Zoover

8,2

Teleurstellend

Steven en kristel
12-9-2019

Bij aankomst kamer toegewezen gekregen, dat dit anno 2019 nog verhuurd wordt! En tot dik in de nacht lawaai aan animatie podium. Na 3 keer in pyjama aan de receptie gestaan te hebben was het opgelost. Wel dag nadien nieuwe kamer gekregen. Airco weliswaar een ramp, elke nacht kamer niet onder 25°C.

Defect toilet niet gerepareerd. Geen aanrader als je voor rust op vakantie gaat, accommodatie bv. eetruimte is niet voorzien voor het aantal gasten van het hotel. Enorm druk en rumoerig en het (onvriendelijke) personeel krijgt het niet onder controle door de chaos. WiFi bereik in heel het hotel mag deze tijd ook wel mee in de prijs zitten. Hier dus niet. All-In buffet, zo zijn er 13 in een dozijn. Wel lekker, al chance. Drank op terras in plastic beker. Glas gevaarlijk voor kinderen ok. Maar zoek dan een oplossing dat volwassen mensen uit glas kunnen drinken. ”early breakfast” voor te lachen. Nog geen boterham met kaas, ham of salami.

Gereisd Met partner in september 2019

Susanne Haakman
21-6-2019

Wat een geweldig hotel!!! We waren op all inlcusive basis, en het was echt fenomenaal, zoveel keus, zo 'n goede kwaliteit, echt geweldig, kunnen nu al niet wachten om weer te gaan, echt fantastisch!

Mario
21-6-2019

Je kan je portemonnee thuis laten, aan alles is gedacht. De kamers iedere dag schoon, keurig. Handdoeken wissel ook iedere dag. Het eten is geweldig, gevarieerd en veel, je gaat met plezier aan tafel. De mensen die hier werken erg vriendelijk en behulpzaam. De all inclusief slaat echt alles, de drankjes die je kan halen, de soorten die beschikbaar zijn, ge wel dig!

Ik heb hier met mijn vrouw Susanne een geweldige tijd. We komen zeker terug.

Wat een heerlijk hotel.

Het strand is 15 min. lopen in zee wel kiesel stenen maar wel enorm gezellig, we waren ook in Banos dat is 3 haltes met de bus, erg mooi, de haven, strand, geweldig.

Vanavond gaan we naar de stad Marbella 1 van de vele clubs bezoeken. Allen er rijd geen nacht bus, taxi kost naar ons hotel 25 euro. Maar dat mag wel voor een keer.

Kortom een vakantie om nooit te vergeten, bedankt iedereen 🤗🤗🤗🤗

Het was top

Petra
14-6-2019

We hebben echt genoten ,de prijs die wij

betaald hebben was echt super laag ,dus ons verwachtingspatroon was niet hoog maar het was geweldig.....alles was TOP .Als iemand wat te klagen heeft kan beter thuis blijven

mooi 3 sterren hotel

Marc
17-10-2018

hotel had dorpsgevoel

goede buffet

, brood bij ontbijt kon beter

ligging goed om te wandelen, niet voor strandliggers

kamer afhankelijk van ligging ; sommige kamers zonder deftig balkon

wij hadden geluk , kamer met zicht op zwemkom

vriendelijk personeel ,proper onderhouden

Gereisd Met partner in oktober 2018

prima accomodaties om met ouderen of gehandicapten

Gerarda
6-10-2018

Zeer geschikt voor indervaliden..die zijn hier ook talrijk. Pluspunt dus. Geen koelkast op kamer, maar was ook niet echt nodig. Kluis is duur..vijf euro per dag.

Personeel is niet betrokken bij plezier van vakantie, is hun werk, klaar.

Ligt langs grote weg, met bus naar marbella gaat goed. Lopen naar sannpedro is een kwartier en van daaruit kennje alle bussen nemen. Naar sevilla, Gibraltar. Alles.

Hotel,is schoon.

Eten beter doen in de snackbar. In resataurantbis het erg luid. Je kan jiet buiten eten..een gemis..resataurant is kantine..opscheppen en klaar. Eten is smakelijk.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima hotel, voor herhaling vatbaar

Petra K
11-8-2018

Goed verzorgd en netjes. fijne zwembaden met genoeg ligbedjes.

Gereisd Met partner in juni 2018

Zeer goed verzorgd complex met leuke zwembaden

Ruud de Groot
14-6-2017

Een zeer prettig verblijf gehad. Eten en drinken meer dan goed, alles prima verzorgd. Ligging niet ideaal voor mensen die willen winkelen, maar als je lekker wilt genieten en tot rust wilt komen een prima verblijf. Als mensen hier klagen over het eten dan kunnen ze beter thuis blijven. Er is veel keuze en alles wordt goed aangevuld zowel het ontbijt, lunch als het diner. Met de bus en taxi kun je makkelijk overal komen, of huur een auto. Het hotel is gebouwd als een klein dorpje met mooie tuinen en 2 prima zwembaden en een apart kinderbad. Kamers worden elke dag schoongemaakt en elke dag nieuwe handdoeken

Grandioos

Helmie
19-5-2017

Pluspunten: Het geheel is geweldig. Twee zwembaden. Gezellige terrassen. Goed eten. Vriendelijk vakkundig personeel.

Minpunten: De ligging

Gereisd Met partner in oktober 2016

Heerlijk om te verblijven

Inge
1-5-2017

Fijn hotel waar we al 8x verbleven en de 9e keer komt ook nog , het publiek verschild erg dat ligt maar net aan welke periode je gaat. Eten voor elk wat wils 3sorten vlees 3srt vis pasta lekkere soep en toetjes. Kamers zeer proper hele mooie aangelegde tuintjes , vriendelijk personeel . Als je zeker wilt zijn van ruime kamer kan je beter premium nemen , anders kan je weleens in klein kamertje terecht komen