Zoover
Appartement Roque & Monica

Appartement Roque & Monica

Appartementsterster
7,1

prima appartement, voor herhaling vatbaar

Beuze
7-7-2009

Na een aantal negatieve beoordelingen gingen wij er vrij huiverig heen.

Wat bleek, appartementen roques zijn zéér ruime en schone appartementen. Zwembad wordt bijna dagelijks schoongemaakt en ook de handdoeken worden zeer regelmatig vervangen. De inrichting is basis en spaans en, afgezien van onze bank en 1 matras, in prima staat. Er is geen receptie, maar als je vragen of problemen hebt kun je bij Tamanca terecht en onze ervaring is dat het dan zeer snel opgelost is. (problemen binnen een uur, vragen binnen 24uur)

Wij zijn dan ook zeer tevreden over deze bestemming. Het is geen hotel Sol, maar de prijs is dan ook anders. Prima keuze als je een ruim, net appartement wilt, maar vrij wilt zijn om te gaan waar en wanneer je wilt.

Goed onderhouden accomodatie, netjes verzorgd

J. Koolen
13-6-2009

We zaten in appartementen Los Roques. Bestaat uit 10 losse blokken. In een blok zitten zes appartementen in twee lagen.

Appartementen zijn ruim van opzet met complete inrichting; potten, pannen, borden, glazen en bestek. Complete eethoek en zithoek. Schoon en verzorgd. Drie maal per week handdoeken wissel.

Wel ietwat gehorig voor wat betreft doorspoelen toilet appartement eerste verdieping.

Juni is een rustige periode; geen volledige bezetting van de accomodatie. Ondanks rustige periode zijn wel alle restaurants (ca. 10 stuks) en bars in het dorpje open. Het kan dus voorkomen dat je de enige bent in een restaurant.

Als je meer van het mooie eiland wil zien (je kunt er prachtig wandelen, goede bewegwijzerde routes) dan alleen het lavastrand van Puerto Naos is het huren van een auto aan te raden.

Wij hebben het fantastisch gevonden.

Goede accomodatie qua prijs/kwaliteit

T.M.
5-4-2009

Goede appartementen met kleine manco's: kapotte lampen, laden die los zitten, vergane zit-slaapbank en bij tijd en wijle wat kakkerlakken.

Wel eindelijk bedden met een acceptabele matras.

Géén schoonmaak ondanks dat dit wel in de beschrijving stond. In deze categorie appartementen is Roque toch zeer acceptabel

Gereisd Met partner in april 2009

voldoende

Brenda Smit
8-12-2008

geen optimale ligging tov de zon. schoonmaken bij aanvang ok, maar verder te weinig

Gereisd Met partner in december 2008

Genoeg ruimte, goede ligging. Service kan beter

Lammerse
13-10-2008

Mooi ruim appartement. Ligging dicht bij zee. Goede restaurants in de buurt ondanks klein dorp.

Wel last van kakkerlakken, echter die lopen ook op straat.

Onvoldoende keukengerei zoals messen en ook afwasborstel oid. Goede koekenpan ontbrak.

Slecht eenmaal/week schone handdoeken.

Toilet liep constant door met de nodige vervelende bijgeluiden. Onduidelijk is waar klacht aan door te geven. (geen receptie).

Zwoele balkonavonden met uitzicht over zee

Ernst
3-8-2008

El Roque gaf ons een prachtig uitzicht over zee, bergen en dorp, maar je moet dan wel op de bovenste etage zitten. Puerto Naos mag geen naam hebben (heeft overigens wel genoeg eetgelegenheden en supermarktjes, wat spaarzame barretjes en winkeltjes, en een boulevard). In het weekend kom je er zonder auto echt niet weg. Fietsen is een ingewikkelde bezigheid en wandelend is de actieradius vanuit het dorp niet meer dan 6 km. langs eindeloze bananenplantages en een enkel krottenwijkje. Heerlijk zijn de wandelexcursies (bv. op 2500 m. hoogte langs bij de sterrenwacht) en een dolfijnensafari is ook niet te versmaden, mits je zeeziektebestendig bent (30% dus niet). Op warme dagen kun je vertoeven op het 500m. lange zwarte zandstrandje en af en toe lekker de branding inspringen. Prettig is ook een trap die je vanaf de rotswand naar beneden brengt, zodat je op de krabbevolkte lava-rotsen heerlijk van de zee en omgeving kunt genieten. Kortom, je moet jezelf vermaken en een app. boven is een must.

seizoen is daar ,begin mei, al afgelopen en diverse en al

rick_vanputten
18-5-2008

seizoen is daar ,begin mei, al afgelopen en diverse winkels en restaurants waren al gesloten of gingen in de loop van de week dat wij er waren dicht.het was er ook erg stil met een gemiddeld erg hoge leeftijd onder de touristen.

Gereisd Met partner in mei 2008

Een leuk en ruim appartement

esther
10-5-2008

Een leuk en ruim appartement. Geen last gehad van overlast van andere bewoners in het appartementencomplex. In de periode dat wij er waren erg rustig, hadden gewoon het zwembad voor ons alleen!! Wel wat last van kakkerlakken, maar waar heb je dat niet. Keuken was prima, voldoende spullen om te gebruiken. Slaapkamer ook prima, alleen de bedden zijn erg zacht (voor mij dan). In de badkamer ook geen problemen. Wel snel douchen want er is niet heel veel warm water en het raampje in de badkamer daar was het kozijn aan de onderkant helemaal weggerot. Maar ja wat zit je op zo'n eiland nu veel in je appartement?? Jammer dat het centrum erg vroeg dicht ging. Niet alle winkeltjes open en niet alle restaurantjes. Aanrader is op de boulevard waar je pannetje paella kan bestellen en mambo heeft ook erg lekker eten. Voor ons was het een geslaagde vakantie!!

Algemene indruk: een doorgerookte stinkende accomodatie

A. Samwel
21-3-2008

Algemene indruk: een doorgerookte stinkende accomodatie. volggezet met sombere meubelen.Rookstank zat in alles: beedengoed, bankstel

De ligging in een nauw straatje waar je dwars door de accommodatie van de overburen kijkt. Geen privacy, veel verkeerslawaai, ook 's-nachts. Timesharing appartement??

Service: nergens iets te bekennen. Wel een juffrouw van Neckerman met uitsluitend een uur durende verkooppraatje voor dure excursies. geen tijd voo individuele vragen.

Inrichting: onhandig met te grote meubelen, geen loopruimte. slaapkamerkast lastig bereikbaar. Zeer karig serviesgoed en nauwlijks bruibare messen.Onvoldoende hangertjes. een kakkerlak in de niet af te stellen koelkast.

Hoeveelheid ruimte: voldoende, nadat wij de boel enigszishadden verbouwd en buitengezet.

Ligging ten opzichte van strand en dorp is OK

Prachtig nieuw complex met eigen zwembad(je),alles even en

R. Caspers
2-3-2008

Prachtig nieuw complex met eigen zwembad(je),alles even schoon en helder.

Vlakbij bushalte, 2 supermarkten, bakker, en ruim voldoende keuze goede restaurants. Maar geen disco's dus heerlijk rustig! Enige minuten loopafstand naar (zwart) strand met veel stenen.

Helaas geen kluisje aanwezig (dus allees steeds meenemen) en bij de receptie gehele week niemand gezien. Wel halverwege de week bad- en handdoeken gewisseld, lakens niet.

In eigen 'voortuin' relatief weinig 'privé' op de begane grond. Wel hele dag zon. Maar voor de betaalde prijs zeer wel aanvaardbaar.

Nieuw, goed meubilair en goede bedden. Nogmaals: GEEN KLUISJE, anders had cijfer voor inrichting 9 geweest! Minpuntje: erg gehorig, 's nachts buurman horen snurken.

Voor 2 personen ideaal en zeker ruim genoeg. Een eventuele 3e persoon zou in de woonkamer moeten slapen.

Over kindvriendelijkheid: geen mening, waren er niet bij.