Zoover
Hotel Neptuno

Hotel Neptuno

Hotelsterstersterster
7,9

Geweldig hotel met wat meer Engels zou mooi zijn.

Herman Groot Rouwen
26-11-2018

Het was een goed hotel aan het strand alleen de afstand tot het centrum was ca. 5km.

Gereisd Met partner in november 2018

herfstvakantie mooie plek!

sylvia van der klauw
28-10-2013

Jaccuzzi op dakterras met ligstoelen en uitzicht, ook jaccuzi met stoombad in kelder. Superuitzicht eneen echt geweldig ontbijt aan het strand .Mooie complete badkamer.

Minpuntje: we waren met man/vr/dochter van 11 en dan is de kamer te klein, raam kan niet open meer, benauwd, als raam wel open staat onder raam kruipen voor bed, designhotel vlakbij tram/metro 2,50, 15 minuten in binnenstad. Feit dat je zo het mooie strand /boulevardop loopt maakt veel goed.In de zomer schijnt er geluidsoverlast te zijn, dat hadden we nu uitsluitend op 1 avond en dat was erg, infomeer van te voren even of er wat te doen is of niet.Er is een soort jongerendisco to 05.30 in de zomer en bij festiviteiten.

Geweldig strandhotel

Annemieke
6-5-2013

Heerlijk hotel, prachtige kamers met badkamer. Alles aanwezig, van douchegel, shampoo, bodylotion tot badstof slippers en badjas. Televisie en internet. Super ontbijt, in buffetvorm met allerlei kleine hapjes. Dakterras heerlijk voor als het op het strand teveel waait. Ligging aan de boulevard met verschillende restaurants. Je stapt zo op de metro en bent in een half uur op het vliegveld. Wij hebben een meerdagenkaart gekocht, ideaal. Wij waren er 3 dagen in april en hebben het gecombineerd met 2 dagen hotel in de stad. Ideale combinatie van mooie stad bekijken en ontspanning.

Goed hotel

heer Vermeer
8-3-2013

Heel goed verlofgehad in een zeer toffe stad. Een aanrader om een citytrip van enkele dagen te doen, vooral ook het wetenschapsdeel met het aquarium e.d.

Gereisd Met partner in juni 2012

aan het strand

carine
17-10-2008

goed hotel, lekker ontbijt. dure drankjes (cocktails 12 euro)vriendelijke receptie ander personeel niet heel hartelijk.

Het strand is heerlijk! een taxi naar het centrum is maar 7 euro.

Gereisd Met vrienden in september 2008

Leuk trendy hotel met vriendelijk personeel

Wilhelmien
18-7-2008

Leuk trendy hotel met vriendelijk personeel. Wij verbleven hier in juni, 5 nachten. De kamers zijn schoon en het ontbijt is super. Aan de bar worden lekkere cocktails gemaakt. Je kunt hier ook heerlijk dineren. De ligging was voor ons perfekt, direkt aan het strand en niet ver van het centrum. Met de bus ben je er in ongeveer 10 min. Het kantoor voor toerisme ligt tegenover het hotel, een aanrader is om een pas te kopen voor 3 dagen. (€ 18,- ) Hiermee kun je onbeperkt reizen met openbaar vervoer en je krijgt korting bij diverse musea.

ontzettend leuk design hotel

Ellen
20-6-2008

ontzettend leuk design hotel. eenvoudig maar smaakvol. schone kamers met mooie badkamer. luxe uitstraling. ligging aan boulevard-strand is perfect. nog nooit zo´n fantastisch ontbijt gehad. de service van het personeel is per persoon verschillend en varieert van koel-fatsoenlijk tot hartelijk en perfect. dakterras ook heerlijk. metro halte op korte loopafstand. beste paella restaurant als buurman. kortom een absolute aanrader. het enige minpuntje is dat de omgeving wat luidruchtig is als je met open ramen slaapt....

prachtig hotel, maar ligt in een bouwput ivm American Cup,

jeannette coret en johan egbert kruit
17-10-2006

prachtig hotel, maar ligt in een bouwput ivm American Cup, veel herrie, wel bus en metro haltes, maar er rijden nog geen bussen, treinen, infra-structuur nog lang niet klaar, op de nieuwe haltes, tippelen na 20.00 uur prostituees. Achterterras aan zee werd eruit geboord, en aan de voorkant veel stof door vracht/bouwverkeer. Onervaren personeel, jong, slechte communicatie. Heel jammer, op klachten worden alleen excuses aangeboden, geen maatregelen. Internet 4 vd 5 dagen uit de lucht!!! Heel jammer!!! Jeannette en Joop

Wij verbleven in mei in dit trendy design hotel

Dennis
29-5-2005

Wij verbleven in mei in dit trendy design hotel. In het voor- en najaar is de prijs-kwaliteit verhouding goed. Schitterende kamers met alle gemakken( lekker bed, luxe badkamer, badjas en slippers aanwezig, flatline sateliet tv, internetfaciliteiten, minibar, airco en (gezam.)jacuzzi op het dak. Ook is er een sauna, fitness, leeszaal en bar. Je kan de stad makkelijk bereiken mbv de metro. Het strand is in orde echter ligt het direkt naast een containerhaven wat het zicht naar het zuiden er niet fraaier op maakt. Verder is de service in het hotel top en is het ontbijt erg uitgebreid en goed verzorgd. Naar wij hebben begrepen is het hotel vanaf half juli 2x duurder ivm de voorrondes van de America cup( vanaf dakterras super uitzicht hierop).