Zoover

7,7

echt genieten.

Harry van den Avoort
13-8-2018

heerlijke plek om naar toe te gaan prima appartement voor de prijs die wij betaalde ( heb veel erger gezien) dik tevreden. mooi en rustig eiland, wel een auto huren, is echt onmisbaar als je het hele eiland wild zien. wij komen gegarandeerd terug.

tot dan.

Gereisd Met partner in juli 2017

het verblijf was erg fijn.

corine
8-10-2017

de bushalte is dichtbij, voor een rit naar de hoofdstad santa crus. de supermarkt is ook op steenworp afstand.

het strand aan de overkant, hier en daar kan je lekker eten, en het is geen massa toerisme.

de kamer is prima, geen luxe, maar gewoon wat je nodig hebt.

de kamer wordt elke dag schoongemaakt, alleen niet op zondag, en dan is ook bijna alles dicht.

het enige wat we miste was een eet tafel voor op balkon.

verder was het prima voor een week, en we zaten ook dichtbij het vliegveld.

dus ook zo weer weg en thuis...

Gereisd Met partner in september 2017

Middelmatig appartement, niet meer, niet minder

Mevrouw Oss
8-8-2017

Het appartementengebouw ligt dichtbij het strand en ook sta je in 15 minuten op het vliegveld. Geen last gehad van overvliegende vliegtuigen. Er tegenover een grote parkeerplaats.

Het appartement zelf was erg middelmatig. Het meubilair kon er mee door, de badkamer kon er mee door en zo ook de keuken. Zelf koken zit er niet echt in, omdat je maar 2 pitten hebt en dan is het wel een beetje bekijken hoe of wat.

Het balkonnetje is erg klein, als je buiten wil eten wordt het passen en meten. De bedden waren erg hard en jammer dat je maar een paar keer per week schone handdoeken krijgt. Vooral voor de badkamervloer.

Voor een week was het prima,maar verwacht hier niet te veel van.

rustig

hoekstra
19-3-2013

we hadden een kamer met zeezicht dus geen last van buren, in de keuken weinig bestek en de oven zat los , niet echt om te gaan koken , en een waterkoker is een gemis wel groot balkon met ligstoelen

de tuindeuren tochten erg met wind .

wel goede bedden en alles was en bleef goed schoon ,bijna elke dag nieuwe handdoeken.

verder was er weinig te beleven en het winkelcentrum eronder was leeg en uitgestorven

de ligging was goed ,strand dichtbij en bushalte voor de deur . gratis tv maar geen ned zenders of bvn , de computer was stuk maar er was wel gratis wiffi in de hal .

een prachtig eiland om te wandelen en rond te rijden en hier en daar stukken te wandelen en je moet zeker een snorkelset kopen voor 30.00 en dat gewoon bij het strand gaan doen ,bij elke rost in het water zwemmen prachtige vissen zo dichtbij en zo was het een prima low buget vakantie want het eten was niet duur ook niet in de supermarkt

voor 25 euro heb je een slaapplek en met mooi weer ben je toch buiten

Investeer wat in het complex.

Henk B.
6-1-2013

La Palma is een natuureiland, geen strandeiland. Als uitgangspunt om dit prachtige eiland te verkennen is Cancajos prima en er is zelfs een klein strandje om uit te rusten. Appartement Centro Cancajos wordt keurig schoongehouden, maar de inrichting is beneden peil en het is zeer gehorig. In het keukentje is minder aanwezig dan je als minimum voor een appartement mag verwachten. Bijvoorbeeld geen waterkoker, snijplank, snijmessen, kurkentrekker / flesopener, bier- of wijnglazen. Vul dit aan en verstrek zaken als schuursponsje, theedoek etc.

Van buren hoor je het rokershoestje, snurken en nog veel meer. Naast de verkeerde bouw (wandjes buigen door als je er op duwt) is ook de inrichting met gladde wanden en tegels hier debet aan.

Ik zal zeker terugkomen op het prachtige eiland, maar kies dan wel een ander appartement.

prachtige eiland

Willem
2-1-2012

omgeving prachtig,mooi strand,uitzicht prachtig we zaten aan de goede kant,buiten kant oosten. bushalte voor de deur

je moet van wandelen houden,anders zit je op het verkeerde eiland

een t,v, op je kamer alleen maar Spaanse zenders, maar een t.v. in de lobby waar je met verschillende nationaliteiten het maar mee moet doen, wie het eerst komt wie het eerst maalt

inventaris heel sober,of de helft is mee genomen,

knaken latten bodem in bed ,2 de dag met rustig instappen knak een lat,was niet de eerste die geknakt was zagen we,

alles is wel netjes schoon,

goede lokatie voor 4 personeen wat krap

j.a.cooijman
18-4-2011

prima comples rustig alleen in onze periode

niets te beleven ook het weer werkte niet mee

er is weinig of niets te beleven voor iets te

zien moet men naar Santa cruse daar kan met met bussen naar andere bestemmingen verder geen

spikt ,verder een pluim op het hoofd van de

hostes die ons prima geholpen heeft met wat moeilijkheden doordat mijn vrouw met wat klach-

ten naar het hospitaal moest.

Verder niets ten nadelen te melden.

erg mooi eiland,maar niets voor mijn man en mij.

anika
8-12-2009

Prachtig eiland,schone kamer, helaas weinig schone handdoeken,

en weinig warm water je kon geen bad vullen,

en je kon niet douchen, de douchekop kon je niet ophangen...

Gereisd Met partner in november 2009

prima locatie

Ton Zwennes
29-11-2009

Prima vakantie. Appartement schoon en ruim en..... prima bedden. Dat wil wel eens anders zijn. Jammer dat er iets teveel optimisme was bij de bouwers over bezoekersaantallen,. Het Centro commercial was daardoor vrijwel onbezet en maakte een desolate indruk. Voor een zonvakantie kun je beter de anbdere kant van het eiland bezoeken. Voor rust en natuurschoon een ideaal eiland. Je moet wel van wandelen houden.

Het apartement ligt centraal op het eiland

P. Thiecke
14-6-2009

Apartement zeer gehorig. Meubels versleten en oud. Dunne handoeken. Receptie niet meer 24 uur bereikbaar.

Bijbehorende winkelcentrum helemaal leeg en verpauperd

Restaurantjes in de buurt van redelijke tot goede kwaliteit. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Het eiland is prachtig en divers. Noorden groen, midden bergachtig en het zuiden vulkanisch. Iedereen die van wandelen en natuur houdt, kan hier zijn hart ophalen. Wij hebben het eiland van boven tot beneden bekeken.

Alle hoogtepunten die in het ANWB-boekje stonden hebben wij bezocht.

We komen nog wel een keertje terug.

Paul en Carla