Zoover
Hotel Gran Rey

Hotel Gran Rey

Hotelstersterster
8,4

Eén van de mooiste tripjes ooit

Filip Moons
14-7-2016

Wil je niet te ver weg trekken en toch even helemaal weg zijn? Houd je van natuur en wandelen en een beetje zonnebaden? Dan is La Gomera & dit hotel een uitstekende keuze. Hotelkamers zijn netjes en comfortabel zonder meer. Eten is echt heerlijk, elke avond is er een bepaald thema en vooral het Canarische thema was onvergetelijk. Mooi en degelijk zwembad. Je mag ook één keer op het restaurant op het terras gaan eten. Hotel is erg goed gelegen, vlakbij het strand en het openbaar vervoer naar de belangrijkste wandelpaden. Onvergetelijk was het;

Joost Frantzen
9-3-2010

Een week in dit hotel geweest,en is ons goed bevallen.Kamers zijn niet groot,vooral de badkamer is klein.Aan het eten is aandacht besteed,en is van goede kwaliteit.Over het algemeen zeer veel rugtas[wandelaars] toeristen in dit hotel.Je zit hier ook een paar minuten vanaf de mooie Valle Gran Rey,en is ook qua gezelligheid,beter dan Playa Santiago/Hotel Tecina. Er hangt een prettige sfeer aan deze kant van het eiland,en je komt hier zeker tot rust.Nog steeds verliefd op dit eiland.

Ontzettend schoon, heel goed eten, vriendelijk personeel

Brigitte van Bommel
9-1-2006

Ontzettend schoon, heel goed eten, vriendelijk personeel. Wij zijn er nu 3 keer geweest maar het is nog zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Anders in januari 2006

Wij zijn de laatste 3 jaar in dit hotel geweest, is en dus

Jan van der Ark
21-12-2004

Wij zijn de laatste 3 jaar in dit hotel geweest, is uitstekend bevallen en willen dus in 2005 graag weer daar naar toe. Helaas word het wat moeilijker omdat touroperator dit hotel niet meer in de zomergids heeft staan. Telefonisch contact met het hotel vandaag gehad en het schijnt dat Evenementsreizen er nog wel heen gaat dus wie weet is er nog hoop.

Het water in het prachtig op het dak gelegen zwembad was

Petra Zwaans
25-2-2004

Het water in het prachtig op het dak gelegen zwembad was ijskoud. Verder prima hotel, lekker ontbijt.

Gereisd Anders in februari 2004