier
22-8-2006

De appartementen staan te koop en er wordt niks meer aan gedaan. Het kozijn waarnaast je staat te douchen is rot en de boiler na enkele minuten leeg. De bedden zijn waardeloos, de matrassen hebben metalen springveren die in je lichaam prikken en het piept en kraakt bij elke beweging. Deze zijn ook erg kort, met 1.75 m pas je er al niet meer op! In de 15 dagen dat wij er zaten is er NIET schoongemaakt! Er is geen receptie, alleen een spaanssprekende vrouw die 2x per week langskomt. Reisleiding is 1,5 uur per week aanwezig, maar heeft helemaal niks te vertellen en lijkt er geen opleiding voor gehad te hebben (ik wel namelijk). Kortom een zeer slechte accomodatie!

Let op dit appartement bestaat niet

John
19-8-2006

Let op dit appartement bestaat niet.

Wat wel bestaat is appartement

Los Roques dat in feite

een geheel vormt met appartement Monica.

Daarbij is Monica nieuwer, voor de rest

vrijwel dezelfde faciliteiten.

Voor de vorm zal ik vergelijkbare dezelfde cijfers geven als bij Los Roques.

Gereisd Anders in augustus 2006

Boek je voor Los Roques, dan kun je voor hetzelfde geld is

John
19-8-2006

Boek je voor Los Roques, dan kun je voor hetzelfde geld terecht komen in

apartement Monica. Het verschil is dat

Monica nieuwer is, geen magnetron heeft,

maar wel weer een nieuwere boiler met voldoende warm water. Het fleurige gebouw wordt bezet door Spaanse eigenaren en een aantal appartementen wordt verhuurd.

Je hebt een mooi klein,zwembad ter beschikking.De appartementen zijn ERG heet in de zomer, vooral de appartementen aan de buitenkant! In de winter echter de uitgelezen plek om te verblijven. Totaal geen vertier aanwezig.Houd je niet van wandelen blijf dan thuis! Leuke appartementen en veel minder massaal dan

hotel Sol y Palma. Alles op loopafstand.

Kun je goed tegen de warmte dan in de zomer ook een prima onderkomen.Let op:

het op deze site genoemde appartement El Roque bestaat niet en is gewoon Los Roques (ofwel Monica). De zee is met een schuin oog te zien. Lekkere bedden!

Wij hebben dit complex bekeken, maar er niet zelf gelogeerd

Ans
18-5-2005

Wij hebben dit complex bekeken, maar er niet zelf gelogeerd.

Het vroegere zeezicht is verdwenen, door de bouw van een groot gebouw precies in de richting van de zee. Deze bouw lag stil en daardoor een erg onverzorgde indruk.

Gereisd Anders in mei 2005

Rustig gelegen appartementencomplex, op loopafstand van de

M. Schrier
18-3-2004

Rustig gelegen appartementencomplex, op loopafstand van het centrum. Ruime indeling. Houdt rekening met de warmwaterboiler. Autohuur is wel aan te raden als je meer van het eiland wilt zien (zeker de moeite waard). Puerto Naos is leuk maar in het voorseizoen heb je het er snel gezien. Dit schijnt wel de zonnigste kant van het eiland te zijn.

Gereisd Anders in maart 2004

Leuke kleine gekleurde appartementjes met balkon en een er

marjolein bergwerff
5-2-2004

Leuke kleine gekleurde appartementjes met balkon en een klein zwembad. Ziet er leuk uit en was toen wij waren netjes (appartementencomplex was toen net nieuw in 2001)

Gereisd Anders in februari 2004