Zoover
Appartement Roque & Monica

Appartement Roque & Monica

Appartementsterster
7,1

Ruim appartement, matige schoonmaak en geen wifi

goedbiertje
23-2-2019

Wij hadden app. nummer 1 van Monica, begane grond met een groot terras aan de zonkant. Wij hadden de gehele dag zon. Echter geen Wifi (wel bij El Roque en daar gebruik van gemaakt op de e-mail te checken) en ook geen BVN, alleen Duitse en Spaanse TV). Doucheslang lekte en daardoor matige straal. Schoonmaak en vervanging lakens / handdoeken matig, 1 maal per week. Dus maar tussentijds schone handdoeken gevraagd (en gekregen)

Gereisd Met partner in februari 2019

Wij komen terug!

Janet
22-4-2018

(Appartement 18)

Goed apartement qua prijs/kwaliteit verhouding.

Wil je graag wél ontbijt smorgens??? Boek via touroperator(Duitsland), zit er voor de zelfde prijs ontbijt bij in in hotel Sol La Palma!

Grenen keuken en meubelen, wat oubollig. Keuken inclusief magnetron én wasmachine. Genoeg keuken benodigdheden. Ruim balkon mét zonnewering dmv knikarm luifel, dus prima.

Ook is er airco aanwezig. Goede ligging, leuke restaurants, playa chica ( alleen vis), en El Rincon (paella).

Bij receptie is elke ochtend iemand aanwezig in naast staand hotelletje.

Rustig gelegen, 1X per week handdoek wissel, en schoonmaak, maar prima!

Wel een auto nodig, maar dan zie je ook wat!! Los Tilos en El lol af is een aanrader én natuurlijk de weg die geheel over/oost naar west/ nationaal park ligt (LP 4) geweldig!!! Maar liefst 2429 mtr hoog!!

Kort om,ik ga een keer terug naar la palma én Roque en Monica.

Gereisd Met partner in april 2018

Eenvoudige accomodatie, ligging gunstig

berthuizing
3-4-2017

We hadden Monica #29 als accomodatie. Inrichting is simpel en gedateerd. Er is geen WiFi en geen airco. Wel een ruim balkon (helaas zonder adequate zonwering). Keuken is eenvoudig met 2 kookplaatjes, voldoende keukengerei, pannen redelijk. Badkamer is functioneel en ok. Bedden waren acceptabel (matrassen op lattenbodem). Schoonmaak (goed) was 1x in 12 dagen en 2x een handdoekenwissel. Een verlichtingsprobleem werd door de agent Tamanca redelijk vlot verholpen. Ligging in Puerto Naos is gunstig, alles (restaurants, supermarkten, mooi strand, 1 ATM) bij de hand. Huurauto is handig om te hebben. Prijs / kwaliteit is in orde.

leuke locatie maar geen persoonlijke service

Gerda
12-2-2017

mooi appartement, ruim en goed gesorteerd. De televisie kunnen ze gewoon weghalen omdat die het niet deed.

Wat ons nooit is overkomen is, dat er totaal geen contact/aanspreekpunt met de receptie was. Het vuil stapelde zich op, er werd niet schoongemaakt.

Daarom zullen we niet weer voor deze locatie kiezen. Wel heerlijk gegeten bij restaurant Mango, aardige gastvrouw-en heer. Veel vega-gerechten dus een absolute aanrader.

Prachtig eiland en goede accommodatie

Rob
20-11-2016

Prima accommodatie, maar meubilair is aan vervanging toe.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Service ? 0

Yvonne
4-11-2016

Een prima ruim appartement.

Het ontbreekt echter geheel aan service! Bij aankomst troffen we de sleutels in een papier vastgeplakt op de deur. We hebben de hele week geen eigenaar of personeel gezien. Na 4 dagen hebben we moeten vragen om schone handdoeken ( badmatje werd niet verschoond). Afval werd niet opgehaald, moesten we zelf doen hoorden we bij navragen, maar waar? En werden er nieuwe vuinlniszakken geleverd? Nee. Er is de hele week niet schoongemaakt.

Wij waren erg teleurgesteld, ook in de medewerking van touroperator. Nog niet eerder meegemaakt dat we zelf moesten schoonmaken en afval opruimen, zonder dat dat van te voren is vermeld.

Fantastisch, ruim en compleet appartement

Karin Hasselbach
11-10-2016

In Sept/okt. heerlijk rustig. Hadden soms het zwembad voor ons alleen. Ligt vlak bij het strand, via een hellende weg naar beneden, waar ook diverse restaurantjes zijn . Bij Bodega Franconia en El Rincon echt heerlijk gegeten en niet duur. Maar ook bij Mangos en La Scala wordt je leuk bediend en is het lekker eten. s' Morgens heerlijk ontbijten bij Panaderia Alemana waar ze verse Duitse broodjes hebben. Bij de Beach bar kun je prima terecht voor de lunch of wat te drinken. Restaurant Las Olas is ons niet bevallen, omdat ze hier echt klantonvriendelijk waren, de bekende broodjes truc op tafel en als je die niet neemt serveren ze de rest gewoon niet uit tot dat je zegt dat je geen brood besteld hebt en erg chagrijnig personeel.

Het strand bestaat uit zwart lava zand/ kiezelstenen, dus waterschoentjes zijn aan te bevelen.

Op La Palma kun je mooie wandelingen maken, de Caldera en het wilde noorden zijn heel mooi.

Schimmelig en aftands

Edith
13-6-2016

We zijn hier eerder losse weekjes geweest, zonder kinderen. Het appartement was op zijn zachtst gezegd 'basic', maar als je de hele dag op het strand ligt, 's avonds uit eten gaat en daarna nog wat drinkt op je piepkleine balkon, heb je eigenlijk nergens last van. Enorme gaten van houtrot in de kozijnen is dan niet echt erg.

De laatste keer zijn we met een kind van 1 geweest en dan merk je dat het appartement niet echt voor daadwerkelijke bewoning geschikt is. Het babybedje was gewoon stuk en stortte steeds in, zodat ons kind steeds uit bed viel. Nooit iemand bij de receptie, dus in het donker het dorp door, op zoek naar een iemand die een nieuw bedje kon leveren. Uiteindelijk kwamen twee vriendelijke mannen (waarvan ik niet eens weet wat ze met het appartement te maken hebben) een gloednieuw bedje plaatsen.

Met zijn drieën pas je echt niet op het balkon, dus aten we binnen aan de tafel. Daar werd ik steeds benauwd en snotterig en al snel bleek dat de achterwand van de keukenkastjes zwart was van de schimmel. De oplossing van de eigenaresse was dat we een fles bleekmiddel zouden kopen en de schimmel zouden verwijderen... Na wat aandringen, kregen we een ander appartement, maar daar was het net zo schimmelig. Eigenaresse kon er niks aan doen, zei ze. Door het klimaat was het overal schimmelig. Na heeeel veel aandringen (en een catfight tussen de eigenaresse en touroperator-hostess) kregen we een appartement in een ander complex (niet Roque & Monica), aan de overkant. Die was prima, met tv, wifi, ventilator en wasmachine.

Heel basic appartement

Marlies
4-2-2015

Wij hadden nr 31. Het is een ruim appartement, piepende bedden met veren die in je rug prikken. Karig ingerichte keuken. Douche prima, maar warm water snel op! Locatie prima, dicht bij strand en winkeltjes. Wel zeer gehorig allemaal! Maar dankzij de prachtige wandelingen en het mooie weer evengoed een heerlijke vakantie gehad!. OP receptie hele week niemand aanwezig.

Ruim appartement, soms erg druk

Monique
2-5-2014

Het appartement (nr. 14 Roque) was mooi ruim en goed schoon. Ook voldoende meubilair en keukengerei aanwezig. Balkon is wel klein (maar bij andere appartementen groter).

Wij arriveerden op Goede Vrijdag, dat bleek een vakantieweek waarin het complex vol zal met kinderrijke Spaanse families die met veel lawaai het kleine zwembad en peuterbad 'bezetten'. Toen iedereen op 2e paasdag vertrokken bleek, was het complex een oase van rust, heerlijk.

Minpunten: geen tv of radio en, erger in deze tijd, geen wifi. Geen parasols bij het zwembad (wel nodig in dit klimaat). Verder eenmaal per week een wel heel beperkte handdoekenwissel (matje voor het bad en keukendoekjes werden, hoewel duidelijk vuil, niet gewisseld).