Zoover

8,9

Geweldig hotel.

Marieke Rouwenhorst
3-5-2019

Het is een super schoon hotel met super vriendelijke mensen. De bedden slapen heerlijk. Het ontbijtbuffet is erg goed. De straat oversteken en je staat al op het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Mooi hotel

Joop
31-7-2018

Heeft 3 sterren, op sommige punten zeker 4 sterren waard! Vriendelijk en behulpzaam personeel enkel poetsen kan soms iets beter, verder perfect hotel.

Gereisd Met partner in juli 2018

Voor een 3 sterren hotel een super ervaring

De wilde
31-3-2017

Misschien eens thermostatische kranen en nieuwe douchekoppen voorzien

Gereisd Met partner in maart 2017

geweldig

vanrensen
25-8-2016

Dit laagbouw hotel is erg mooi, jammer van de omliggende hoogbouw hotels. Verder is de locatie top. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het ontbijt was goed maar wat ons het meest heeft verrast was het avondeten. Onze kamer aan het zwembad was sober maar goed, enige minpuntje was dat we geen balkon of terras hadden waardoor je je natte spullen niet kon drogen.

Een goed 3 sterren hotel

Roel
29-7-2016

Hotel Tarik is een prima 3 sterren hotel. Het personeel achter de balie spreekt Nederlands en is zeer behulpzaam. Het eten in het hotel is matig/voldoende (weinig keuze en iedere dag hetzelfde). De kamer was netjes en schoon. Het enige minpuntje was dat er soms een vreemde lucht uit de airconditioning kwam en dat bij binnenkomst van de kamer, de badkamer naar het riool rook. Dit werd prima opgelost toen we de kranen hebben aangezet. Dit kan natuurlijk komen doordat de kamer een tijdje niet bezet is geweest. Het zwembad is schoon en het water heeft een fijne temperatuur. Dit hotel is zijn drie sterren zeker waard, en wij raden dit hotel dan ook zeker aan voor andere mensen!

Leuke kleinschalige accomodatie

Sonja
11-9-2013

Hotel Tarik is gunstig gelegen. Bij het strand, maar ook bij het centrum van Torremolinos. Tevens is de locatie bijzonder geschikt om van daaruit de regio te bezoeken.

Gereisd Anders in mei 2013

Verzorgd hotel

Wilma
24-6-2013

Een middelgroot, goed verzorgd hotel. De ligging is erg goed. Aan boulevard en centrum is circa 10 min lopen.

Ontbijt was goed. Diner weinig keuze, maar wel van goede kwaliteit.

Alles is netjes schoon.

Gereisd Met partner in mei 2013

goed hotel voor goede prijs

anneke
19-6-2012

Kamers zijn eenvoudig maar schoon.Persoonlijk vond ik het hoofdkussen een drama, een rol en veel te dik. Maar blijft natuurlijk persoonlijk. Ontbijt ruim voldoende met div. brood en beleg. Gezellige bar en terras.Voor een kort verblijf prima, voor een langer verblijf zou ik voor een iets luxer hotel kiezen bv Hotel Isabel wat naast Tarik ligt.Is iets duurder maar ruimere en mooiere kamers en geweldig ontbijt.

Kleinschalig Spaans Hotel ¨Correct¨

Dany
22-5-2012

Goed *** hotel aan het strand met klein zwembad . Maar prijs kwaliteit prima . Al het nodige in de buurt , reiniging van kamers kan mssbeetje beter maar was redelijk . In onze periode rustig , moest ik nog gaan vraag ik zeezichtkamer sinds het recht over het strand ligt ( 10 meter ) , deze hebben ook een balkon . Supermarkt next-door of een grotere mercadona in de straat erachter . Auto of .....huur je goedkoper elders . Wifi enkel in buurt van lobby - bar . Taxi van Malaga airport +/- 18 € voor max 4 pers.

Ontbijt simpel maar okee.

Buenas san miguel ...........Belgica

Leuk hotel, goed geprijsd

Monique
27-8-2011

Wij verbleven hier slechts 2 dagen, maar het is in die 2 dagen goed bevallen. De kamers zijn wel wat donker, maar met die warmte is dat niet zo erg. Het ligt recht tegenover het strand en vlakbij restaurantjes en winkeltjes. Soms kan de eetzaal voor het ontbijt te klein zijn, maar dat wordt opgelost door nog een stuk van de pizzeria erbij te betrekken. Wifi doet het alleen in de lounge. Het zwembad ziet er goed en verzorgd uit, evenals de tuin. Ondanks dat wij alleen voor ontbijt hadden geboekt, hadden we op de een of andere manier recht op halfpension, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Voor een verblijf in Torremolinos is dit een aanrader.