Zoover

7,1

Zeer gehorig

Willem Parel
25-3-2014

Appartementen zijn Zeer gehorig. Je hebt overlast van contactgeluiden als gevolg van schuiven met bedden en meubilair, open en sluiten van de schuifpui en de toegangsdeur, lopen met schoenen met harde zolen, doortrekken van de wc, douchen, enz. Dagelijks zijn er gasten die vroeg vertrekken en laat aankomen .

We zaten eerst in Roque 31. Meubilair was Zeer oud en versleten. Het stoffen omhulsel van de stoelen en de bank was vergaan. De lappen hingen er bij. Alles doorgezakt. Bedden waren wel goed. Veel kapotte lampen. Na 2 dagen hebben we aan Petra van Tamanco een ander appartement gevraagd. Dat werd Monica 19. Dit appartement was veel beter ingericht zelfs met airco en tv. Alleen werkten beiden niet. De bedden in dit appartement waren echter zeer slecht. Keihard, de stalen veren drukten dwars door de matras in je rug. We hebben de dekens (zeer stoffig) op de matras gelegd.

Een geweldig appartement!

Willem E.
30-4-2013

Het appartementencomplex Los Roques&Monica is gelegen aan de rand van Puerto Naos aan een stille smalle straat. Het uitzicht is matig, zij het dat 'ons huisje' (nr.13!) vrij zicht had op een stukje zee. Het dorp zelf is niet mooi. Jammer dat de boulevard nog opengebroken ligt. Wordt wel mooi. Geen personeel of balie. Ook niet nodig gehad. De sleutel hing in een enveloppe buiten aan de deur geplakt en bij vertrek kon die gewoon in de deur blijven. De inrichting is prima en een volledige keuken met magnetron, koffiezetter, grote en kleine pannen, veel bestek en servies. Alles in prima staat. De kamers waren uiterst schoon, geen schoonmaak gezien in 8 dagen. Ook geen wisseling van handdoeken...

Prima bedden, middelharde matrassen.

Knus complex!

Linda
27-4-2013

Leuk, kleinschalig, vrolijk gekleurd complex. Ruim appartement in Los Roques gehad, inrichting van de keuken wel wat karig. Balkon ruim genoeg voor twee. Geen receptie op lokatie, maar verderop in het dorpje. Via touroperator vlucht, auto en lokatie geboekt voor een goede prijs (1100 voor 1 week voor 2 personen). Alles was goed schoon, zowel in het appartement als rondom het complex en het zwembad. Aan rustige weg gelegen, kamers niet gehorig (of de buren waren heel rustig :-)) Lekker groot strand, pas op met kleine kinderen (sterke stroming/golven).

Goede locatie voor zee en rust

J.W. Westenberg
19-3-2013

Begane grond appartement in Monica aan de straatzijde. Terras heeft weinig zon, alleen in de namiddag. Het hoogst noodzakelijke keukengerei is aanwezig maar een koffiezetapparaat zou niet misstaan. Bedden zijn aan de zeer matige kant (liggen door). Geen TV ofschoon wel een aansluiting in het appartement daarvoor. Aan de tafel staat een rechte stoel en twee krukken. Behelpen dus. De lamp boven de tafel hangt onmogelijk; je blijft je eraan stoten. Zitbanken hebben hun beste dagen gehad. Appartement was wel netjes schoon bij aankomst.

prima

Nel
15-2-2013

We verbleven de eerste week in app. Monica nr. 16 aan de noordkant zonder zon en na vragen bij Petra/Tamanca kregen we de laatste 2 weken app. nr. 19, een privé-app. (er zijn er diverse verkocht) heel gezelig ingericht, met airco, tv. ( alleen spaans -talig), wasmachine en uitgebreide keuken-inventaris. Schuifdeuren in kamer en slaapkamer en deuren met zonne-lamellen naar het grote balkon met grote buitentafel en stoelen en ook 2 ligbedden. Van 's morgens half 10 tot 's avonds half 7 zon en zicht op de bergen en soms para-sailers erboven.

Het app. wordt 1x per week schoon gemaakt maar er staat een bezem en mop om het zelf wat schoon te houden als het nodig is.

Het prima bed (door de deken die we op het matras leggen) wordt 1x per week verschoond en 2 x schone handdoeken, theedoek en dweiltje.

Het appartementencomplex ligt in een rustige straat en is rustig.

Een paar straten verder is een goede Spar winkel met heerlijke broodjes en er zijn 2 duitse bakkers in het dorpje.

Leuk appartement

Marina
16-1-2013

Het appartementencomplex bestaat uit 2 gedeelten, nl. appartement Los Roques en aan de overkant van de straat appartement Monica.

Er is alleen een onbemande receptie.

Het appartement is netjes ingericht en ook de bedden zijn goed.

Goede prijsverhouding.

In de 14 dagen dat wij er waren is er 1x schoongemaakt. Werd wel goed gedaan.

Wij vonden het een beetje weinig, maar aan de andere kant krijg je wel het echte vakantiegevoel.

Kregen wel 2x in de week schone handdoeken.

Ligt dichtbij het strand.

Het ligt aan een rustige straat. Aan het einde van deze straat kan je genieten van een prachtige zonsondergang.

Voor mensen die van rust houden is dit een aanrader.

Wij waren er de 1ste 2 weken van januari en hebben heerlijk genoten.

De temperatuur is in deze tijd zo'n 21 graden.

Leuk appartement voor prijs

T. v/d Molen
17-11-2012

Ruim en schoon appartement, wat fijn was aangezien we niet hele week mooi weer hadden. Groot balkon, niet vol in de zon. Inrichting niet heel luxe, dus geen oven/waterkoker/airco, 2 x handdoekwissel en geen schoonmaak of nieuw wc papier in 1 week . Complex is naar ons idee met wat aanpassingen makkelijk 3 of 4 sterren waard.

Gereisd Met partner in november 2012

Rustige ligging

Didy
10-4-2012

App.is goed ingericht.Voldoende opbergruimte.Goede bedden.Schoon.Keukeninventaris ruim voldoende.Balkon wat klein,maar in de zon.Uitzicht op het zwembad en op voordeuren van andere app.

Gereisd Met partner in maart 2012

Prima appartement

Ria Veltman
22-12-2011

Leuk appartement; veel ruimte, heerlijke bedden, goede keukenuitrusting. Balkon vanaf 9 uur 'smorgens tot zonsondergang in de zon. Dicht bij een mooi strand, en strandweer was het in december! Geniet van de paragliders. 'sAvonds wel wat stil.

Gereisd Met partner in december 2011

Heerlijk genieten

N.
13-6-2011

Het appartement ligt aan de rand van het dorpje Puerto Naos. Op loopafstand van het strand en de supermarkt. Door de wisselde verhalen was ik benieuwd in wat voor staat het complex zou zijn. Maar dit bleek prima in orde. De appartementen zijn eenvoudig maar schoon en functioneel. Er zijn twee kleine zwembaden voor de appartementen die bijna elke dag worden schoongemaakt. Wij hebben hier echter weinig gebruik van gemaakt omdat het strand op loopafstand ligt.