Zoover

Geweldig

Wim en Desiree
15-7-2019

Prima hotel,

Een minpuntje het is erg gehorig en aangezien de Engelsen niet echt rekening houden met andere was dit wel jammer.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastisch,voor herhaling vatbaar!!

wilma van roosmalen
4-7-2019

Wanneer je in Benalmadena verblijft kun je werkelijk alle kanten uit; strandvakantie en op ontdekkingsreis in de omgeving. Er is altijd wel wat te beleven! Hotel Siroco is schoon,vriendelijk personeel en zeer goed van eten. Kortom, wat men wil op vakantie!

Teleurstellend hotel

Mel
27-6-2019

Redelijk hotel wij hadden een Premium kamer en deze zou gerenoveerd zijn, volgens ons is dit niet recent gebeurt. Het eten is prima maar te druk in de eetzaal en eveneens bij de bar kan het personeel het niet aan er staan gewoon te weinig mensen ! De schoonmaak is gewoon triest bedden niet verschoont zelfs niet na een week, vloer, bad, toilet niet schoon waarschijnlijk ook te weinig personeel. Bij de receptie staat niet het meest vriendelijke personeel (Op 2 na) wij begrijpen de lovende reviews niet goed. Het is krap 3 sterren waardig.

We hebben een leuke vakantie gehad maar dit hotel niet meer.

Corrie Hoogeveen
27-6-2019

Het hotel is hoger gelegen, de boulevard is via een voetgangerstunnel en trappen te bereiken.

Supergoed hotel, kamers schoon, eten lekker, ligging is goed, vriendelijk personeel, prachtige tuin, heerlijk zwembad. Echt een heerlijk hotel.

een aanrader

romain roels
26-6-2019

hotel is prima en lekker eten,mooie kamer (premium) ,vriendelijk personeel

ligging is iets minder door de vele trappen naar stand en het mooie haventje

uitstappen zeker meedoen of op je eigen,auto huren is duur neem het openbaar vervoer het is heel goedkoop ,zeer mooie streek een aanrader

Smerig vuil verouderd hotel

De Coster Pascal
26-6-2019

Met 3 mensen geboekt in een familiekamer, bleek een 2-persoonskamer te zijn, slechts 2 grote en kleine handdoeken, 2 bekers om de tanden te poetsen...., geen wc-borstel, bijna geen kastruimte, geen brochure met uitleg op de kamer, airco ingesteld op 20 graden niet regelbaar, kuisen deed men niet ( kon men ook moeilijk mits de valiezen uitgestald stonden op de grond wegens plaatsgebrek), dit alles 4 keer aangekaart aan de receptie zonder resultaat. Kamer ook enorm verouderd, bidet (wie kent dat nog?) in de badkamer en een hele schimmelcollectie. Eten was er voldoende maar niet alles had smaak. De bar was soms pas na 14.00 open, moest je opletten dat de mieren niet bij in je glas kropen. Mooie tuin. En de laatste dag, kakkerlakken op het bed, onder de lakens ontdekt...... 4-sterren, nog geen 2, laat me niet lachen. Best Hotels nooit nog. Op aanvraag de horrorfoto's.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Voor herhaling vatbaar

Twee dames 65+
10-6-2019

Prettig hotel. Ligt net achter de boulevard. Heel mooie tuin. Wel wat trappen om bij het strand te komen maar dit stond bij het boeken prima aangegeven.

Het eten was zeer gevarieerd. Iedere keer een ander thema. Erg leuk en heel lekker.

In korte tijd ben je bij de levendige haven vol winkeltjes en terrassen.

Echt een aanrader

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Van Erp
21-5-2019

Een mooi hotel

Kamer fantastisch

Locatie fantastisch

Hebben alleen van het ontbijt gebruik gemaakt en dit zag er goed uit

Van Rosmalen
20-5-2019

Goed hotel,eten was prima vriendelijk personeel.

We hadden kamer 111 was heel groot bed!! En wel gehorig. Maar dat kwam door de Engelsen!! Ook kon je goed de muziek horen, maar dat was te doen.

Ik zou alleen nieuwe lampekapjes daar neerhangen.Waren erg vies.

Kamer op zich oke,maar wel verouderd.

Complimenten aan de koks en bediening, maar ook zeker aan personeel dat elke dag de rotzooi moest opruimen bij het zwembad!! Als iedereen dat zelf zou doen hadden ze niet zoveel viezigheid op te ruimen.

Kleine moeite toch! Ga ook zeker naar kleine plaatsje MYAS. Half uurtje met de bus , goed te doen.

Al met al super vakantie!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Een dikke NUL voor rust en respect

J. en G.
6-5-2019

Nette kamers, goed ontbijt met veel keuze, uitgebreid buffet voor avond. Maar voor een goede nachtrust hoef je hier niet te komen. Veel losgeslagen Engelsen die 's nachts met veel kabaal naar hun kamer terugkeren. Herhaalde klacht aan receptie wordt nergens genoteerd en dus niks aan gedaan...

Hoteldirektie, Hotel Management, 14-5-2019

Geachte J. in G.

Dank u zeer voor uw opmerkingen en voor uw tijd. We zijn blij dat u onze kamers en service leuk vond en we stellen het op prijs dat onze gasten ons hun indrukken laten weten omdat we onze services kunnen verbeteren en bepaalde problemen kunnen verduidelijken. Graag Vertel ik U dat het beveiligings- en controlepersoneel de werkzaamheden uitvoert die worden toevertrouwd om iemand die na 00:00 uur lawaai veroorzaakt te waarschuwen, alleen om de rest van de gasten hun nachtrust te verzekeren. We betreuren het als een gast de rust overschrijdt en verstoort.

Graag zouden we u willen vragen of je bereid was ons een nieuwe kans te geven, en als je bekijkt dat de rest van onze services aan de verwachtingen hebben voldaan, neem dan rechtstreeks contact met mij op

Met vriendelijke groet

Santiago Ortiz