Zoover

Hotel Globales Cortijo Blanco

8,2

Regina
9-6-2019

Fantastisch hotel alles super schoon netjes en fris. Eten was veel en goed niks mis mee.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

teleurstellend

Jules
21-1-2019

We hadden twee kamers geboekt met normaal een normaal balkon en werden in het gebouw tegenover het hoofdcomplex gezet met enkel een Frans balkon, tegenover een bar met asociale en agressieve Engelse.

Ten tweede stonk de airco van één van onze kamers naar schimmel. Toen we het melde bij de receptie werd er vertelt dat ze niks kunnen doen en alleen kamers met een upgrade beschikbaar hadden voor 40 euro extra per nacht als we wilden wisselen.

De ligging is aan een snelweg, over het algmeen dus best afgelegen. Gelukkig is er wel een bus in de buurt om naar het plaatsje zelf te gaan. Het strand is op loopafstand, maar niet aan te raden.

Zwembad was zeer netjes, geen negatief punt te benoemen.

Het eten was eenzijdig en als je een allergie had (voor noten) wisten de chefs niks over de producten, elk gerecht vertelde ze “Don’t know, could be.” In dit tijdperk met vele allergieen kan dit eigenlijk niet.

Wij keren niet terug

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Voor een weekje er even er tussen uit, top hotel.

Joke
19-5-2018

Een fijn hotel , netjes en schoon. Lekker laag bouw en net of je in een spaans dorpje bij elkaar bent. Eten gevarieeerd en veel plek om te zonnen, zwemmen en voor een zitje. Nadeel geen winkels in de buurt( ja 1supertje met 2 souvenierswinkeltjes). Geen strand om te gaan liggen zonnen zag er namelijk vies uit.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Heel goed voor 3 sterren

Marleen Albert
8-5-2018

Wat een leuk en verzorgd hotel, heel aardige mensen, zeer veel zorg besteed aan het eten, ook veel vers fruit te krijgen. De ligging is te lopen naar het strand, ongeveer 1,5 km. Maar de bus stopt ook voor de deur, waardoor je kan kiezen.

Een nadeel, de kamers zijn erg gehorig.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Sandra
29-4-2018

Wat een geweldig hotel ,en wat een lieve mensen,de animatie was ook top,mensen die dit hotel niet goed vinden,kunnen voortaan beter thuis blijven.We hebben het echt geweldig gehad,normaal zit je all inclusieve in de avond met tl verlichting,maar hier op een prachtig binnenplein,zo gezellig en goed verzorgd,echt helemaal top.wij hadden een kamer achterin er zijn wel kleinere kamers heb ik gehoord en sommige liggen ook niet gunstig als je rust wil,maar wij zaten echt perfect.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Mooi laagbouw hotel wat meer leek op vakantiedorp

Simon
1-11-2016

Mooi laagbouw en goed onderhoud hotel. Superior kamer alles aanwezig, helaas ook een asbak! In dit hotel mag in de kamers gerookt worden. Als niet roker en astmatisch hebben wij het de eerste nacht benauwd gehad. Tot 3x toe bij receptie aangegeven dat rooklucht niet weg was en dit is gelukkig op de 2e dag verholpen. Andere kamer vragen was niet een optie omdat op elke kamer gerookt mocht worden werd ons verteld. Jammer dat dit niet vermeld wordt op de website. Eten zoals je in een 3 sterren hotel kan verwachten, echter inderdaad veel gericht op Engelsen. Locatie weet je als je de beschrijving goed doorleest. Leuk hotel maar. Iet meer voor herhaling vatbaar ivm het roken op de kamers

Nooit meer

L.Dijkstra
16-10-2016

Bij aankomst een kamer gekregen aan het plein waar ook de animatie is. Deze kamer stonk naar schimmel. Na klagen wel een andere kamer op de eerste verdieping met frans balkon, maar de dame van de receptie was absoluut niet vriendelijk.En nog steeds veel lawaai van de animatie.

Bedden waren erg goed. Airco was te warm. Schoonmaak was prima.

Het eten is te koud en nogal smakeloos. Brood bij het ontbijt is niet vers.

Alles is afgestemd op de engelsen.

Geen leuke winkels in de buurt en ook geen mooi strand.

Wij zijn vaak gaan wandelen naar Puerto Banus en dan met de catamaran naar Marbella. Of met de bus naar Estepona.

redelijk

tina
14-8-2015

Redelijk 3*hotel.

Langs het hotel is niets tezien. Je kan wel de bus nemen naar een andere stad. De zee is 15min wandelen.

Wij hadden een superieure kamer. De kamers waren vernieuwd maar heel lawaaierig!!! je kon de buren goed horen alsof ze in je kamer stonden!

Matras van het bed was ook slecht. Ik heb er slecht op geslapen. Het eten was niet slecht maar ook niet supper lekker,eerder gewoon. Over het personeel zelf hebben we ook geen klagen. Aan het zwembad worden smorgens vroeg al bedjes gereserveerd dus snel zijn is de boodschap. Je kan er tennisrakketen krijgen (waarborg20eur) we hebben een redelijke vakantie gehad daar maar ik zou nietmeer terug gaan.

zeer goed hotel zeker om terug te gaan

anita
30-9-2011

pas terug van een weekje cortijo blanco goed hotel . kamers altijd netjes het eten lekker iedereen vind wel iets om te eten dat lekker is . dessertenbuffet super . personeel ook vriendelijk .zeker voor herhaling vatbaar voor ons drie vriendinnen gilberte ; marleen en anita .

Gereisd Met vrienden in januari 2011

een leuke plek.

meere
13-8-2011

hotel cortijo blanco is een gezellige club met een stads gevoel het eten kon af en toe beter. het service is heel goed .de kamers zijn heel netjes en het is heel kindvriendelijk wel jammer dat het zwembad al direct al 1m40 diep is maar het was een leuke vakantie het is zeker om nog eens over tedoen.

Gereisd Met vrienden in juli 2011