Zoover
Appartement Centro Cancajos

Appartement Centro Cancajos

Appartement
7,7

Het apartement ligt centraal op het eiland

P. Thiecke
14-6-2009

Apartement zeer gehorig. Meubels versleten en oud. Dunne handoeken. Receptie niet meer 24 uur bereikbaar.

Bijbehorende winkelcentrum helemaal leeg en verpauperd

Restaurantjes in de buurt van redelijke tot goede kwaliteit. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Het eiland is prachtig en divers. Noorden groen, midden bergachtig en het zuiden vulkanisch. Iedereen die van wandelen en natuur houdt, kan hier zijn hart ophalen. Wij hebben het eiland van boven tot beneden bekeken.

Alle hoogtepunten die in het ANWB-boekje stonden hebben wij bezocht.

We komen nog wel een keertje terug.

Paul en Carla

Net appartement

Jan050
17-3-2009

Appartement ligt op een gunstige plaats t.o.v. strand, openbaar vervoer en vervoer voor wandel excursies. De inrichting is ruim voldoende. Een renovatie van de schuifpui naar het balkon zou geen overbodige luxe zijn. Bij veel wind waaien de gordijnen heen en weer.

Onze kamer was gelegen aan de hal van de lift. Waardoor we toch wel veel geluids overlast hadden van het klappen van de lift remmen.

Voor de rest geen geluidshinder. Mooi uitzicht. Maar dat is afhankelijk van welk appartement je hebt. Het is een fantastisch eiland om te wandelen. Als je dat niet doet heb je er weinig te zoeken.

90 procent van de winkeltjes staan leeg en dat doet triest aan.

keurig appartement met veel apparatuur in keuken

L.A. Born
23-11-2008

Continubezetting in receptie, nette appartementen, veel schoon linnengoed, mogelijkheden om kleinigheden te eten in bar, zeer goede service receptie, vlakbij strand (aan de overkant van de weg) en dichtbij winkels, tegenover prachtig aangelegde boulevard die aan andere kant van de plaats uitkomt. Dichtbij hoofdstad, genoeg restaurants en enkele winkeltjes. Op supermarktpersoneel na allen zeer vriendelijk. Veel touroperators aanwezig met groot aanbod mogelijkheden ontdekken eiland, alle informatiemappen in hotel aanwezig. Zwembad keurig met ligstoelen en douches, prachtig uitzicht op zee vanuit ieder appartement! Lift aanwezig. Prettige bedden, voldoende ruimte voor kleding, bad met douche, wastafel en toilet in 1 ruimte.

Keuken compleet ingericht met oven, magnetron, servies en pannen en vele extra's. Allemaal balkon. Mooi gebouw en fraaie binnenplaats. Tourist information aan overkant hotel.

Eenvoudig, maar zeer schoon.

Esther
19-11-2008

De keuken is netjes en de bedden zijn goed. Ik zou hier niet met meer dan 2 volwassenen willen zitten, want er zijn slechts 2 bedden en de bank is de andere. De bank is niet al te comfortabel. Wij hadden een kamer met zeezicht en dit is echt schitterend. Let op dat je niet aan de binnenkant komt te zitten, je kijkt dan uit op een soort binnentuin die het midden vormt van de winkels onder het hotel. Heel gehorig. Wij hadden ervoor gekozen alleen logies te nemen; gelukkig! Het cafe onder het hotel waar je kon ontbijten rook niet al te aangenaam.

Goed voor een rustige vakantie

Leo en Elly
1-11-2008

Rustig gelegen, goede kamers. Vriendelijke personeel. Bushalte en de Spar supermarkt vlakbij. Schitterend eiland, prachtig om te wandelen (excursies). We hebben heerlijk gegeten in Café Bistro Vista Playa. Het ligt tussen Los Cancajos en het strand. Je moet met een trap naar boven. Er is een beperkte kaart, maar Joa, de kok bereidt op verzoek de heerlijkste gerechten (zie foto's). Zijn vriendin Eliane bakt verrukkelijke taarten. Een echte aanrader!

Prima, maar saai plekje onder de zon.

Peter
4-10-2008

Net weer thuis gekomen van een weekje Los Cancajos. Het appartementje is bijna niets mis mee, voldoende ruimte, schoon en een dak boven het hoofd. Het enige wat onprettig was, de bedden, zijn ruim aan vervanging toe. De binnenspiraal was goed te voelen.

La Palma als eiland is dodelijk saai, er is niets maar dan ook niets te beleven.

In het weekend en op donderdagavond maakt de lokale bevolking er een potje van, tot diep in de nacht maken ze herrie, maar ook nu wat moeten ze anders doen, iets leukers dan schreeuwen en rondjes rijden is er in Los Cancajos voor de jeugd niet te doen.

Het winkelcentrum onder het complex is ter ziele gegaan, wel zijn er nog enige etenstentjes over.

Hiervan zijn de Pizzaria Casablanca en het taartenwinkeltje regelrechte aanraders qua klantvriendelijkheid en kwaliteit.

En voor de prijs hoef je het niet te laten, het prijs niveau op het eiland is 50% als dat van Nederland.

Het eiland is dus prima geschikt voor een Low Budget weekje naar de zon.

Prima maar gehorig appartement

Otto
17-9-2008

Goed onderhouden appartementencomplex en zwembad met prachtig uitzicht over zee en hoofdstad Santa Cruz de La Palma. Klantvriendelijke service. Klein keukentje met schaars en schamel keukengerei: neem keukendoek en koffiefilters (+houder) mee! Veel te gehorig: ik had de indruk dat er slechts een ongeisoleerd gipswandje tussen onze slaapkamer en die van de buren geplaatst was...

goede indruk,netjes en prachtig uitzicht op bergen en bij

M.v.Berghem
26-5-2008

goede indruk,netjes en prachtig uitzicht op bergen en dicht bij strand.

bewolking waar de zon met gemak doorheen komt.

Gereisd Met partner in mei 2008

Het appartement (nr 324) is prachtig gelegen met uitzicht

C. Nieuwlaat
27-4-2008

Het appartement (nr 324) is prachtig gelegen met uitzicht over zee. Er is een riant balkon met ligbedden en terrasstoelen. Helaas ontbraken een parasol en kussens voor de ligbedden. Er was wel een parasolvoet. De keukeninrichting is wel wat sober. Een waterkoker of koffiezetapparaat zou een hele aanwinst zijn.

De warmwatervoorziening is niet goed, snel op, normaal douchen bijna niet mogelijk, de douchekop valt ook steeds naar beneden.

De omgeving is mooi, er is een Spar vlakbij. Prijzen voor boodschappen en bars en restaurants heel redelijk. Jammer dat de panden in het centrum onder het appartementencomplex bijna allemaal leeg staan.

Centro Cancajos is een prima locatie

Anneke
16-3-2008

Centro Cancajos is een prima locatie. Goed ingericht en het wordt goed schoon gehouden.

Zorg er wel voor dat je een kamer aan de buitenkant krijgt. Kamers aan de binnenkant zitten boven de winkeltjes en restaurantjes. Dus dat kan heel gehorig zijn.

Ontbijten deden we in een naastgelegen restaurantje. Het eten was goed, maar de bediening zeer nors en onvriendelijk.