Zoover
Appartement Centro Cancajos

Appartement Centro Cancajos

Appartement
7,7

mogelijk heid tot halfpension gehad, in restaurantje net ,

J. Vlaanderen
2-10-2007

mogelijk heid tot halfpension gehad, in restaurantje net om de hoek, was geweldig, heerlijk gegeten, veel keus , buffet en ontzettend vriendelijk.

Ook de mensen achter de balie in app. erg vriendelijk, spreken engels.

kamers worden elke dag gedweild en 2x per week schone handdoeken.

We gaan er beslist nog een keer naar toe, eiland en app centro concajos

Het appartement was zeer schoon met een leuk balkon met op

Miranda Both
23-8-2007

Het appartement was zeer schoon met een leuk balkon met uitzicht op de Atlantische Oceaan.

Ze spraken aan de receptie voldoende Engels en waren erg klantvriendelijk.

We hebben geen last gehad van het nabijgelegen vliegveld. Het enigste minpuntje wat ik over dit hotel zou kunnen noemen is dat de muren inderdaad dun zijn, maar gelukkig hadden we geen last van luidruchtige buren.

Bedden sliepen redelijk.

's Avonds zijn we veel uit eten geweest, er zijn talloze restaurantjes in de buurt. Twee aanraders zijn La Fontana (internationaal restaurant) en El Pulpo (houten restaurant aan het strand met lokale specialiteiten).

We zijn lopend naar Santa Cruz geweest (een klein uurtje lopen) en hebben voor twee dagen een auto gehuurd om de rest van het eiland te verkennen.

Los Cancajos is een leuk stadje om van daaruit de rest van het eiland te zien. Wat ik zeker kan aanraden is om de boulevard van Los Cancajos een keer helemaal af te lopen. Ik vond het uitzicht schitterend!

Erg prettig appartementencomplex

Nienke
30-7-2007

Erg prettig appartementencomplex. Vriendelijk personeel. Santa Cruz op loopafstand (nog geen 5 kilometer, zo'n 45 minuten lopen) Er gaat ook elk half uur een bus naartoe. Prima busverbindingen en prachtige wandelroutes. Eten in het plaatsje wel erg toeristisch, maar erg goedkoop. In Santa Cruz heerlijk gegeten.

Gereisd Met partner in juli 2007

Wij hebben erg genoten van La Palma! Los Cancajos is een

A. de Rooij
9-7-2007

Wij hebben erg genoten van La Palma! Los Cancajos is een leuk plaatsje waar je goed kan verblijven, eten in de restaurantjes, boodschappen kan doen voor dezelfde prijzen als thuis met een behoorlijke keus aan artikelen.

Het is ook een goede uitvalsbasis voor tochten over het eiland. Een auto huren is zeer de moeite waard. Het is niet duur en de wegen zijn prima. Bovendien is het niet druk op de wegen en rijden ze zeer beheerst.

Wij hebben goed weer gehad met bewolking en zon, maar de temperatuur en de zonzekerheid zijn lager aan de oostkust. Wij vonden het aan de westkust veel te warm.

Een tip: ga 'sochtends op tijd op pad met een huurauto en strijk rond 15 uur neer op een van de stranden aan de westkust voor een paar uurtjes: dan zie je veel van het eiland, is het aan de oostkust wat minder zonnig pak je toch je zon, maar heb je niet de hitte van de westkust.

O ja, het vliegveld: totaal geen last van: de vliegtuigen vliegen direkt de zee op. Veel plezier!

Centro Los Cancajos is ons goed bevallen

Robert
2-6-2007

Centro Los Cancajos is ons goed bevallen. Ons appartement was eenvoudig en had gedateerde meubels, maar het was wel netjes en redelijk schoon. Wij zaten aan de zijkant en keken uit op zee. Het is vreselijk gehorig! Wij hadden vervelend luidruchtige buren. Het is verder een saai hotel. De ligging is wel oké, als je een auto hebt (bushalte is ook vlakbij). Santa Cruz is dichtbij, maar net te ver om er even heen te lopen. Verder zit je zowat aan het mooie strand en zijn er een supermarkt, souvenirwinkels en wat restaurantjes in de buurt. In Los Cancajos valt ‘s avonds niets te beleven.

La Palma is schitterend! Met een auto kun je makkelijk het gehele eiland bekijken. Wij hebben onder meer een boottocht gedaan bij Tazacorte, waarbij we dolfijnen en walvissen hebben gezien! Ga ook naar Los Llanos: minder cultuur dan Santa Cruz, maar meer sfeer! Wij hebben ook prachtige wandelingen gedaan.

We zijn net terug en ik ben echt helemaal tevreden over is

Pascal
31-3-2007

We zijn net terug en ik ben echt helemaal tevreden over het hotel. Personeel is ontzettend vriendelijk en erg behulpzaam. We waren met vier volwassenen en we hadden twee kamers geboekt. Dit is zeker te doen en je hebt genoeg ruimte. Met 4 volwassenen in 1 kamer wordt denk ik wel te veel.

Verder een ontzettend mooi eiland waar je echt op hele mooi plekken kan komen. Wegen zijn goed onderhouden en het is zeker aan te raden om een auto te huren.

Wie van bergen, woeste zee, heel veel natuurschoon en minder van strand liggen houdt moet hier zeker naar toe gaan. Genoeg te zien en te beleven en in het voorseizoen heerlijk rustig.

Het eiland is wel erg op duitsers gericht maar dat mag de pret niet drukken.

Een aanrader voor het eten is restaurant Placeta in Santa Cruz. Ze hebben daar heerlijk tonijnkroketten .

Wij hebben onze zomervakantie 06 doorgebracht op La palma

menm
3-2-2007

Wij hebben onze zomervakantie 06 doorgebracht op La palma. Bij de binnenkomst in ons kamertje sprongen we een gat in de lucht. Wij hadden naar onze mening gewoon de mooiste kamer van het hele appartement.

We zaten op de bovenste verdieping (goed te doen, want er is een lift) in de verte links keken we uit op Santa Cruz, voor ons zagen we het zwembad met daarachter de zee en rechts keken we met mooi weer uit naar één van de andere canarische eilanden.

Het personeel is vriendelijk. Over het eten kan ik niks zeggen wij zaten er op basis van lg. De kamers zijn wel gehorig, vervelend als je buurman een slechte opera zanger is (helaas hadden wij die pech). Het eiland is goed te doen met de bus. Vanuit Santa Cruz kun je bijna overal met de bus komen. Als je goed te voet bent is de grote wandeling (ca 16,5 km) in de Caldera de Taburiente een grote aanrader!!

Voor de derde keer in dit complex verbleven, het blijft de

Gert Ettes
20-12-2006

Voor de derde keer in dit complex verbleven, het blijft goed bevallen, vooral wat de ligging betreft.

Vriendelijk balie- en schoonmaakpersoneel, het ruikt er altijd fris en wordt goed schoongehouden.

Santa Cruz met de verschillende busverbindingen vlakbij, prachtige busritten naar Los LLanos en het noorden.

Aanrader!

Gereisd Met vrienden in december 2006

Net teruggekomen vind ik de meeste van bovenstaande niet

Arthur
5-9-2005

Net teruggekomen vind ik de meeste van bovenstaande reacties niet in overeenstemming met onze ervaringen. Ik doel hiermee met name op de botheid van het personeel in Centro Cancajos. Ik heb slechts goede ervaringen. Dat er geen emotioneel afscheid is wanneer je vertrekt vind ik prima, daar zit ok toch ook niet op te wachten. Maar; wat een mooi eiland, zo veelzijdig! Ik ga graag nog eens terug! Even terugkerend naar de accomadatie, het was wel enigzins gehorig... maar dat is natuurlijk pas vervelend wanneer je buren veel herrie maken. En het staat je vrij daar iets van te zeggen.

Onze zomervakantie doorgebracht op La Palma in dit Niks te

Majo&Gerdien
28-8-2005

Onze zomervakantie doorgebracht op La Palma in dit appartement. Niks te klagen. Vriendelijk personeel,we waren hier op basis van logies dus over het eten kan ik niets vermelden. Zeker de moeite waard om dit wondermooie eiland eens te bezoeken. Als je echt gaat om een verwende vakantie moet je geen appartement boeken maar een A I Hotel.

Majo&Gerdien