Zoover

8,4

Fantastische vakantie

Hans en Patricia
6-12-2019

Normaal reageren wij niet snel, maar na 2 (imo) discutabele recensie’s, van “vakantiegangers” voor ons, menen wij toch wat recht te moeten zetten. Wij vinden dit een top resort en willen dit zeer aanbevelen. Dit overigens wel met de mededeling dat je wel over een auto moet beschikken (of bereid bent om de bus of georganiseerde reis te nemen) om wat van het eiland te zien. Verder vind je hier geen marktjes of boulevards. Wij waren van plan om heerlijk bij te komen van onze dagelijkse beslommeringen. Iets wat perfect gelukt is. Ontbijt (zeezicht heerlijk), lunch (ook weer zeezicht) en diner is zeer goed en voor ieder wat wils. Ook de tussendoor pizza’s, hamburgers (ook vega) en div snacks en salades waren erg goed. De drankjes waren prima (locale sterke drank) En de barmensen waren zeer vriendelijk. Mensen moeten echter wel goed ter been zijn om hier naar toe te gaan.

Gereisd Met partner in november 2019

nooit meer

Paul
25-11-2019

wij waren hier voor een tennisvakantie met een hele groep. tegenvallend was de vriendelijkheid van het personeel. de wachtrijen voor en in het restaurant. wachtrijen bij de bar. de starheid van het hotel t.ov. de tennisbanen. 1 minuut voor je les pas open en precies op tijd moest je eraf en ging de baan weer op slot. eten was gemiddeld tot matig van kwaliteit. het uitzicht op het terras en zwembad was super mooi.

Gereisd Met vrienden in november 2019
Javier Belido, Directeur, 26-11-2019

Dear Paul,

First of all we want to apologise for not having been able to meet the expectations you put on our hotel.

We are glad to read you have enjoyed our pool and terrace view.

Regarding queues in the restaurant, choosing the correct time to eat is important to avoid busy times and the usual push and shove.

We regret that the service of our staff has not been to your liking, since they strive to offer the best quality.

The schedule of your tennis lessons were reserved for the group, if it seemed you a short time, you should have talked to your group leader. Outside these hours you had to make a reservation at the reception and it would be an extra cost.

Hope to see you again at the hotel.

Kind Regards,

The Management.

Kortom, nooit meer.

Daatje
23-11-2019

De ligging is mooi, de tuin prachtig aangelegd. In de omgeving is niets te doen. Geen dorpje waar je naar toe kunt lopen om bijv. een terrasje te pakken. Om wat van het eiland te zien is een auto een must, tenzij je de hele vakantie alleen maar op een bedje bij het zwembad wilt liggen.

De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Als je van een stevig bed houdt, dan prima. Voor ons was het bed te hard. Onze kamermeisjes waren zeer vriendelijk. Dat kan helaas niet van de rest van het personeel worden gezegd. Sommigen waren ronduit niet vriendelijk; overall vonden wij de klantgerichtheid ver te zoeken.

Het buffet was goed, maar zeker niet culinair. Een beetje zoals je in alle all inclusive hotels tegenkomt, rommelig en altijd wachtrijen. De enige bar in het hotel kon het aanbod van klanten niet aan, lange wachtrijen en moeten smeken voor een gewoon kopje koffie (i.p.v. uit de automaat).

Gereisd Met vrienden in november 2019

Heel mooi verblijf.

Sjoerd
11-11-2019

Prijskwaliteitsverhouding meer dan goed. Hele fijne verblijf gehad. Alles schoon en netjes. Ontbijtbuffet is perfect, lunchbuffet kan beter, dinerbuffet was lekker gevarieerd, elke dag een andere keuken, dus voor ieder wat wils. Personeel is niet helemaal stressbestendig, dit wordt soms geuit door kort en chagerijnig te reageren. Denk dat dit resort met hoogseizoen niks voor ons zou zijn. Het drinken kan ook beter, cocktails zijn niet weg te krijgen, zeker een verbeteringspunt. Maar buiten dat om een fantastisch verblijf gehad.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Prachtig eiland vraagt om herhalingsbezoek

G. Stander
25-10-2019

Prachtige locatie met enkel wat verbeterpuntjes. PLUS: Ligging, locatie +++, Voldoende eten en ruimte. RUST+++ (als je daar voor wilt kiezen), Alle leeftijden++ , Groot opgezet maar toch niet dat gevoel. Voldoende wisselend aanbod bij buffetten.Tafels in restaurant(s) en aan zwembad(en) ruim genoeg opgezet! Animatieteam doet veel moeite om ook te animeren! MIN:Harde(re) bedden -- (vaak gehoord) Slechte Wifi-(niet meer van deze tijd!) Niet al het personeel is vriendelijk( is vooral druk bezig) ! Bij aanspreken echter altijd vriendelijk antwoordend!, Werkzaamheden aan zwembaden. VERBETERPUNTEN: Viltjes onder de hardplastic stoelen! bij schuiven is dit op een rustige plaats als de buiten bar een mega-vervelend geluid!., Onduidelijkheid in het all-inclusive concept: bijv bij het serveren van drankjes. Cocktails "on the house"zijn allemaal van een B-merk en superzoet. Worden ook verschillend bereid.. Doucheruimte mag een lichtje hebben.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Goed resort .... nu de medewerkers nog

Joost
28-9-2019

Prima groot resort met veel hoogteverschillen. Zonder (eigen) transport zit je wel redelijk geïsoleerd - maar op het resort is het meest nodige wel beschikbaar.

All inclusive betekent hier een beperkt (gratis) assortiment qua drank - een duurdere vorm (niet kunnen kiezen bij de reservering) biedt iets meer keuze - maar nog steeds voor een aantal merken bij betalen.

Had niet een 'ocean view' geboekt maar wel gekregen. Uitzicht van de 'garden view' is slecht (de achterkant van de 'ocean view' gebouwen).

Medewerkers hebben gasten niet centraal staan en kennen niet of slecht Engels. Vaak zijn er wachtrijen bij de receptie, bar en restaurant - het duurde 45 minuten om uit te kunnen checken.

Aanrader: neem wel je eigen waterfles mee.

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Fantastisch genoten

Nisha
22-8-2019

We verbleven voor de 2e keer 10 dagen bij La Palma Teneguia Princess. Het hotel is top met z'n 10 zwembaden en het eten is prima. Ontbijten kan je binnen maar ook buiten bij een van de zwembaden. Je hebt wel een auto nodig als je iets van het eiland wil zien. We hebben leuk kunnen shoppen in Los Llanos en als je van de natuur houdt moet je naar Los Tilos.

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijke vakantie gehad!

Stefan
16-8-2019

Mooi resort met toch wel diverse op en aanmerkingen.

Het resort is mooi aangelegd op een afgelegen heuvelachtige plek direct aan zee.

De kamers met ruime badkamer zijn netjes, de bedden zijn behoorlijk hard. (persoonlijk)

Door zijn grote is het hotel tijdens ontbijt en diner wel erg druk en massaal.

Handdoekje leggen is hier in het hoogseizoen ook vaste prik. Bedjes worden 'gereserveerd' en vervolgens staan ze de hele ochtend leeg!

(wordt niks aan gedaan)

Onderhoud in en rond het zwembad is redelijk.

Door de hoogteverschillen op het resort racet het personeel met golfkarretjes over het terrein,wat soms gevaarlijk oogt.

Het diner 'beneden' bij de zwembaden is qua drukte een verademing in tegenstelling tot het grote (soms extreem) drukke buffet restaurant.

Voor je drankje moet je savonds in de rij te staan aan de bar.

Ondanks deze punten een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geweldig resort!! Een echte aanrader!

Visser
8-8-2019

Geweldig hotel met prachtig uitzicht! Keurig onderhouden, schoon, eten is goed en uiterst vriendelijk personeel. La Palma kent prachtige natuur, advies is wel een auto te huren. Animatie voor alle leeftijden. Enig minpuntje is dat de animatie onze kinderen niet echt betrokken bij het geheel, pas de laatste dag kwamen we erachter waar de activiteiten voor oudere kinderen overdag plaatsvonden. Verder top vakantie gehad, we komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Top hotel!!! Paradijs op aarde

Tien
7-8-2019

Rustig hotel,super mooie ligging,prachtige vieuw,heerlijk eten,grandioze kamers.

Gereisd Met partner in juli 2019