Zoover

8,2

Heel goed voor 3 sterren

Marleen Albert
8-5-2018

Wat een leuk en verzorgd hotel, heel aardige mensen, zeer veel zorg besteed aan het eten, ook veel vers fruit te krijgen. De ligging is te lopen naar het strand, ongeveer 1,5 km. Maar de bus stopt ook voor de deur, waardoor je kan kiezen.

Een nadeel, de kamers zijn erg gehorig.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Sandra
29-4-2018

Wat een geweldig hotel ,en wat een lieve mensen,de animatie was ook top,mensen die dit hotel niet goed vinden,kunnen voortaan beter thuis blijven.We hebben het echt geweldig gehad,normaal zit je all inclusieve in de avond met tl verlichting,maar hier op een prachtig binnenplein,zo gezellig en goed verzorgd,echt helemaal top.wij hadden een kamer achterin er zijn wel kleinere kamers heb ik gehoord en sommige liggen ook niet gunstig als je rust wil,maar wij zaten echt perfect.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Zeer goed verzorgd complex met leuke zwembaden

Ruud de Groot
14-6-2017

Een zeer prettig verblijf gehad. Eten en drinken meer dan goed, alles prima verzorgd. Ligging niet ideaal voor mensen die willen winkelen, maar als je lekker wilt genieten en tot rust wilt komen een prima verblijf. Als mensen hier klagen over het eten dan kunnen ze beter thuis blijven. Er is veel keuze en alles wordt goed aangevuld zowel het ontbijt, lunch als het diner. Met de bus en taxi kun je makkelijk overal komen, of huur een auto. Het hotel is gebouwd als een klein dorpje met mooie tuinen en 2 prima zwembaden en een apart kinderbad. Kamers worden elke dag schoongemaakt en elke dag nieuwe handdoeken

Grandioos

Helmie
19-5-2017

Pluspunten: Het geheel is geweldig. Twee zwembaden. Gezellige terrassen. Goed eten. Vriendelijk vakkundig personeel.

Minpunten: De ligging

Gereisd Met partner in oktober 2016

Heerlijk om te verblijven

Inge
1-5-2017

Fijn hotel waar we al 8x verbleven en de 9e keer komt ook nog , het publiek verschild erg dat ligt maar net aan welke periode je gaat. Eten voor elk wat wils 3sorten vlees 3srt vis pasta lekkere soep en toetjes. Kamers zeer proper hele mooie aangelegde tuintjes , vriendelijk personeel . Als je zeker wilt zijn van ruime kamer kan je beter premium nemen , anders kan je weleens in klein kamertje terecht komen

Mooi laagbouw hotel wat meer leek op vakantiedorp

Simon
1-11-2016

Mooi laagbouw en goed onderhoud hotel. Superior kamer alles aanwezig, helaas ook een asbak! In dit hotel mag in de kamers gerookt worden. Als niet roker en astmatisch hebben wij het de eerste nacht benauwd gehad. Tot 3x toe bij receptie aangegeven dat rooklucht niet weg was en dit is gelukkig op de 2e dag verholpen. Andere kamer vragen was niet een optie omdat op elke kamer gerookt mocht worden werd ons verteld. Jammer dat dit niet vermeld wordt op de website. Eten zoals je in een 3 sterren hotel kan verwachten, echter inderdaad veel gericht op Engelsen. Locatie weet je als je de beschrijving goed doorleest. Leuk hotel maar. Iet meer voor herhaling vatbaar ivm het roken op de kamers

Nooit meer

L.Dijkstra
16-10-2016

Bij aankomst een kamer gekregen aan het plein waar ook de animatie is. Deze kamer stonk naar schimmel. Na klagen wel een andere kamer op de eerste verdieping met frans balkon, maar de dame van de receptie was absoluut niet vriendelijk.En nog steeds veel lawaai van de animatie.

Bedden waren erg goed. Airco was te warm. Schoonmaak was prima.

Het eten is te koud en nogal smakeloos. Brood bij het ontbijt is niet vers.

Alles is afgestemd op de engelsen.

Geen leuke winkels in de buurt en ook geen mooi strand.

Wij zijn vaak gaan wandelen naar Puerto Banus en dan met de catamaran naar Marbella. Of met de bus naar Estepona.

Zeer goed

HowZekers
4-9-2016

Erg mooie vernieuwde kamer met individuele airco en dagelijks opgeruimd, Lekker gevarieerd eten, dagelijks animatie, mooi verzorgde beplanting, het enige mindere is de ligging tegen een autosnelweg .

Gereisd Met partner in augustus 2016

Zeker doen

E.e
4-8-2016

Fantastisch .mooie kamers dagelijks schoonmaak kamers ontbijt lunch dinner in restaurant prima alles snel opgeruimd als je klaar bent word gelijk opgeruimd en op nieuw gedekt. Animatie goed rond 24.00 uur afgelopen. Bus naar marbella rijd om half uur voor 1.18euro ben je daar in 15 a20 minuten. Strand +/_5a10 minuten lopen.2 weken geweest was op en TOP.

Niet meer

Noël & Laurette
4-10-2015

Onze persoonlijke ervaringen.

Kamer: geen individuele airco zoals beloofd.

Op de kamer constant 23° C met centrale airco.

's Nachts dus veel te warm.

Dunne scheidingsmuren tussen de kamers (platen).

Lawaai van de buren.

Wij konden er moeilijk slapen.

Hoorden ze 's Nachts in hun bed praten.

Restaurant: voldoende eten en gevarieerd.

Maar dikwijls koude gerechten.

De gerechten kunnen ze er niet warm houden.

We moesten de microgolfoven gebruiken.

Het afruimen v/d tafels duurt veel te lang.

Zwembad: te weinig plaats rond het bad.

Een plaatsje reserveren mag niet, maar de

mensen toen het wel.

Dus als je wat later komt is er geen plaats meer.

Muziek: aan het zwembad en op de binnenplaats (aan de bar)

meestal te luid.

Na een paar dagen was het irritant.

Wij gingen naar het hotel voor de rust.

Gratis internet: een ramp ! In principe onbruikbaar.

Voor beter internet moet je betalen.