Zoover

7,9

niet meer zo goed

Elly
28-10-2010

We zijn nu 5 x geweest maar tot onze spijt loopt het hotel achteruit zowel in onderhoud gebouw,eten en service en klantvriendelijkheid spreken bijna geen engels meer alleen spaans en met de hygiene wordt het ook niet meer zo nauw genomen en voor een 2 sterren hotel wordt het steedts duurder.Het enige wat nog steedts goed is is Jason met zijn Animaticon.

TOP!

Babs
14-10-2009

Geweldig hotel, vriendelijk personeel, goed eten en schone kamers. Wij waren in de periode dat het All inclusief is.. helemaal geweldig! Ze zijn niet zuinig met drinken inschenken. Jason van de enterrainment is super.

Koffie is inderdaad iets mindr maar betaal een euro en dan krijg je goede koffie. Zwembad ligt in oktober in de schaduw maar in het hoogseizoen in de zon. De vakantie voor volgend jaar staat weer gepland!

twee keer geweest ga volgend jaar weer

Elly
2-7-2009

Vista Oro is een gezellig klein hotel leuk personeel aardige gasten alleen Engels en Spanjaard praten allemaal met je.Jason amusement is geweldig luisterd naar de gasten en past het programma erop aan.Het eten is goed en divers en er wordt goed gepoetst.

Gereisd Met partner in juni 2009

leuk hotel

luckers j.b
4-1-2009

vriendelijk ,schoon ,jammer dat er niet meer nederlanders waren veel engelsen en spanjaarden waar je geen last van heb waren erg vriendelijk

Gereisd Met vrienden in mei 2008

Heel fijn hotel midden in het centrum van Benidorm

Saskia en Paul
11-1-2008

Heel fijn hotel midden in het centrum van Benidorm. Ligging in een leuke straat met spaanse tapasbar, lunchroom en winkels. Eten was boven verwachting.Personeel supervriendelijk, bedden goed en overal was het schoon. In de winter zijn er veel ouderen in Benidorm, dus ook in dit hotel.Enige minpuntje; koffie bij het ontbijt was niet zo lekker, maar aan de overkant bij Yago hebben wij dat ingehaald. Wij gaan er beslist nog eens naartoe.

Wij zijn hier begin oktober 2 weken geweest en we hebben

M. + G.
20-11-2007

Wij zijn hier begin oktober 2 weken geweest en we hebben een mooie vakantie gehad.Dit is een heel goed hotel (minder geschikt voor kinderen lijkt me)prima eten en vriendelijk behulpzaam personeel.Wel hoofdzakelijk engelsen en spanjaarden zeer weinig nederlanders.Wij komen hier zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in november 2007

Zeer goed hotel maar minder geschikt voor kinderen, prima

M.+G.
19-11-2007

Zeer goed hotel maar minder geschikt voor kinderen, prima eten vriendelijk en behulpzaam personeel.Veel Engelsen en Spanjaarden.We hebben hier 14 dagen genoten en we komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Leuk hotel an de rand van het oude centrum, 10 minuten het

Margriet en Maurice
26-10-2007

Leuk hotel an de rand van het oude centrum, 10 minuten lopen naar het strand. Veel engelsen en spanjaarden, weinig Nederlanders. Eten prima, nette kamer. Elke avond animatie, maar eentonig. Wel veel ouderen. Zwembad in oktober de hele dag in de schaduw. Niet echt geschikt voor kinderen. Mooi dakterras met verwarmd bubbelbad.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Oud hotel in hartje oud centrum echter het hotel word dus

reggie
23-10-2005

Oud hotel in hartje oud centrum echter het hotel word gerenoveerd komende winterseisoen dus let op met aanbiedingen

Gereisd Anders in oktober 2005