Zoover

woudenbaard
24-10-2012

Goed hotel! Prima kamers,

Mooi zwembad.

Leuk restaurant met heerlijk eten!

Mooie bar, iedere avond animatie.

Gereisd Met partner in april 2010

Goedkoop all-in

Hendrik75
22-10-2012

goedkoop all inclusive resort. Wel ver afgelegen van het strand en uitgaansleven. Wij hadden heel ons verblijf een huurauto voor de deur en wij hebben flink wat km gemaakt. Granada, Alhambra , Ronda, Sevilla. Jerez de la Frontera, Gibraltar.

Zwembad was wel ok maar niet super groot. Eten was ook wel ok.

Gereisd Met partner in juli 2011

'niet nog een keer'

Hovrie
26-9-2012

Waren hier voor de 2de keer, maar het wordt absoluut geen 3de keer. Het hotel is prima en nog echt Spaans .Het personeel is keurig en werkt hard,maar in 1 jaar tijd is het erg veel veranderddoor het soort publiek wat er komt. Veel dronken gasten en rottigheid. De hotelleiding doet hier niets aan. Jammer en zonde van dit hotel.

Gereisd Met partner in september 2012

voor de 3e keer

inge
24-8-2012

we gaan over 10 dagen voor de derde keer, heerlijk verheug me er al op. Verwacht geen overmatige luxe, maar alles is schoon en gezellig .. mooi aangelegde tuinen. 6 keer per dag kan je eten, (als je wilt). Koffie zelf pakken. Drankjes halen . Animatie voor wie dat wilt, kinder-disco elke avond. Het hotel heeft een shuttle bus naar puerto Banus . Je kan ook met de bus naar Marbella . Met het bootje varen vanaf Puerto Banus naar Marbella. Heerlijk flaneren langs de boulevart , (100 meter achter het complex) . Zaterdag de mart bij Nueva Anadlucia of donderdag San Pedro. Of gewoon relaxen aan het zwembad.

never again......

R.W
2-8-2012

Van sommige dingen te veel: lawaai, toeristen,drukte, files aan het buffet, files aan de bar, dronken mensen.............

Van veel dingen te weinig: plaats, ligzetels, parasols, vriendelijkheid, goed management, correctheid, toezicht op lawaaimakers, kwaliteitsvol amusement

Kortom......ik ga daar nooit meer

Gereisd Met partner in juli 2012

goede prijskwaliteit

vidijo
4-6-2012

goede uitvalbasis om interland te verkennen. Ook niet zo ver van Gribaltar.

Gereisd Met oudere kinderen in september 1999

Fantastisch resort als je een huurauto hebt!

Voesenek
14-1-2012

Zoek je een goed, goedkoop all inclusive resort, dan is het echt fantastisch!

Nadeel is dat het nogal afgelegen ligt en ver van een fatsoenlijk strand. Ook ver weg van het drukke toerisme en uitgaansleven. een huurauto is een must!

Wij hadden heel ons verblijf een huurauto voor de deur en wij hebben een grandioze vakantie gehad! We zijn op eigen gelegenheid naar Granada, Alhambra (van te voren online gereserveerd!), Ronda. Prachtige omgeving!

Geen massa-toerisme, wij vonden dat heerlijk. Het was er behoorlijk warm, beter om wat vroeger of veel later te gaan dan juni.

zou zo weer terug willen

inge
22-12-2011

heerlijk weekje gehad, zaten naast het podium, dacht in 1e instantie OJEE!! maar totaal geen hinder van gehad zaten met de shows op de 1e rang. En klokslag 12 uur...stilte!! Lekker koffie pakken. En drankjes halen, 6 keer per dag kan je eten, wat wil je nog meer!!!

Gereisd Met partner in september 2011

Hotel ziet er leuk uit,maar valt wel tegen

M.Hendriks
30-10-2011

Veel te afgelegen Slecht strand zonder ligstoelen10 minuten lopen dooor ongezellige wijk.

Het hotel ziet er leuk uit.maar het zwembad is te klein en er zijn veel te weinig parasols. kamers zijn goed en de bedden redelijk.Het eten redelijk maar weinig variatie.Als je niet zelf je borden weg bracht om een dessert te halen stonden ze er nu nog.Het personeel is niet vriendelijk en spreekt erg weinig engels of duits.Erg veel dronken engelsen,wel gelachen als ze de weg naar hun tafeltje probeerde terug te vinden.Dit was leuker als het amusement.

BOEKEN OP EIGEN RISICO!

karinenandre
14-10-2011

In sept. 2011 hadden wij voor 1 nacht geboekt in dit hotel. Het was pas gerenoveerd dus we hadden er vertrouwen in. Voor de man die ons hielp bij de receptie met het inchecken was alles te veel moeite. De 1e kamer was in een uithoek van de dependance aan de overkant van de straat, kamer 208. Dat bleek een muf hok te zijn, met 2 kleine ramen met uizicht op de snelweg die op 20 mtr. Bij de receptie een andere kamer gevraagd, kregen de sleutel van kamer 31, op de begane grond. Toen we daar de terrasdeuren open deden keken we tegen een op 2 meter afstand staande muur De kamer was half schoongemaakt en stonk naar sigarettenrook. We dachten driemaal scheepsrecht en kregen kamer 61, ook begane grond. Deze bleek gelegen aan een binnenplaatsje samen met twee andere kamers. Hier hadden we uitzicht op de toiletten van het zwembad (zie foto). Boven die toiletten was een terras die dus zo in de kamer keken, totaal geen privacy.

We waren dus blij dat we maar voor één nacht geboekt hadden.