Zoover

8,1

Voor herhaling vatbaar!

Jolanda
10-8-2018

Camping Torra de la Mora is een goed verzorgde en overzichtelijke camping. Wij zaten in een prima stacaravan, vlakbij het zwembad en het strand. Het zwembad is eenvoudig, maar fijn. Het strand is heerlijk. Er is een goede mix van nationaliteiten. Iedere avond is er een show, maar dit is op de camping niet te horen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk genoten, aanrader!

Anoniem
7-8-2018

Wij komen hier voor de vierde keer, heerlijke camping alleen de plekken 14 t/m 20 aan het strand hebben last van de hangjongeren. Het is alle keren genieten, en alles is dicht bij, het personeel is vriendelijk en maakt grapjes, allen in de winkel zijn ze iets minder enthousiast. Alles in de winkel is vers, maar na 4 keer hebben we het ook wel gezien.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Camping met prachtig uitzicht!

Nathalie
5-8-2018

Supervakantie gehad; wij hadden een mobilehome gehuurd met waanzinnig uitzicht over zee. De camping verhuurt verschillende accomodaties maar het grootste gedeelte wordt gecampeerd, erg leuk. Vele nationaliteiten; Fransen, Duitsers, Spanjaarden en een pluk Nederlanders. Het zwembad is top, restaurant is betaalbaar en lekker en het personeel is vriendelijk. Een nadeel; ondanks forse huurprijs stacaravan zijn er maar 2 slaapkamers waardoor 1 persoon op een plastic bank in de woonkamer moest slapen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

fam. Berghuis
25-6-2018

De camping ligt erg mooi als je van het strand houdt.

Het sanitair werd goed schoongehouden.

De ontvangst was vriendelijk. Hebben alles gedaan om het ons naar de zin te maken maar dat lukte niet.

De caravan plaats was te klein voor onze caravan + auto. We stonden op nog geen meter van onze buren, gescheiden door een dun heggetje. Om de plek te bereiken moesten we een drempel over die voor de mover een moeilijk te nemen horde was. Men heeft ons een andere plaats toegewezen maar die waren nog veel kleiner dan degene waar we stonden.

Gereisd Met partner in mei 2018

Super vakantie gehad!

Brenda
26-5-2018

Eind mei in een Mobil Home verbleven op camping Torre de la Mora. Via touroperator geboekt en extra betaald voor een plaats dichtbij het strand. Bij aankomst bleek dit niet zo gereserveerd te zijn maar zijn we netjes geholpen door het personeel! Niet aan het strand, maar wel dichterbij... Mobil home (35) was netjes en goed schoon! Leuke veranda met zonnescherm. Keuken inrichting en gerei is minimaal, dit vonden wij wel erg jammer! Zo misten wij een maatbeker, schilmesje, garde en (koeken)pannen die niet continue aanbranden. Koffiezetapparaat is een miniatuur uitvoering. De mobil home beschikt over een lekkere douche maar de warme thermostaatkraan viel wel op i.v.m. kleine kinderen. Bedden liggen lekker. Camping beschikt over een supermarktje. Mooi strand bij de camping waar je leuk over de rotsen kan lopen/klimmen. Mooi zwembad met veel ligbedden. Gedurende ons verblijf waren er vele nationaliteiten die verbleven op de camping!

Gereisd Met partner in mei 2018

Mooie terrascamping met alleen Spanjaarden

Fam. Splinter
8-9-2017

Wij zijn hier 3 weken geweest in augustus met onze kinderen van 11 en 14 jaar. Eerst Tarragona en daarna in een Coco tent op de camping. Deze ligt op een heuvel met grote terrasplekken en aan het strand. Je kunt je tent of camper pal boven de rotsen plaatsen met zicht op de zee. Wij stonden hoger onder de bomen. De Coco was goed met wekelijks schone lakens en nieuw linnengoed. Luxe. Mooi zwembad met voldoende ligbedden en aanwezig maar onzichtbaar toezicht, de hele vakantie geen fluitje gehoord. Open van 10 tot 8 uur. Een bal of luchtbed in het water is geen probleem. Prima restaurant met attent personeel. Je waant je 's avonds in een hotellobby. Onze kinderen zagen al snel dat de gasten voor 90% Spanjaarden waren. Grote Spaanse gezinnen met soms oma erbij. De rest Fransen, Duitsers en een verdwaald Nederlands gezin. Dat was wel een domper. Veel Spaanse kleuters maar nauwelijks tieners. Het Teenercentre was ook gesloten. 's Avonds ook geen jongeren op het voetbalveld of op het strand dus dan maar veel met ze op stap. Havenstad Tarragona heeft een mooie oude binnenstad. Met 1 kaartje kun je het Romeinse circus, het Amfitheater (1 n Chr.), Via Augusta en het Museum bezoeken. Etappe van de Vuelta gezien. Wandeling naar het onvindbare Aquaduct is een aanrader. Mora zelf heeft een kleine boulevard met 4 goede restaurants en 1 strandtentje. Het dorpje stelt niet veel voor. Op zaterdag is er een markt met lokale groente en fruit. Je kunt via de rotsheuvels een mooi wandel en klimtocht maken naar het kasteel en strand van Tamarit (1 km). Het ingeslapen stadje en boulevard van Altafulla (5 km) zijn fraai. Onderweg komt je langs een paar supermarkten. We zijn ook naar het toeristische Salou (11 km) geweest. Daar is wel veel strand- en waterpret voor oudere kinderen. Aquapolis bezocht. Torre da la Mora heeft geen disco alleen een miniclub. Wel entertainment, hoor je op het campingdeel niets van. Om 00.00 uur is het doodstil. Het sanitair was prima en er staan op de camping ook stranddouches. Naar de Toren op de top is een steile klim maar je kunt via een wirwar aan trappetjes ook makkelijker naar het strand of de rotsen lopen. Waterschoentjes mee! Via 6 ingangen kun je het strand op. Dat is ook meteen de Achilleshiel van dit ressort; er zijn 's nachts wat spullen gestolen bij de tent. Prima vakantie gehad maar komen niet terug. Mooie camping voor kampeerders met kleine of geen kinderen. De camping staat er sinds 1961 maar de ANWB heeft geen enkele review...

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping en goed onderhouden.

Dave Smolderen
21-8-2017

Fantastische camping, erg mooi aangelegd, proper en goed onderhouden. Ook heel rustig, geen rumoerige disco's in de buurt. Erg lekker restaurant aan het zwembad waar altijd wel plaats is op ligbedden, al dan niet in de schaduw met prachtig heuvelzicht.. Het zwembad is vrij ondiep en heeft inloopstukken Heel geschikt voor heel jonge kinderen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede animatie. Je waant je soms op hotel dankzij de kwaliteit van de service. Over het algemeen goede 4G dekking, valst soms terug naar 3G, niet echt Wifi nodig gehad.

Iets drukker in het weekend vanwege de lokale bevolking die er een weekendje boeken. Leuk strand, langzaam afhellend, je kan vrij ver in zee stappen. In de buurt leuke baaien. Mooie authentieke steden in de omgeving om te verkennen: Barcelona, Reus, Tarragona, etc... Wij komen zeker nog eens terug, als het van de kinderen afhangt: volgend jaar al. Topcamping, wel iets duurder, maar terecht!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige plek!

Sara Hetharia Holle
16-8-2017

Camping heeft ook een geweldige linnen en handdoeken service aan de tent! 2x in de week wordt dit gewisseld. Deze service hebben we nooit eerder gehad aan de tent.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

super camping voor gezinnen

Helm
16-8-2017

Prima camping aan de Costa Daurada. Veel variatie in huur-units en campeerplekken. De onderste rijen hebben een prachtig uitzicht op zee. De bovenste rijen veel schaduw en wat rustiger. Veel hoogteverschil. De bovenste plekken is een flinke klim.

Prima zwembad en restaurant. Erg goede Paella!! Leuke animatie door enthousiast team in Spaans en beetje Engels.

Camping wordt bezet door 50% Spanjaarden/Catalanen, 30% Fransen en 20 % NL-ers, Duitsers, Belgen en Britten.

Door het ruisen van de branding slaap je heerlijk rustig.

In get hoogseizoen (augustus) is het erg druk op het mooie strand naast de camping maar in de buur zijn heel veel rustige kleine strandjes. (waikiki of Creixell bijvoorbeeld)

Geen Disco toestanden tot 0500 maar een lekkere rustige camping waar voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 14 genoeg te doen is. Vooral de sportfaciliteiten zijn uitstekend. Kunstgrasvoetbalveld, basketbal, paddelbane etc.

Zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Gewoon een heel leuke camping

Guido Uytterhoeven
17-5-2017

Proper sanitair, vriendelijk personeel, rustige camping, altijd bewaakt, echt een aanrader, zeker met acsi kaart, 17€ voor standplaats, stroom en hond. Je moet wel voor het WE aankomen anders hebben de Barcelonezen debeste plaatsen voor het WE ingenomen.

Gereisd Met partner in april 2017