Zoover
Hotel Balcon de Europa

Hotel Balcon de Europa

Heerlijk hotel, enorme uitzichten, bar altijd open

heer Haan
19-4-2012

Op een fantastische plaats gelegen, goed bereikbaar, prima parkeren

Gereisd Zakelijk in april 2012

Fantastisch gelegen

Janssens Gerard
28-5-2010

fantastisch gelegen boven op een klif, is wel niet bereikbaar met de wagen.

Gereisd Met partner in mei 2010

We hebben in Mei van dit jaar voor 2 weken in Hotel Balcon

mieke +hans
27-5-2006

We hebben in Mei van dit jaar voor 2 weken in Hotel Balcon de Europa gelogeerd.Prachtige ligging.schitterend uitzicht vanuit het hotel,eetzaal,zwembad en kamers met zeezicht.Helaas hadden wij zicht op een blinde muur.Het hotel is erg gehorig,het dinner is heel erg mager.Voor een 4 sterren hotel is het ons heel erg tegen gevallen.Wij hadden half pension geboekt en het was de prijs niet waard.De hotelgasten waren hoofdzakelijk Engels. Het werd prima schoongehouden. Nerja is een prachtig plaatsje in een schitterende omgeving.

op 3 september 2005 zijn wij via marysol naar hotel balcon

cora dentro
20-9-2005

op 3 september 2005 zijn wij via marysol naar hotel balcon de europa gegaan een heerlijk hotel alleen moet je wel opletten bij de marysolorganisatie dat je een kamer boekt met zeezicht doe je dit niet dan krijg je een kamer met alleen uitzicht op een muur en dat is erg jammmer en geen balkon verder een heel goed hotel, de plaats nerja is werkelijk fantastisch heel authentiek spaans nog, heerlijke restaurants, s,avonds op het plein de balcon veel straatmuzikanten en schilders leuke straatjes en de omgeving is voor uitstapjes zoals naar granada en plaatsjes in de bergen heel goed.1 groot strand ook erg leuk en wat kleine baaien, voor jonge mensen die van discos houden is dit geen goede plek.voornamelijk wordt deze plaats bezocht in sept.door engelse en spanjaarden maar dan wel de leuke mensen.ik kan het idereen aanraden.heel erg leuk

met auto lastig te berijken via Marysol te boeken

mieke
14-1-2005

met auto lastig te berijken

via Marysol te boeken

Gereisd Anders in januari 2005

heerlijk hotel, prachtige ligging! letterlijk op het van

Frommes
7-8-2004

heerlijk hotel, prachtige ligging! letterlijk op het balcon van europa..fijn prive strand. erg vriendelijk personeel, nette volledige kamers..prima hotel om te relaxen na een culturele reis door andalusie..nerja heeft een leuk oud centrum met pleinen en winkeltjes..

Gereisd Anders in augustus 2004