Zoover

8,2

Geweldig

Hans Versteeg
4-10-2015

Alles tot in de perfectie geregeld.

Gereisd Met partner in september 2015

redelijk

tina
14-8-2015

Redelijk 3*hotel.

Langs het hotel is niets tezien. Je kan wel de bus nemen naar een andere stad. De zee is 15min wandelen.

Wij hadden een superieure kamer. De kamers waren vernieuwd maar heel lawaaierig!!! je kon de buren goed horen alsof ze in je kamer stonden!

Matras van het bed was ook slecht. Ik heb er slecht op geslapen. Het eten was niet slecht maar ook niet supper lekker,eerder gewoon. Over het personeel zelf hebben we ook geen klagen. Aan het zwembad worden smorgens vroeg al bedjes gereserveerd dus snel zijn is de boodschap. Je kan er tennisrakketen krijgen (waarborg20eur) we hebben een redelijke vakantie gehad daar maar ik zou nietmeer terug gaan.

Nooit meer!

Valerie
10-8-2015

Reeds na 2 uur wist ik dit is geen hotel voor ons! Vuil, niet hygiënisch, het warme eten is koud en het koude eten is warm. Zelf afruimen in het restaurant. Het fruitsap uit de automaat is niet te drinken. De mensen kopen zelf buiten het hotel een brik fruitsap en nemen dit dan mee bij het ontbijt! In de omgeving is er niets! Dit hotel is geen 3 sterren waard.. misschien 2.

redelijk hotel

Desiree Edens
30-6-2015

Super belangrijk waar je kamer zit!! Hotel ligt langs een snelweg en een gedeelte van de kamers ligt hier vlakbij. Ook zijn er kamers die op het plein liggen waar de animatie ligt. Dan heb je ook last van lawaai.

Eten is redelijk. Er zijn veel Engelsen en ook veel Spanjaarden. Te weinig parasols bij het zwembad. Een paar keer per dag gaat er een bus vanaf het hotel naar Puerto Banus. In het plaatsje Pedro de Alcantara is weinig te beleven. Dit is geen toeristisch dorpje. Wij zijn wandelaars en liepen vanaf het hotel naar Marbella. Ook een keer de bus naar Estepona genomen.

Verwacht geen luxe in het hotel, alles is vrij basic. Wanneer je geen hoge eisen hebt, kan het ook niet tegenvallen.

Er zijn ook kamers met een zgn "Frans balkon". Hier past net 1 stoel op. Kamers zijn zeer gehorig. Het leek wel of de snurkende buurman naast ons lag..........

geweldig

Joke de Bock
12-6-2015

Erg mooi hotel.

Vriendelijk personeel.

Vooral de Vrolijke Nederlandse meiden van de receptie.

Ga zeker nog een keer terug.

Door de centrale ligging zijn veel toeristische plekjes goed bereikbaar.

Het eten van dit all -inclusive hotel is erg lekker, ruime keuze.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

goed hotel

van boxtel
5-6-2015

goed hotel de mensen zijn erg vriendelijk

Gereisd Met partner in mei 2015

echt geen aanrader

EH
19-2-2015

echt geen aanrader: luidruchtig publiek, verouderde kamers, onvriendelijk personeel. Slechte hygiëne.

Gereisd Met partner in augustus 2014

heerlijke vakantie gehad

bovendorp
5-9-2014

Keurig verzorgd hotel/resort. Iedere dag werd het hele resort schoongemaakt van binnen en buiten. Het eten in buffetvorm ook heerlijk en voldoende keus. Wij hadden een kamer bij de tennisbaan waar het heerlijk rustig was. Heb je een kamer bij het terras, dan heb je van 8.00-24.00 behoorlijk last van de muziek, wat niet bepaald zachtjes staat. Het hotel ligt wel afgelegen, en je moet gebruik maken van een taxi/bus om bij het centrum te komen (er rijdt een gratis bus vanaf het hotel)

Verschrikkelijk!!!

moestie57
1-10-2013

Wij werden overboekt en moesten toen naar Cortijo blanco 3*, terwijl we betaald hadden voor een 4*. De 1ste twee dagen sliepen we in piepklein, versleten, oud kamertje. Door vele luidruchtige britten (98% van de gasten zijn irritante britten!) vroegen we een andere kamer, zo belanden we aan de voorkant van het hotel. Maar wat hadden we over t hoofd gezien: een karaoke-bar op 5m van ons kamer. Dus elke nacht tot in de vroege uurtjes, britten die hun longen eruit schreeuwen!! Opnieuw een andere kamer gevraagd, toen begonnen ons buren (britten) midden in de nacht ruzie te maken op hun balkom!! Nog nooit meegemaakt! Het personeel is er wel behulpzaam en men onderhoud het hotel, maar het is sterk verouderd. Het eten is vreselijk. Ik wou een kiwi nemen, en de pruim eronder was volledig beschimmeld, toen ik dit zei aan de kelner, nam hij gewoon t beschimmeld stuk eruit en liet de rest zomaar staan!! Wij zijn echt geen moelijke mensen, maar dit wil ik echt NOOIT meer meemaken!

prachtig hotel

herve
14-4-2013

dit is een heel verzorgd hotel met een prachtige binnen tuin je merkt niks van de drukke weg ervoor.ze onderhouden hier het hotel de hele dag door

het personeel is heel vriendelijk het eten is heellekker en voldoende

de service aan de bar heel goed kortom wij hebben hier een hele mooie vakantie gehad voor weinig geld het hotel geeft 3sterren maar voor ons is het zeker 4 waard.je mag gratis de tennisraketten gebruiken en het tennisplein met kinderen heel leuk een gratis busje naar puerto banus;

wij hadden een promokamer en kunnen er zeker niet van klagen enkel het zijn geen dikke muren maar dat stoorde ons niet.elke avond animatie is ook leuk vooral de shows en de karaoke heel leuk.de incheck en uitcheck verliep heel vlot en vriendelijk ontvangen.wij gaan zeker en vast terug prijs kwaliteit is TOP wie hierover klaagt kan ik niet begrijpen en hadden prachtig weer