Zoover

6,6

Steeds weer tevreden

Sven Van Wilder
16-10-2019

Wij waren hier voor de vijfde keer. Weer genoten van de prima ligging, vlak aan zee. Een uitstapje is geen probleem, met een busstation aan de uitgang en een treinstation op wandelafstand.

Er is sinds de vorige keer geïnvesteerd in een bar aan de zeekant, meer plaats aan het zwembad en modernisering van de appartementen.

Gereisd Met partner in september 2019

All in Ongedierte

Johanna
12-10-2019

Heel slecht, vies en ongedierte. Schoonmaken daar kunnen ze nog een cursus in nemen. Muizen, mieren, piertjes in badkuip en dan beweren dat je een 4 sterrenhotel bent. Gelukkig stuurd de receptie de technische man om te komen kijken. Daar gaat iets goed mis. 1x nooit weer.

Gereisd Met partner in oktober 2019

fantastisch

klarawolff van dijk
10-10-2019

Het Hotel is fantastisch Ook dit jaar hebben we het naar ons zin gehad, volgend jaar weer er naar toe, Heb zo naar m,n zin dat ik er al 21 jaar daar naar toe gaat

Gereisd Met partner in september 2019

Niet schoon hotel. gedateerd, eten is goed

Jessica
6-10-2019

Hotel op mooie locatie. Maar geen schoon hotel. zwembad kan je niet liggen van de vele vliegen. je blijft plakken op de gemorste drankplekken van de vorige avond. Kamers gedateerd. Dat is natuurlijk niet erg maar ze zijn ook vies. schimmel in de airco, en douche en rotzooi ligt er al vanaf begin vakantie dus vegen en dweilen gebeurt niet.

Geen puente real meer voor ons

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Niet kunnen genieten helaas zonde van ons geld

Svintha Van Tongeren - Schut
6-10-2019

Gewoon halve vakantie ziek geweest Ivm slechte hygiëne bij eten .... en dochter die mega loopt te hoesten de kamers zijn gewoon echt niet schoon en worden niet goed gereinigd , gewoon schimmel in de airco en wormen in bad .... mieren lopen door je kamer en kakkerlak gespot , bij zwembad en zwembad bar is niet te zitten ivm vliegen overlast .

Wij kwamen terug naar het hotel omdat het drie jaar terug zo goed beviel ... wel laatste keer dat we terug komen zo gezien onze klachten ook niet ok beantwoord worden via touroperator en hun beleid wat nou garantie .... noppes

Personeel is wel mega vriendelijk petje af voor hun .... ze zijn gewoon enkel met te weinig waardoor hun werkdruk veel te hoog is

Niet schoon hotel 2 sterren hooguit

A.j. Prins
6-10-2019

Hotel is niet schoon, Vieze vliegen overal. nadat andere erover geklaagd hebben is er al beter schoongemaakt bij de poolbar. Bij zwembad word je opgegeten door tig vliegen. Eten is goed en personeel vriendelijk. Bij receptie arrogant.

Geboekt bij tui maar die lossen niks op zoals ze beloven. Ze vinden zelfs dat we overdrijven. Ook na foto's en filmpjes van smeer in de badkamer en piertjes die zwemmen in het douchewater. bah bah bah

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Niet voor herhaling vatbaar helaas

Ger en Joke
6-10-2019

Niet heel schoon en gedateerd. vriendelijk personeel. Veel vliegen bij het zwembad. Niet te liggen zonder om je heen te moeten slaan. Ligging is top.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

geen 4 sterren waard. erg achteruit gegaan.

Hilberink
4-10-2019

Geen 4 sterren, Heel veel vliegen, nuet erg schoon. Bij zwembad kan je niet liggen. alles plakt van de drank. Eten is goed personeel werkt wel hard en is vriendelijk

Na 2 x niet meer

Jasper

Leuk hotel. Kamers gedateerd. Schoonmaken word niet goed gedaan

Gereisd Met vrienden in september 2019

Veel vliegen door onjuiste en te late schoonmaak,

Alex
4-10-2019

Niet het schoonste hotel, Na aangeven dat het niet schoon genoeg was is er wel naar gehandeld. helaas is dit te laat/niet genoeg om alle vliegen weg te houden bij bar en zwembad. Voor ons reden om niet bij het zwembad te (kunnen) liggen. Eten is goed en personeel zeer vriendelijk (op receptie na)

van de 11 dagen 8 op strand bedjes huren is een dure aangelegenheid aangezien we ze gratis hadden kunnen afnemen bij het zwembad. Hotel appartementen zijn duidelijk aan renovatie toe. maar op zicht netjes. Franse animatie betrekt geen anderstaligr kinderen bij hun animatie ook de dagprogramma's zijn alleen in het frans vermeld.

Personeel werkt super hard en is op receptie na super vriendelijk. Einde middag is poolterras en zwebad deel een varkensstal aan etensresten borden en bekers. Buiten dat de gasten dit aso gedrag vertonen ligt dit ook aan het aantal personeelsleden (te weinig) of verkeerde aansturing.