Zoover
Hotel Playa de la Luz

Hotel Playa de la Luz

Hotelsterstersterster
8,1

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.

Ineke
12-10-2018

Wij hadden een ruime rustige kamer op de begane grond. Van medegasten hoorden we dat er ook veel kleinere en meer gehorige kamers zijn. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt uitstekend, paar keer in la Gaviota gegeten, was wat ons betreft matig.

Heerlijk zwembad. Jeu de Boules baan. Hotel aan zee met goed strand. Hotel staat drie km van het centrum vandaan, is prima te lopen via strand/boulevard of via de duinen waar een prachtig pad is aangelegd. Er rijdt ook elk half uur een locale bus (circular 2). Halte vlakbij. Stopt soms ook zomaar op verzoek als je er om vraagt. Busstation voor bus naar Jerez of Cadiz lopend (ca 4km) of de locale bus. Voldoende taxistandplaatsen, ook dichtbij het hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Niet slecht, maar weinig te beleven

Christina
30-9-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel ( zeepdispenser was leeg en na 5 minuten kwam er al iemand het vullen). Hotel is laagbouw wat het ook niet te druk maakt. Veel mensen liggen te zonnen aan de zeekant en anderen aan het zwembad waardoor het nooit te druk werd. Een heel mooi en groot strand waar je lange wandelingen kan maken. Maar verder weinig te beleven zowel in als buiten het hotel. Er is een groot podium nochtans voorzien waar enkeler een aantal meisjes een poging tot flamenco hebben ondernomen... Het enige plaatsje inde buurt is Rota. Te voet ongeveer 30 minuten maar weinig te zien. Dus als je graag ‘s avonds nog een wandelingetje en een terrasje wilt gaan doen, ben je eraan voor de moeite! Eten zeker niet slecht. Voor iedereen is er wel wat. Alleen een lekker mals stukje vlees kenen ze hier niet. Over de excursies van touroperator ben ik echt niet tevreden! Alleen op donderdag, vrijdag zaterdag en zondag. Andere dagen dus helemaal niets! Zijn duur, valt weinig te zien en zoals gewoonlijk zit je weer lang in een bus en moet alles weer heel snel gaan! Dit hotel is ideaal voor mensen die een week volledige platte rust willen! Mooie ligplaatsen, veel zonen vooral heel rustig.

Gereisd Met partner in september 2018

Goed maar heb al beter gehad.

Smetske
20-9-2016

Het gehele opzet, de inplanting en de hotelvoorzieningen waren goed. Het buffet was rijkelijk maar niet fijn. Het oogde beter dan het was. De ligging, maar vooral de bediening in de Cherrybar aan het zwembad waren zwak tot slecht. De kinderanimatie was niet op Vlaamse klanten afgestemd.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig!

Hoogsteyns Eugeen
15-9-2016

Weer een fantastische 14 dagen in Rota. Lekker eten, super vriendelijke bediening en goed weer. Wat wil een mens nog meer.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

GOED HOTEL

P V EX
2-8-2016

ETEN WAS ZEER GOED, vriendelijk personeel . Prijzige eetkaart voor wat je maar krijgt

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Goed hotel

Caroline thienpont
24-7-2016

- bediening aan zwembad: te weinig personeel! Lange wachttijden! Mensen konden dit niet bolwerken. Plots geen ijsblokken meer en kregen warme drankjes.

- zwembad werd te weinig schoongemaakt. Lagen altijd steentjes op bodem. Mag mss ns wat vernieuwd worden

- speeltuintje met speeltuig niet bruikbaar door kapotte glijbaan.

- kamer 218: schimmelplekken aan bad + silicone die ontbrak

- kaartje vr kamers meerdere keren moeten herladen want werkten niet.

+ ruime kamers

+ vriendelijk personeel

+ prijzen vr drank weren zeer schappelijk!

- op de nationale feestdag werd niets gedaan voor de Belgen. Jammer gezien Belgische uitbaters

+ handig is de afgesloten parking van het hotel zeker voor als je met huurwagen komt.

+ beach club april bar is zeer aangenaam om dag af te sluiten.

+ buffet was zeer gevarieerd en heel lekker! Werden meerdere keren verrast

prima

van den broeck
28-5-2016

wat afgelegen , geen animatie

Gereisd Met partner in mei 2016

Vanden Broeck - Ceulemans
20-10-2015

We zijn zeer tevreden over het hotel, eten, netheid, vriendelijkheid, de omgeving...

Een 10 geven doen we niet want dat is onmogelijk maar een zeer dikke 9 is het zeker waard.

Het was onze eerste keer maar zeker niet de laatste. In Mei gaan we al terug !!!!

Een echte aanrader...

Groeten, Chris.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Een goeie vakantie met alles er op en er aan.

Crombez Marnick
7-10-2015

Goede service, vriendelijk personeel, uitgebreide bufetten zowel smorgens als savonds.

Rustige ligging.

Gereisd Met partner in september 2015

gezellig hotel, lekker eten, lief personeel

Claudine
2-8-2015

Geen hoogbouw, mooi en gezellig. Wel druk maar het was dan ook hoogseizoen. Lieve mensen in het restaurant, waar je ook lekkere wijnen kon kiezen die laag geprijsd waren. We waren er heel graag. Met twee tieners verbleven we in superior kamer en geen opmerkingen daarover. Beach club beperkt toegankelijk voor kinderen dus wel stil en rustig. Bediening aan zwembad iets trager dan in restaurant. Misschien door de warmte. Wel afgelegen v dorpje Rota maar slechts 5 euro voor een taxi. Naar Cadiz met catamaran vanuit Rota is een aanrader. Heerlijk verblijf!