Zoover
Appartement Roque & Monica

Appartement Roque & Monica

Appartementsterster
7,1

Los Roques is een prima plek om te verblijven

Nanda
30-12-2007

Los Roques is een prima plek om te verblijven. De appartementen die uitkijken op "binnenkant" (het zwembad) hebben nooit zon op het balkon, dat is wel jammer in de winter, maar je kunt wel voor de deur lekker in het zonnetje zitten. Bedden zijn prima, ruimte is prima, mensen aardig en lokatie is prima. Ga 's morgens lekker ontbijt halen bij de bakker en geniet ervan!

rustige straat, dicht bij strand en supermarkt

C. Magielse
25-11-2007

rustige straat, dicht bij strand en supermarkt.

leuke gezellige restaurantjes. Wat ligging het mooiste dorpje van het eiland.

1 x pw schone handdoeken, dus zelf wat extra meenemen.

Gereisd Met vrienden in november 2007

Prima verblijf

M. Hubbers
23-3-2007

Prima verblijf. Alles lekker dichtbij en met een auto kun je overal komen.

Een eerdere beoordeling was erg negatief, maar gelukkig bleek dat niet de waarheid. En inderdaad, het appartement zou best een keer ekstra schoongemaakt kunnen worden.

Wij waren er in de voorjaarsvakantie 2007 en het was schitterend weer.

Gereisd Anders in maart 2007

Wij waren eind november in app

Gonnie
8-1-2007

Wij waren eind november in app.Monica, een onderdeel van Los Roques, het zijn heel mooie appartementen met een groot balkon en zijuitzicht op de zee, dichtbij het strand, de supermarkt en restaurantjes. Een huurauto is aan te bevelen om wat van het prachtige eiland te zien. Wel is het zwembad tamelijk klein en er wordt maar een maal per week schoongemaakt.

Los Roques is een kleurrijk apartementencomplex, voorzien

Harm en Paulien en kinderen Sebas en Bouje
13-12-2006

Los Roques is een kleurrijk apartementencomplex, voorzien van alle gemakken. Weinig geluid van buren. Ik vond dat een vakantie met kinderen daar goed te doen was. De directe omgeving was voor jonge kinderen erg prettig. Denk aan het zwembad, boulevard, strand en het dorpje. De verdere omgeving is niet goed te doen met kinderen maar voor ouders bijzonder de moeite waard. Wandelen en sporten is daar zeer mooi. Natur als wandelorganisatie vond ik duur. Een goede kaart kopen in NL is erg zinvol. Een auto huren is bijna onmisbaar.

De appartement staan te koop en er wordt niets meer aan Er

Reinier
22-8-2006

De appartement staan te koop en er wordt niets meer aan gedaan. Er is geen receptie, we hebben bij aankomst 1 uur staan wachten op iemand! Deze vrouw spreekt alleen spaans en komt af en toe langs, hierdoor hadden wij de kluissleutel pas na 5 dagen via de reisleiding, die maar 1,5 uur p/w aanwezig is. Het kozijn in badkamer is rot met uitstekende delen, hier sta je naast te douchen. De boiler is na enkele minuten leeg. De matrassen hebben metalen springveren die je prikken en veel lawaai maken bij een beweging. Ook zijn ze erg kort, met 1.75 m pas je er niet op! In de 15 dagen dat wij er zaten is er NIET schoongemaakt! Van een moderne inrichting is geen sprake, van het kooktoestel is een pit kapot en dat maakt kortsluiting. De reisagent heeft niks te vertellen en lijkt geen opleiding gehad te hebben (ik wel namelijk). Over iets simpels als het weer wist ze niks te vertellen. Ze was 1,5 uur per week in Puorto Naos, verder moest je maar gewoon ff bellen. Kortom: Erg slechte accomodatie!

De appartementen staan te koop en er wordt niks meer aan m

Reinier
22-8-2006

De appartementen staan te koop en er wordt niks meer aan gedaan. Het kozijn waarnaast je staat te douchen is rot en de boiler na enkele minuten leeg. De bedden zijn waardeloos, de matrassen hebben metalen springveren die in je lichaam prikken en het piept en kraakt bij elke beweging. Deze zijn ook erg kort, met 1.75 m pas je er al niet meer op! In de 15 dagen dat wij er zaten is er NIET schoongemaakt! Er is geen receptie, alleen een spaanssprekende vrouw die 2x per week langskomt. Reisleiding is 1,5 uur per week aanwezig, maar heeft helemaal niks te vertellen en lijkt er geen opleiding voor gehad te hebben (ik wel namelijk). Kortom een zeer slechte accomodatie!

Let op dit appartement bestaat niet

John
19-8-2006

Let op dit appartement bestaat niet.

Wat wel bestaat is appartement

Los Roques dat in feite

een geheel vormt met appartement Monica.

Daarbij is Monica nieuwer, voor de rest

vrijwel dezelfde faciliteiten.

Voor de vorm zal ik vergelijkbare dezelfde cijfers geven als bij Los Roques.

Gereisd Anders in augustus 2006

Boek je voor Los Roques, dan kun je voor hetzelfde geld is

John
19-8-2006

Boek je voor Los Roques, dan kun je voor hetzelfde geld terecht komen in

apartement Monica. Het verschil is dat

Monica nieuwer is, geen magnetron heeft,

maar wel weer een nieuwere boiler met voldoende warm water. Het fleurige gebouw wordt bezet door Spaanse eigenaren en een aantal appartementen wordt verhuurd.

Je hebt een mooi klein,zwembad ter beschikking.De appartementen zijn ERG heet in de zomer, vooral de appartementen aan de buitenkant! In de winter echter de uitgelezen plek om te verblijven. Totaal geen vertier aanwezig.Houd je niet van wandelen blijf dan thuis! Leuke appartementen en veel minder massaal dan

hotel Sol y Palma. Alles op loopafstand.

Kun je goed tegen de warmte dan in de zomer ook een prima onderkomen.Let op:

het op deze site genoemde appartement El Roque bestaat niet en is gewoon Los Roques (ofwel Monica). De zee is met een schuin oog te zien. Lekkere bedden!

Wij hebben dit complex bekeken, maar er niet zelf gelogeerd

Ans
18-5-2005

Wij hebben dit complex bekeken, maar er niet zelf gelogeerd.

Het vroegere zeezicht is verdwenen, door de bouw van een groot gebouw precies in de richting van de zee. Deze bouw lag stil en daardoor een erg onverzorgde indruk.

Gereisd Anders in mei 2005