Zoover

Appartement Centro Cancajos

Appartement
7,7

2007

een heerlijk weekje in centro cancajos alles blinkend zee

anna
16-12-2007

een heerlijk weekje in centro cancajos

alles blinkend schoon,goed verzorgd appartement,schitterend uitzichtover zee en het dorp,vriendelijke medewerkers van het hotel,we hadden logies dus geen oordeel over eten.

soms was het in het westen zonnig,andere dagen in het oosten.

van de ruimtes in centro commercial onder de appartementen was veel niet verhuurd,jammer.Mogelijk een te rustig plekje voor jonge mensen.

Centro Los Cancajos is ons goed bevallen

Robert
2-6-2007

Centro Los Cancajos is ons goed bevallen. Ons appartement was eenvoudig en had gedateerde meubels, maar het was wel netjes en redelijk schoon. Wij zaten aan de zijkant en keken uit op zee. Het is vreselijk gehorig! Wij hadden vervelend luidruchtige buren. Het is verder een saai hotel. De ligging is wel oké, als je een auto hebt (bushalte is ook vlakbij). Santa Cruz is dichtbij, maar net te ver om er even heen te lopen. Verder zit je zowat aan het mooie strand en zijn er een supermarkt, souvenirwinkels en wat restaurantjes in de buurt. In Los Cancajos valt ‘s avonds niets te beleven.

La Palma is schitterend! Met een auto kun je makkelijk het gehele eiland bekijken. Wij hebben onder meer een boottocht gedaan bij Tazacorte, waarbij we dolfijnen en walvissen hebben gezien! Ga ook naar Los Llanos: minder cultuur dan Santa Cruz, maar meer sfeer! Wij hebben ook prachtige wandelingen gedaan.

Wij hebben onze zomervakantie 06 doorgebracht op La palma

menm
3-2-2007

Wij hebben onze zomervakantie 06 doorgebracht op La palma. Bij de binnenkomst in ons kamertje sprongen we een gat in de lucht. Wij hadden naar onze mening gewoon de mooiste kamer van het hele appartement.

We zaten op de bovenste verdieping (goed te doen, want er is een lift) in de verte links keken we uit op Santa Cruz, voor ons zagen we het zwembad met daarachter de zee en rechts keken we met mooi weer uit naar één van de andere canarische eilanden.

Het personeel is vriendelijk. Over het eten kan ik niks zeggen wij zaten er op basis van lg. De kamers zijn wel gehorig, vervelend als je buurman een slechte opera zanger is (helaas hadden wij die pech). Het eiland is goed te doen met de bus. Vanuit Santa Cruz kun je bijna overal met de bus komen. Als je goed te voet bent is de grote wandeling (ca 16,5 km) in de Caldera de Taburiente een grote aanrader!!

Net teruggekomen vind ik de meeste van bovenstaande niet

Arthur
5-9-2005

Net teruggekomen vind ik de meeste van bovenstaande reacties niet in overeenstemming met onze ervaringen. Ik doel hiermee met name op de botheid van het personeel in Centro Cancajos. Ik heb slechts goede ervaringen. Dat er geen emotioneel afscheid is wanneer je vertrekt vind ik prima, daar zit ok toch ook niet op te wachten. Maar; wat een mooi eiland, zo veelzijdig! Ik ga graag nog eens terug! Even terugkerend naar de accomadatie, het was wel enigzins gehorig... maar dat is natuurlijk pas vervelend wanneer je buren veel herrie maken. En het staat je vrij daar iets van te zeggen.

Onze zomervakantie doorgebracht op La Palma in dit Niks te

Majo&Gerdien
28-8-2005

Onze zomervakantie doorgebracht op La Palma in dit appartement. Niks te klagen. Vriendelijk personeel,we waren hier op basis van logies dus over het eten kan ik niets vermelden. Zeker de moeite waard om dit wondermooie eiland eens te bezoeken. Als je echt gaat om een verwende vakantie moet je geen appartement boeken maar een A I Hotel.

Majo&Gerdien

Niet al tevreden over dit complex

Pats
26-1-2005

Niet al tevreden over dit complex. De kamers waren niet echt mooi onderhouden, vele kapotte dingen (kastdeur ging niet open, sommige electrische aansluitingen waren niet in orde : eens goed op het bed kloppen en de lichten van de nachtkastjes gaan aan en uit), soms last van viezige geurtjes (riolering, denk ik) en de vuilnisbakken waren niet geleegd bij aankomst. Wij logeerden er half pension, en moesten ons verplaatsen om te gaan eten. Dit wisten we, maar het eten is niet erg lekker, en zeker niet gevarieerd. Veel last gehad van spanjaarden (vaste land), eten gewoon den boel op, hebben geen respect. Geen aanvulling van eten.

Wel mooi eiland, toffe excursies, santa cruz is zeker de moeite. Om de vier jaar zijn er in de zomer grote festiviteiten, moet je echt eens meemaken (volgende keer in 2008).