Zoover

8,4

Super vakantie!!

Marieke Zeuren
7-10-2019

We hadden een super hotel, mooie kamer en een goed verzorgd ontbijt. Vanuit het hotel kon je met de bus of fiets je heel snel verplaatsen.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Mijn ervaring

Linda
12-9-2019

Groot hotel op ongeveer 20 a 25 lopen vanaf het metro station. Bus nummer 8 stop dichtbij het hotel. 5 haltes en je bent bij de winkels. Hotel is op sommige punten aan vernieuwing toe. (Kleine gaatjes in gordijnen en tapijt) ontbijt is naar mijn mening erg eentonig. De machines om je handen te ontsmetten was alle 4 dagen dat ik er was leeg. Kamer is groot genoeg en wordt goed schoon gehouden. Ik miste alleen een stopcontact naast mijn bed. Er is een fitnessruimte en sauna maar ook deze zijn erg verouderd en worden volgens mij niet of nooit gebruikt.

Personeel probeert engels te praten maar heeft daar soms moeite mee waardoor communicatie soms stroef verloopt.

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Dominique
23-6-2019

4 dagen Valencia. Alles met de fiets gedaan. Mooie stad, vriendelijke mensen, goedkoop en veel te bezichtigen, winkelen en te relaxen aan het strand. Absoluut een aanrader om naartoe te gaan.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijke vakantie

J. Van den Brink
13-5-2019

Het hotel in Valencia was prima. Het enige was dat de airco het niet deed. Wij moesten

s nachts het raam openzetten maar dat gaf ivm drukke rotonde voor het hotel, veel lawaai. Gelukkig was het nog niet al te warm in de stad. Het hotel heeft hele harde bedden. Mag Iets minder. Verder prima hotel en heerlijk ontbijt. Top

Gereisd Met partner in mei 2019

heeel goed!

Marion
2-4-2019

Heel goed hotel, schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt, prima!

Gereisd Met partner in maart 2019

Gereisd Met partner in november 2018

Aanrader

Nadia
27-12-2018

Erg goed hotel met heerlijk ontbijt. Je kunt scrambled eggs, ommelet of een gebakken ei laten maken, er is Nespresso-koffie en de zoetigheden zijn iedere dag anders. Lief personeel. Prima bedden en schone kamers. Huur fietsen als je niet van wandelen houdt. Wij huurden die bij Verrassend Valencia waar we ook een fietstour bij deden. Tip: ga Aqua de Valencia drinken bij Cafe de las Horas. Superleuke ervaring!

Gereisd Met vrienden in december 2018

perfect

erwin
21-9-2018

het hotel is net buiten het oude centrum gelegen. alles is op loopafstand.

het personeel is vakkundig en blijft altijd professioneel op de achtergrond.

de kamers zijn ruim, stil en schoon.

ik heb alleen buiten het hotel gegeten omdat er op de hoek leuke barretjes zijn.

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Prima hotel voor een stedentrip.

Echtpaar 60
17-10-2017

Positief:

Net hotel, grote kamer, goede airco, koelkastje waar je zelf ook iets in kunt zetten, fijne bedden als je tenminste van harde bedden houdt, niet gehorig, elke dag netjes schoongemaakt, voor de eerste dag gratis flesjes water, gratis kluisje met code op de kamer, goede gratis Wi-Fi, gehuurde fietsen mocht je binnen in de hal stallen.

Ontbijt was niet heel erg uitgebreid, maar er was keus genoeg.

Negatief:

Ver van het centrum en de metro ( ongeveer 20 minuten lopen).

Als je geen creditcard hebt, moet je bij aankomst 50 euro borg betalen.

Weinig eetgelegenheden in de omgeving van het hotel, er waren er wel een paar, maar daar wilden we nog niet voor niets naar binnen. Bij de Wok aan de overkant en bij de Telepizza smaakte het goed, maar voor de gezelligheid hoefde je er niet te gaan zitten.

Geen ontbijt als je 's morgens vóór half 8 naar het vliegveld moet. Er staat dan een tafeltje in de hal met koffie en wat verpakte droge biscuitjes en donuts. Dit viel wel tegen. We hebben dit ook regelmatig heel anders meegemaakt!