Zoover

Dik in orde!

N.Ottoy
5-2-2019

Prijs kwaliteit top !

De familiale sfeer en de klantvriendelijkheid zijn pluspunten. Ik word een vaste klant !

Klein minpuntje : geen broodvariatie bij het ontbijt, alleen toostbrood. Suggestie : het lekker brood dat geserveerd wordt bij lunch en avondeten ook serveren bij het ontbijt.

Gereisd Alleenreizend in januari 2019

De laatste keer voor ons in Prince Park

R + G
16-1-2019

Voor ons gaat Prince Park elk jaar achteruit! Het eten is allemaal vettig! Steeds vlees in dezelfde saus! Wi-fi is er niet of nauwelijks. Het eindejaarsmenu was veel te duur. In de bar muziek te luid en alle dagen hetzelfde. Het personeel alles behalve vriendelijk. Voor ons nooit meer!

Gereisd Met partner in december 2018

zeer goed

WIES
25-11-2018

zeer goed gelegen aan het wandelpark en op korte afstand van de zee +- 500 meter

Gereisd Met vrienden in november 2018

Zeer aan te raden

J.L.W. van Waas
2-11-2018

Al jaren komen wij in januari en februari in dit hotel.

Dit jaar voor 6 weken geboekt, werden er echter 8 en een halve week ivm ziekenhuis opname.

Alles werd door het hotel, zonder kosten, buitengewoon goed geregeld via onze reisverzekering.

Voor ons is dit altijd een prima familiehotel geweest met leuk en hartelijk personeel,

goed van eten en drinken en wat belangrijk is goed schoongemaakte kamers.

Gereisd Met partner in januari 2018

Voor herhaling vatbaar

Dooms
14-6-2018

Top hotel helemaal vernieuwd,top Loacatie rustig op 10minuten van de dijk Poniente .Restaurant 50%verbeterd, bediening top,dank Nuria voor de service.Top of the bill "de receptie" Enrique,helena,Patricia allemaal 4 talig onder leiding van sr.Fernando. 10/10.is wel 4 sterren waard. Een woord gratias Prince-park. Eddy Dooms Belgium

Gereisd Met partner in mei 2018

Geen aanrader

Joyce
26-5-2018

Wij waren hier voor 5 dagen.

Dit was voor ons genoeg in dit hotel.

De strip van de douche van de kamer was stuk dus als we douchte lekte het door de hele kamer heen. 2 x gebeld niks aan gedaan.

Het eten is heel slecht!! Verschrikkelijk!

Weinig keus, geen smaak, en niet variërend.

Nooit meer dit hotel!

Als je vraagt tijdens de lunch of ik museli mocht in een bakje werd er gezegd dit is alleen ontbijt. Werd niet flexibel mee gedacht.

Gereisd Met partner in mei 2018

Ons verblijf Prince Park was erg goed

r.langerak
29-3-2018

wij waren van 9 maart tot 18 maart in prince park. wij zaten 1 hoog .achterkant park

zeer ruim hotelkamer balkon/badkamer. maar de schoonmaak kan beter.lcd zat . nr.26/27 rtl 4 en bvn alleen maar op.de bed matras was nieuw zacht. het eten was goed. s.avond 19.00u kon je al eten.zag er gezellig uit .het restaurant .we moeten nog na denken of we nog een keer gaan of niet ? volgend jaar.

Gereisd Met partner in maart 2018

Desondanks ziekte een zeer goed hotel!

Elvis 1euro
28-3-2018

Het verblijf en het personeel en manager was allemaal toppie. Maar heb er een longontsteking opgelopen. Dus 6 dagen bijna geen activiteit buiten uit de toch verraderlijke wind te blijven. We waren er voor onze(mijn vrouw en ik) verjaardag te vieren en de fles wijn stond klaar op de kamer en de data zelf ook nog eens een fles heerlijke cava. fantastisch toch! Er worden bijna alle dagen een show opgevoerd en tijdens de dag een soft animatie. Waarmee ik op de enige dag wanneer ik dan kon, toch een diploma sjoelen won. Spijtig dat het weer niet mee zat maar daar kon niemand aan doen. In het oude centrum was er ook bijna alle dagen iets te doen. Er kwam ook een kermis en een parade, met prachtige praalwagens. Alsook een vuurwerk. We gaan zeker terug het hotel ligt op een heuvel aan het Aguilera park. Een rustig groene long van Benidorm.

Gereisd Met partner in maart 2018

schilderwerken volgeboekt hotel zonder verwittigen

staf
28-3-2018

hotel trekt zich niets aan van de hotelgasten. Beginnen schilderen bij volgeboekt hotel zonder verwittigen noch verontschuldigen en natuurlijk is er dan geurhinder en ongemak.

Bij klacht bij touroperator is de reactie dat het hotel toch onderhoud moet doen. Gezellig is anders.

Het restaurant is erg luidruchtig maar verder ok.

Gereisd Met partner in januari 2018

Jammer, volgend jaar ander hotel

Tanja
3-3-2018

Dit hotel wordt de laatste jaren slechter kwa schoonmaak eten is wel prima maar aan de hotelkamers valt veel te wensen

Gereisd Met vrienden in december 2017