Zoover

Hotelstersterster

Perfecte locatie

Jacqueline
17-4-2018

Fijne locatie, alles op loopafstand en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Rustig en midden in het centrum

Marian
7-9-2017

Vlak bij alle bezienswaardigheden in het oude centrum. Met de bus om de hoek zo op het strand, heerlijk rustig en uitgebreid ontbijt

Gereisd Met partner in september 2017

Centraal gelegen hotel

Joan van Zon
15-7-2017

Dit hotel is praktisch gelegen. Op loopafstand van centrum en metro. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping met balcon. Bij aankomst een fles cava en water op de kamer. Schoon sanitair en schone kamer. Wij boekte dit hotel zonder ontbijt in de directe omgeving zijn veel leuke zaakjes waar je kunt ontbijten.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Net hotel met een super gunstige ligging!

van den Berg
22-5-2017

De ligging van het hotel is echt top, je loopt zo naar de centrale pleinen van Valencia. Het is een net hotel met nette kamers en goed ontbijt. Het enige nadeel zijn de ontzettend harde bedden.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Goed hotel

Koster
5-5-2017

Een goed hotel met mooie kamers op loopafstand van het centrum, goede kamers en een goed ontbijt

Gereisd Met vrienden in april 2017

Relax in een super omgeving

Jennie
5-5-2017

Hotel ligt super centraal, je bent direct in het mooie centrum. Links richting het oude station en rechts naar de cathedraal en pleintjes. Kamers heerlijk koel en niet gehorig. Ontbijtzaal klein, groep heeft in etappes gegeten. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in april 2017

super

Patricia O
20-2-2017

Het hotel ligt midden in de stad, maar het is toch lekker rustig.

Wij hadden een 3 persoons kamer en toch genoeg ruimte. Het ontbijt was prima verzorgt. Er werd rekening gehouden met gluten en lactose dieet. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zag er keurig verzorgt uit. Een aanrader. Dicht bij de Metro.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Heerlijk hotel met gunstige ligging en toch rustig

Cynthia
2-5-2016

Hotel is netjes verzorgd, personeel heel aardig. We zaten met onze kamer op de bovenste verdieping met eigen terras, waar je heerlijk in de zon kon zitten.

Ik vond het ontbijt te duur, daardoor gingen wij aan de overkant van het hotel bij de bakker broodjes en frisdrank halen en lekker op het terras opgegeten.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Prettig hotel met een super ligging!

Maxie
17-1-2016

Zeer centrale ligging. Prettige kamer met goede bedden. Prima om na een dagje stad uit te rusten.

Jammer dat er geen bar is, althans niet open.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015

Voor herhaling vaatbaar!

Lianne
23-8-2015

Goed verzorgd hotel. We waren met een groep van 75 personen. Bedrijfsuitje ivm jubileum. het hotel was schoon, personeel vriendelijk, goede kamers, goede bedden (rugpatiënt). De ontbijt was super verzorgd. Alleen een te kleine ontbijtruimte voor als je met zoveel personen bent. Dus in etappes ontbeten, geen probleem! Het hotel ligt ook erg centraal in het centrum. Dichtbij eettentjes etc. Huur een fiets want de zee is erg ver lopen. Prima fietsen. Geen idee of het kindvriendelijk was. we waren met volwassenen.