Zoover
Hotel Globales Cortijo Blanco

Hotel Globales Cortijo Blanco

8,2

2008

een keer en nooit meer....

nathalie
4-10-2008

net terug van 1week in dit hotel..ik had een single kamer..geen tv..gevraagd om eentje nooit een gekregen..sliepen aan de kant van de ierse pub elke avond zo veel lawaai..niet kunnen slapen...vreselijk...hotel ligt op grote weg ..Komen wel veel bussen maar als je terug komt van marbella moet je wel je leven riskeren je kan de grote baan niet over..je moet een heel stuk verder stappen..echt niet normaal...eten was niet al te goed..frieten waren rauw..verschillende opmerkingen hierover gemaakt werd niets voor gedaan..eten was vooral voor de engelse ..heel veel lawaai ook door de engelse...90%In het hotel was engels..ligt 20min stappen van puerto banus...dit hotel raad ik echt niemand aan ..veel positief kan ik er niet over zeggen..wat we betaald hebben vonden we nog teveel..volgende keer gaan we terug voor 4sterren ...

Hey, Ik vetrek 27 juli voor de tweede keer naar Cortijo is

Lauranne
9-7-2007

Hey, Ik vetrek 27 juli voor de tweede keer naar Cortijo Blanco. Vorig jaar een super week gahad. Prijs-kwaliteit van dit hotel is schitterend. Een ideale uitvalsbasis om een weekje te gaan feesten maar toch in een rustig hotel te verblijven. 20 minuutjes te voet van Puerto Banus en van het mooie strand,dus ideaal voor de conditie! Eten valt mee,ruime keuze aan de bar! Altijd leuk meegenomen! Groetjes Lauranne uit België

5 t/m 12 mei zijn wij met 7 personen in dit hotel geweest

Mark, Mirjan en Marit
20-5-2007

5 t/m 12 mei zijn wij met 7 personen in dit hotel geweest. We hebben hier een uistekende week gehad met kwalitatief goed en gevarieerd eten, de kamers ( superieur ) werden elke dag grondig schoon gemaakt en vriendelijk personeel.

Ook met kinderen goed te doen. Gewoon een gemoedelijk en sfeervol hotel.

Het strand ligt op ongeveer 20 min. lopen of even met de bus, ook dit was goed te doen. Verder kun je overal met de taxi heen, 7 euro naar de haven met 5 pers. Hotel is een aanrader en wij gaan hier zeker nog een keer heen.

we zijn net terug van Cortijo blanco(15-05-2007) was tot

Eddy v Dommele
17-5-2007

we zijn net terug van Cortijo blanco(15-05-2007)

was uitstekend hotel ,schoon,vriendelijke bediening ,bereid tot een goed verblijf,eten was geen 4 sterren maar wel goed,ligging was ongezellig geen gezellige boulevard en ligt in een villa wijk met villa's met hoge muren ,snelweg voor de deur is een dode weg 4 baan snel weg waar je niet zomaar over kunt steken, bus verbinding naar marbella of andere steden is perfect,auto huur is vereist een credit card zonder geen auto verhuur ,verblijf een aanrader zeker !!!

Van 2 to 10 mei 2007 in dit hotel geweest voor 824 € voor

Dirk en Annemie
11-5-2007

Van 2 to 10 mei 2007 in dit hotel geweest voor 824 € voor twee personen all in. Superieure kamer is groter, rustig achteraan gelegen, airco en ruim balkon. Lekker en afwisselend eten. Goed kuisteam. Wat ver van de wandelboulevard van San Pedro en het keitjesstrand. Vooraan drukke snelweg die je echter enkel dwarst voor de bus naar Estepona.

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn met een groep van 10 personen in Mei 2006 geweest

Chris Maes
16-1-2007

Wij zijn met een groep van 10 personen in Mei 2006 geweest.

Het hotel was in deze maand zeker niet te druk. Enkel waren er die periode ook Engelsen (+- 50) aanwezig voor een voetbal tornooi en die deden wel heel ambetant. Voor de rest een aanrader (niet in het hoogseizoen).

Was normaal van plan om dit jaar terug te gaan maar de boekingen via het internet verlopen niet al te vlot. Hier krijg ik op mijn vragenlijst bv. geen antwoorden.

We hebben het naar ons zin gehad in dit hotel zit leuk ook

sicilia
23-10-2006

We hebben het naar ons zin gehad in dit hotel zit leuk personeel tussen.

er zijn helaas ook min punten in dit hotel ik vond de bedden erg slecht het ergste min punt vond ik de drukke weg voor het hotel er is geen oversteek plaats alleen richting het dorp 1km lopen. (Bij het stoplicht waar je als voetganger bijna niet kan oversteken werden dus ook 2 mensen doodgereden toen wij er zaten).

Voor de rest was er veel animatie en best gezellig

Bushalte rechtover het complex kan niet gebruikt worden is

Willy
15-10-2006

Bushalte rechtover het complex kan niet gebruikt worden omdat het onmogelijk is om de vierbaansvak over te steken.(op één dag kan er nochthans een trapje gemaakt worden aan de brug op 300m van het hotel - mij een raadsel waarom ze dat niet doen).Eten en drank is er voldoende en gevarieerd.Grootste probleem is dat er geen kontole is op het intern reglement en dat de engelsen geen respect hebben voor de andere gasten (dag en nacht lawaai - komen om 4u30 s'nachts met veel geschreeuw en gelach de gangen opgestormd zodat iedereen wakker is).Voor mij een ster minder.

Hier in aug 2006 2 nachten geweest en dat was meer dan Wat

Laure
12-9-2006

Hier in aug 2006 2 nachten geweest en dat was meer dan genoeg! Wat een massabedoening! In de eetzaal ben je precies in een refter waar je elkaar bijna niet kunt verstaan van het lawaai en lang rijtje moet schuiven tegen dat je aan het buffet geraakt. Eten was eetbaar, meer niet. Bij de maaltijden kon je enkel slechte fruitsap, water en wijn pakken, waren dus genoodzaakt frisdrank mee naar binnen te smokkelen. Zwembad werd 's morgens bij opening bestormd waardoor je later op de dag geen plaatsje meer moest verwachten. Waren er met groep van 12 maar mochten maar 2 drankjes per persoon meenemen aan de bar! We zaten in de zogenaamde superior-kamers waar echt niets luxueus aan was, behalve een airco... Gelegen aan grote baan, ver van luchthaven van Malaga. Heb je zin in drukte en luidruchtige Engelsen, that's the place to be!

De indruk is positief

familie Vos- Van humbeeck
28-8-2006

De indruk is positief. De typische architectuur, maar vooral de vriendelijkheid van het personeel maakt veel goed. Het hotel is echter zeer druk. Veel volk in een restaurant, waar het onderbemande personeel doet wat ze kan om de buffetten en de tafels zuiver te houden. Sommige van de gasten (Spaanse / niet de Engelsen) hebben geen respect en toveren het geheel om tot een varkensstal. De annimatie was telkens om 00u ten einde, waardoor het vrij snel stil werd in het hotel. Wie echter aan de straatkant slaapt, heeft er de drukste weg van Andalusie naast z'n kamer liggen. Voor kinderen die graag in het water spelen is er wel streng. Geen ballen of opblaasbare zwemspulletjes. Tegen "handoekleggers" wordt ook niet opgetreden, waardoor er soms een 50tal ligstoelen uren ongebruikt werden. Vervelend voor de anderen. Besluit : niet het hotel, maar de gasten meken dat er de negatieve punten.