Zoover

Hotel SH Valencia Palace

Fantastische, geweldig

Anne Fernhout - Hendriksen
18-9-2019

Fantastisch hotel, schoon, grote kamer, ligt dicht bij het centrum.

Heerlijk met de fiets naar het strand, ongeveer 15 min, prachtig park aan de overkant.

Kortom een Top hotel

Gereisd Met partner in september 2019
Guest Experience, Jefe Calidad/ Guest Experience, 4-10-2019

Thank you very much for your kinds words

Best regads

Mirjam
8-6-2019

Mooi en luxe hotel ligging aan het Turiapark. Centrum 15 minuten lopen. Op de fiets 20 minuutjes naar het strand. Vriendelijk personeel. Ruime kamers met airco. Ontbijt uitgebreid. Fijn zwembadje met ligbedden en handdoekenservice. Prima adres voor stedentrip!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Guest Experience, Jefe Calidad/ Guest Experience, 28-6-2019

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen.

Tot snel, hartelijke groeten!

Goede keuze

Rudi+Monique
7-6-2018

Zeer goed hotel met klein zwembad met gratis handdoekenservice ,lekker ontbijtbuffet,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zeker 5 sterren waard,goed gelegen centraal 20 minuten wandelen tot in oude stadsgedeelte en shoppingstraten op 100 meter van de tuinen van Jardin del Turia (Turia Park) zeker een aanrader?dineren hebben we altijd in de buurt van het hotel gedaan in verschillende restaurantjes in de buurt maar zeker niet in het centrum is veel duurder en niet zo goed.Fietsen huren is ook een aanrader!!om de bezienswaardigheden te bezoeken.Dus dit hotel is echt aan te raden

Gereisd Met partner in juni 2018
Guest Experience, Jefe Calidad/ Guest Experience, 19-9-2018

Dear Guest

Thank you so much for choosing our hotel for your stay.

We are delighted to read that overall you had an enjoyable stay with us and we completely met your expectations.

We highly appreciate your comments.

It will be a pleasure for us to welcome you future.

Kind regards,

prachtig hotel

sven
10-5-2018

prachtig hotel met mooie en ruime kamers. Vriendelijk onthaal, goed restaurant. Een absolute aanrader. Klein minpuntje : de kamers mochten iets geluidsdichter zijn.

Gereisd Met partner in mei 2018
Guest Experience, Jefe Calidad/ Guest Experience, 19-9-2018

Dear Customer

Thanks for staying with us. We work hard to make our guests be happy and appreciate your feedback. Best regards

Mooi hotel met fantastische service!

Korsmit
29-10-2017

We waren hier met de kleinkinderen. De knuffel van mijn kleindochter was per ongeluk met het beddengoed verdwenen in de was. Omdat we die ochtend terug zouden vliegen, is een van de werknemers meteen naar de wasserette gereden om de knuffel te zoeken en op te halen. Dit was een uur rijden!

We waren heel blij om knuffel Max weer te zien!

Wat een service :-)

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016

Goed hotel met een prima ligging.

Susanne
22-8-2017

Goed hotel, prijs kwaliteit in orde. Ontbijt is goed maar niet erg uitgebreid, lekkere verse jus d'orange, broodjes leken soms een beetje oud. Zwembad is erg klein en niet echt gezellig. Kamers in orde. Kortom goed maar zeker geen 5 sterren waard.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel

Mike & Carlijn
6-8-2017

Personeel is erg vriendelijk, kamer ziet er schoon uit. Het ontbijt is lekker gevarieerd. Ligging is top tussen het centrum en het strand in. Bus stopt voor de deur, dus dat is ook makkelijk.

We hebben hier echt een heerlijk verblijf gehad, geen grote minpunten. Enige is misschien dat het zwembad echt niet zo groot is (9 ligbedjes en 7 stoelen) maar we hebben elke keer dat we er gebruik van wilden maken wel een plekje weten te vinden, al dan niet gewoon met het handoekje op de grond, ook helemaal prima!

Of het een 5-sterrenhotel is weet ik niet, maar we hebben het goed naar ons zin gehad.

Restauranttip is Flor de Valencia. Top gegeten, hele leuke bediening en dichtbij het hotel. Echt een aanrader!

E van Hoof
19-12-2016

Mooi en fantastisch hotel.

Schoon en prima service.

Ontbijtbuffet erg lekker alleen de ruimte is wat donker.

Handdoekservice bij het zwembad en mogelijkheid om daar te douchen voor vertrek. Zwembad biedt weinig mogelijkheid om met veel mensen van de zon te genieten.

Fiets verhuur om de hoek.

Ik zou zeker nog eens terugkomen.

Gereisd Met partner in juli 2016

Mooi hotel, excellente service!

Wil Korsmit
13-12-2016

Het personeel bij de receptie doet alles voor de gasten. Onze kleindochter was haar knuffel kwijt. Deze was per ongeluk met het beddengoed mee naar de wasserij gegaan. Een medewerkster van het hotel heeft drie kwartier gereden met de auto naar de wasserij om de knuffel te zoeken. Wonder boven wonder is dit gelukt en kwam ze met de knuffel terug in het hotel. Hij was nog nat, maar we namen hem meteen mee, want wij moesten naar het vliegveld. Ongelooflijke service! Nogmaals bedankt!

5 sterren hotel??

Jeffrey en Rowan
23-9-2016

Een prima hotel maar niet bepaald 5 sterren waard. Het ontbijt is prima maar niet bijzonder, de kamer was netjes maar zaten toch nog wat gebreken aan: het was er stoffig, de stopcontacten hingen scheef of los, een lamp dat ontbrak, TV had slecht beeld en geen 1 Nederlandse zender wat je toch eigenlijk wel mag verwachten in een 5 sterren hotel. De WIFI ontvangst in de kamer was ronduit slecht (4e verdieping), iets wat je niet mag verwachten aangezien tegenwoordig alle mobiele apparaten WIFI hebben. Dit was geen top 1 prioriteit voor ons maar het is toch wel eens handig dat je 's avonds op de kamer nog even op internet kunt. De badkamer was prima en schoon! Personeel was vriendelijk maar zoals de meeste Spanjaarden konden ze niet erg goed Engels. Een goed verblijf gehad hier en bevelen het wel aan, maar dan als 4 sterren hotel.