Zoover

7,7

Als de bedden beter waren geweest dan had het onderwerp 8

J. de Jong
5-3-2008

Als de bedden beter waren geweest dan had

het onderwerp inrichting zeker een 8 gescoord.

Het bijgeboekte ontbijt werd geserveerd in een plaatselijk restaurantje, genaamd Jirajara. Het ontbijt was goed, maar sober. De bediening was ronduit slecht. Er waren drie man in de bediening die elkaar iedere ochtend afwisselenden. Niet één van de drie was ook maar een beetje aardig. Wij zouden iedereen afraden hier een ontbijt cq. diner te reserveren. Daarbij komt ook nog dat de prijs voor iedere dag hetzelfde eten toch nog aan de hoge kant was.

In het inpandige cafetaria was een ontbijt stukken beter en veel goedkoper. De bediening hier was uitmuntend.

Goed Alleen zwembad geen verwamd water

W. Ros
30-1-2008

Goed Alleen zwembad geen verwamd water. Appartementen erg gehorig.

Gereisd Met partner in januari 2007

Prima gelegen vlakbij vliegveld (korte transfer en weinig

Jeroen
27-1-2008

Prima gelegen vlakbij vliegveld (korte transfer en weinig geluidshinder) en bushalte voor de deur 2x uur verbinding naar hoofdstad Santa Cruz.

Prima service bij receptie en schoonmaak. Appartement was netjes ingericht en onderhouden. Geen airco (of verwarming).

Neem zelf theedoek, afwaskwast en vaatdoek mee; ze leveren alleen handdoeken.

Ergens aan de boulevard is helaas een bar met nachtelijke boenkie boenkie muziek. Neem een kamer aan de buitenzijde van het gebouw, dat scheelt waarschijnlijk in het geluid.

Prima ligging en goede busverbindingen (2x per u) naar en

C.L.J.M
27-1-2008

Prima ligging en goede busverbindingen (2x per u) naar hoofdstad Santa Cruz en vandaar naar de rest van het eiland. SPAR supermarkt dichtbij. Aanrader restaurant La Tiuna en ook barretje in Centro zelf is gezellig en leuk voor ontbijt of drankje met broodje in de avond.

Weinig overlast van dichtbij gelegen vliegveld en daardoor korte transfertijd.

Personeel erg aardig, inrichting en schoonmaak beslist in orde. Wel zelf een theedoek, vaatdoek en afwasborstel meenemen, ze leveren zelf alleen handdoeken.

Helaas is er aan de achterzijde aan de boulevard één tentje dat het nodig vindt luide muziek tot diep in de nacht te draaien. Kamer heeft geen airco en met open raam slapen is daardoor nogal gehorig. Voor lichte slapers: probeer een kamer aan de buitenzijde van het U-vormige gebouw.

Verder jammer dat onderin nogal veel winkels niet in gebruik zijn.

prima ligging

mari en betsie
19-1-2008

prima ligging. personeel heel vriendelijk ,

bereikbaarheid met bus is optimaal, mooi uitzicht op oceaan. was aan oostkant van la palma vaak bewolkt, daarom 4 dagen met lijnbus naar westkant,daar prachtig zonnig weer.

prachtig en heerlijk eiland, was er voor de 8e keer

Gereisd Alleenreizend in januari 2008

wij zijn 7-01-2008 terug gekomen en zijn zeer tevreden

janny bredius
11-1-2008

wij zijn 7-01-2008 terug gekomen en zijn zeer tevreden. erg vriendelijk personeel en leuk cafetariatje goed koop en vriendelijke bediening en via het app te bereiken, ook biuten om te bereiken.prachtig uitzicht op bergen en de zee zodra je de balkon deuren open doe hoor je de zee.De hoofdstad Santa crus is 5 minuten met de bus die voor het app. stoptPrachtig eiland voor wandelaars, de zon aanbidders raad ik aan naar de andere kant van het eiland te gaan de kustplaats Tazacorte met de meeste zon uren per jaar van het eiland. Waar wij waren heb je veel bewolking die in de bergen blijven hangen en daar heb je last van in cancajos verder echt aan te bevelen La palma ook wel Isla bonnita genoemd

Een weekje La Palma in Appertement Centro Cancajos

Jos
30-12-2007

Een weekje La Palma in Appertement Centro Cancajos. We hadden een kamer op de 6e verdieping, bovenin dus, met een schitterend uitzicht op de zee en Santa Cruz. Eten is er goed en goedkoop en genoeg keuzes direct in de buurt. We hebben 5 dagen lekker gewandeld op La Palma. Zeker de moeite waard om het nog eens te doen.

Gereisd Met partner in december 2007

een heerlijk weekje in centro cancajos alles blinkend zee

anna
16-12-2007

een heerlijk weekje in centro cancajos

alles blinkend schoon,goed verzorgd appartement,schitterend uitzichtover zee en het dorp,vriendelijke medewerkers van het hotel,we hadden logies dus geen oordeel over eten.

soms was het in het westen zonnig,andere dagen in het oosten.

van de ruimtes in centro commercial onder de appartementen was veel niet verhuurd,jammer.Mogelijk een te rustig plekje voor jonge mensen.

Vriendelijk personeel, de planten op en om het gebouw zijn

J. Boonstra
9-12-2007

Vriendelijk personeel, de planten op en om het gebouw zijn een lust voor het oog, het complex is mooi opgeknapt sinds we er 6 jr geleden waren. Het is wel gehorig maar dat nemen we voor lief...

Gereisd Met partner in december 2007

Slecht cijfer voor de ligging betreft de ligging a/d van 7

H.F. Faay
29-11-2007

Slecht cijfer voor de ligging betreft de ligging a/d oostkant van het eiland, we hebben nl. van de 10 dagen 7 dagen regen aan deze kant van het eiland gehad. Dit terwijl het op de rest van het eiland een stuk beter weer was.

Op zich niets mis met de ligging van het appartementencomplex, dichtbij het vliegveld (korte transfertijd!!), ligt aan een fantastisch mooie baai.