Zoover

8,2

Nooit meer!

Valerie
10-8-2015

Reeds na 2 uur wist ik dit is geen hotel voor ons! Vuil, niet hygiënisch, het warme eten is koud en het koude eten is warm. Zelf afruimen in het restaurant. Het fruitsap uit de automaat is niet te drinken. De mensen kopen zelf buiten het hotel een brik fruitsap en nemen dit dan mee bij het ontbijt! In de omgeving is er niets! Dit hotel is geen 3 sterren waard.. misschien 2.

prachtig hotel

herve
14-4-2013

dit is een heel verzorgd hotel met een prachtige binnen tuin je merkt niks van de drukke weg ervoor.ze onderhouden hier het hotel de hele dag door

het personeel is heel vriendelijk het eten is heellekker en voldoende

de service aan de bar heel goed kortom wij hebben hier een hele mooie vakantie gehad voor weinig geld het hotel geeft 3sterren maar voor ons is het zeker 4 waard.je mag gratis de tennisraketten gebruiken en het tennisplein met kinderen heel leuk een gratis busje naar puerto banus;

wij hadden een promokamer en kunnen er zeker niet van klagen enkel het zijn geen dikke muren maar dat stoorde ons niet.elke avond animatie is ook leuk vooral de shows en de karaoke heel leuk.de incheck en uitcheck verliep heel vlot en vriendelijk ontvangen.wij gaan zeker en vast terug prijs kwaliteit is TOP wie hierover klaagt kan ik niet begrijpen en hadden prachtig weer

ZEKER voor herhaling vatbaar

Ann,Pierre,Alejandro en Anjelita
13-8-2011

Net terug van 7dagen Cortijo Blanco.We boekten in lastminute en werden enorm verwend voor de prijs die we maar betaalden.Het is een heel mooi hotel met een enorm variërende keuken.Onze kindjes van 6 en 2jaar hadden er een supertijd.Volgens de grootte van het hotel was er zeker altijd plaats aan het zwembad en in de eetzaal.Het personeel was heel vriendelijk als je hen zelf vriendelijk behandelt natuurlijk en de poetsvrouwen doen hun uiterste best.De werkmensen kloppen dagelijks ongelooflijk veel uren en blijven even vriendelijk.De All-Innformule was echt wel verwennerij,eten en drinken naar believen.De animatie vonden we zeker OK.Spijtig dat sommigen dit hotel zo afkeuren,wij hadden er alvast een supervakantie.Chapeau,Cortijo Blanco voor jullie vele werk.

Goed prijs/ kwaliteit hotel

Semehume
11-8-2011

Wij zijn hier met 2 kinderen ( 10 en 8 jaar ) 2 weken geweest.

Wij zaten in het achterste gedeelte van het hotel, waar de kamers goed en schoon waren.

Het eten was afwisselend en goed genoeg. Niet te veel nederlanders. De omgeving was rustig, wat ons persoonlijk erg aansprak. Strand op loopafstand. Het strand Cortijo Blanco vonden wij met de vele stenen niet geweldig, maar als je over de houten brug richting Puerto Banus loopt, komt je hele fijne strandjes tegen, waar het heerlijk liggen is. Marbella is met de bus goed te doen.

Ideaal voor ontstressende vakantie

Cindy
10-8-2010

In LastMinute geboekt. Eerste maal met kleintje van 3,5 jaar op reis. Ideaal hotel met genoeg activiteiten voor kinderen (groot en klein). Ze mocht met animatie meedoen, minidisco 's avonds groot succes. Volledig apart kinderbadje in ander gedeelte van de volwassen drukte. Zéér proper en verzorgd! 1 nadeel: de bedden zijn niet zo goed. Een echte aanraden met vriendelijk, discreet personeel.

aangenaam

ssn
9-8-2009

Op reis geweest, verblijf 8 dagen.

eten:vettig, engelse keuken, weinig variatie. hotelkamer=personeel: zeer vriendelijk en proper hotel. ligging: ligt aan drukke baan, ma heb je geen last van je moet die straat niet over, er is brug voorzien paar meter verder!rustig gelegen! veel bezocht hotel door engelsen en belgen, engelsen zijn soms wat te uitbundig! complex zelf: zeer mooi en karakteristiek. zeer kindvriendelijk en beleefd personeel.

over het algemeen zeer blij deze reis gedaan te hebben, wij keren zeker nog terug nar dit hotel

Een heerlijke en prachtige vakantie!

Jan Kouwenhoven
20-5-2009

Wat een heerlijk hotel en wat een vriendelijke bediening! Het ligt aan een drukke en gevaarlijke weg maar die hoef je niet over. Er is een tunneltje op 200 meter afstand. San Pedro de Alcántara is 10 minuutjes lopen. Een heerlijk oud Spaans plaatsje waar de discusies op straat plaatsvinden, de laatste verhalen, de gezelligheid, sociale contacten, hapje en drankje..... het echte Spaanse buitenleven. Het is heerlijk om daar doorheen te lopen. De omgeving is mooi en net buiten het massatoeristme. Met een auto kom je op prachtige plekjes. Het hotel is schoon en het eten smaakt geweldig. Als je graag wilt zeuren dan zal je vast wel iets kunnen vinden maar wij hebben op de positieve dingen gelet. En die zijn er zeer veel aanwezig. Wij komen er terug, zeker weten!

Zalige vakantie

agnes
7-3-2009

In mei 2009 zal ik voor de 5de keer in dit hotel verblijven. Er is geen luxe, maar de kamers zijn proper. Het eten is niet "gastronomisch" maar met een ruime keuze, zodat je altijd je buikje goed kan vullen. Voor mij heeft heeft het hotel een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Alleenreizend in maart 2009

Wat kunnen sommige zeuren zeg! Het hotel is mooi, netjes,

Jan Kouwenhoven
17-2-2008

Wat kunnen sommige zeuren zeg! Het hotel is mooi, netjes, vriendelijk en het eten is heerlijk! Veel keuze, spek en bonen voor de Engelsen maar ook brood, salades, vis, vlees, pasta, groente, zoetigheid, fruit....

De ligging langs een drukke weg is niet ideaal maar je hoeft je er niet aan te storen. Nabije omgeving geen winkels? San Pedro op 1,5 kilometer afstand met volop winkels en tapabars! Ook is daar een bushalte waar je voor € 5,69 in Malaga zit, € 4,00 in Ronda of voor € 8,50 in Sevilla. Lekker reizen tussen de vriendelijke en gastvrije bevolking. Zeker als je respect toont voor hun land en hun cultuur.

Ik kom daar terug, zeker weten!