Zoover

8,6

Geweldig!!!👍

Suzan
6-10-2019

Dat je geweldig uitzicht hebt aan de boulevard met alles in de buurt....

Gereisd Met partner in september 2019

Super geweldig geweest

Dyana&Rini
30-9-2019

Voor ons de 4e keer in dit fijne hotel!!!We genieten er nog steeds van, goede perfecte ligging, lief en zorgzaam personeel, lekkere bedjes goed zwembad kortom alles perfect!!! We gaan er zeker weer terug, dit jaar de hele vakantie een auto gehuurd we mochten parkeren bij het hotel op de personeels parkeerplaats.

Viva Spania

Gereisd Met partner in september 2019

Voor herhaling vatbaar.

k.schami
16-9-2019

Gezellig hotel, niet super de luxe of modern, maar van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel, zowel achter de balie als ook de interieurverzorgers.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fantastische

Sinna
5-8-2019

Lekker ontbijt met bubbels, mooie kamer met airco. 2min stappen van de zee. We hebben nooit aan het zwembad gelegen, wegens te druk. Lekkere vis restaurants in de buurt, er is ook een zeer goede Italiaanse restaurant boven bij de trappen.

Je kan de trein pakken voor 2,5€.

Het was een top vakantie.

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldig

Jane Harinck
6-7-2019

Dat deze accomodatie vlak aanbreekt ligt, geweldig word onderhouden en vriendelijk personeel. Wij komen er al 25 jaar met veel plezier.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig appartement

Astrid
4-7-2019

Mooie, nette kamer met heerlijke bedden, ruim balkon met zij zeezicht, goeie badkamer en klein keukentje. Ligging was perfect aan het strand in het Spaanse gedeelte van Torremolinos. Via een mooie boulevard loop je binnen 15 min naar het Nederlandse gedeelte. Leuk voor de avonden.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Was heerlijk 2x was dit al

Beekhuijs
1-7-2019

Lekker zwembad bedden zat soms gehorig naast de burgerking rustig gedeelde torremolinos pal aan strand 15 van vliegveld heerlijk schoon en een bad en keuken

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Top!!!!! helemaal fantastisch

Franka Schouten
28-6-2019

Fantastische accommodatie qua ligging zowel ten opzichte van het strand als van het centrum, eten, kamers prima. Wij gaan hier zeker nog terug komen. Ook goede locatie om leuke uitstapjes te gaan doen. Echt geweldig!!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Betty van Turnhout
18-5-2019

Erg gastvrij complex, personeel erg aardig. Wij hadden een excursie geboekt naar Gibraltar, maar was s’nachts ziek geworden. Nou geen probleem meteen geld retour. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt het is meestal, ja jammer dan geld weg. De nieuwe appartementen zijn geweldig, prachtige keuken met 4 pitten om te koken en volop servies. De badkamer een plaatje lekkere grote inloopdouche en ruimte voldoende. Jimmy bij de receptie die helpt waar hij kan ook het overige personeel is geweldig. Dus wij zijn helemaal weg van Banjodillo vooral de gerenoveerde kamers is een grote vooruit gang.

Gereisd Met partner in mei 2019

Marielle
5-5-2019

Super fijn goed verzorgd appartement met heerlijke bedden en top ontbijt

Gereisd Met vrienden in april 2019