Zoover

2008

matig hotel

De Smet
13-10-2008

Dit hotel is inderdaad aan een drukke weg gelegen, net zoals alle andere hotels aan deze kuststreek maar eens binnen merk je daar niets meer van. Eerder storend zijn het lawaai van de muziek, je moet er niet veel slapen en de vele engelsen waarop het hotel volledig gericht is. Personeel is niet vriendelijk, we zijn pas met moeite om 15u op onze kamer beland ! Kamers zijn zeer eenvoudig en aan renovatie toe, wind blaast door de deuren. Kuisen kan ook beter. In het animatieteam zit heel weinig fut en ze beginnen ook steeds te laat. Eten is goed doenbaar. Dit hotel is voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar

Het was voor ons een last minute boeking,daarna pas op de

helena
17-5-2008

Het was voor ons een last minute boeking,daarna pas op deze site naar de meningen gekeken.Nou daar werd ik niet vrolijk van.Nu terug kan ik je vertellen dat we een heerlijke vakantie hebben gehad.Hartelijk ontvangst en schone kamers met iedere dag schone handdoeken!Het eten was smakelijk en volop keuze. Omdat we heel vroeg weer terug moesten kregen we om half zes s`morgens nog een ontbijtje en onze koffers werden naar de bus gebracht.Die drukke weg hoor je binnen het gebouw niet. Er is een supermarkt 2 minuten lopen,winkels op 7 minuten,fitness-toestellen aan het strand 8 minuten lopen,bus voor de deur en voor nog geen 1 euro 50 zit je in het centum van marbella[markt op maandag!]En het personeel is super vriendelijk!Een aanrader voor het voor en naseizoen! Bovendien is er overdag altijd een badmeester met ehbo-doos die over de mensen in het zwembad waakt!

Wij gaan zeker terug!

wij zijn net terug van een weekje in dit hotel

EPA
18-4-2008

wij zijn net terug van een weekje in dit hotel.

Met zeer gemengde gevoelens gingen wij er naar toe,maar wij hebben het echt super gehad,het weer geweldig eten was helemaal niet slecht,we hadden ook een kleine van net geen 8 maanden bij ons,personeel was heel behulpzaam en vriendelijk,maar dat ligt er ook aan denk ik hoe je jezelf opstelt.

Die drukke weg was wat minder maar puerto banus en san pedro zit je zo heel leuk.

Ik ben wel ook van mening dat dit echt een hotel voor het laagzeisoen is,en over de Engelsen;die zijn harstikke vriendelijk....net alsof wij Nederlanders altijd zo rustig en netjes zijn,het ligt er ook aan denk ik wanneer je gaat.

bedden te klein, kamers heel basic, eten veelal hetzelfde

vandemeulebroucke
16-8-2007

bedden te klein, kamers heel basic, eten veelal hetzelfde en vooral naar Engelse keuken gericht.

Aanwezigheid van kakkerlakken in de kamer.

bushalte: gevaarlijk baan oversteken

veel Engelsen met veel lawaai en ligt dan ook nog aan drukke baan ver van centrum en winkels.

Geen aanrader

Gereisd Familie in augustus 2007

Het hotel is in orde, mooi en verzorgd maar ligt aan een

Marina
16-7-2006

Het hotel is in orde, mooi en verzorgd maar ligt aan een snelweg waar je weinig hinder van hebt. Huur zeker een auto want de streek is er ongelooflijk mooi en de uitstap naar de mamas en de tapas moet je ook eens beleven dan zie je hoe de mensen daar leven. Voor mij was het een geslaagde reis en zeker eentje om terug te doen

Gereisd Familie in mei 2006