Zoover
Appartement Maria Victoria

Appartement Maria Victoria

Appartementstersterster
7,9

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Toussaint Bon.
1-2-2019

Wij zijn hier 3 wkn geweest. Schoon,veilig,entree en appartement toegang met key card.Snelle incheck.Zeer vriendelijk personeel,vooral de manager.Mooi groot zonnig balcon. Grote supermarkt 10 minuten lopen,kleinere 2 min.

Verder genoeg restaurants ,voor iedere beurs wat.

Wil je zelf koken,in het appartement is alles aanwezig.

Gratis wasmachine en droger in souteran. 2 maal pw handdoek wissel 1maal schoonmaak app.

Begane grond wifi gratis.Mogelijkheid voor NL zenders.

Kortom prima appartement voor redelijke prijs.

Gereisd Met partner in januari 2019

Dit jaar was het prima

H.Zonneveld
30-5-2016

Erg schoon, de conciërge is perfect. wat er ontbreekt in je kamer wordt meteen aangevuld.

Super vakantie gehad

Gereisd Met partner in mei 2016
Juan Vicente Ferrandis, Propietario, 31-5-2016

Gracias por sus comentarios.

Esperamos volver a verle.

Geweldig

Herman
17-9-2015

Na jaren weer terug in Maria Victoria,we werden vriendelijk ontvangen door de portier die ons naar ons app bracht.We zaten op de bovenste verdieping prachtig terras met ligbedden en mooi uitzicht alleen op warme dagen erg warm door al het glas dan moet je echt de airco aan.

De app zijn opgeknapt zoals de badkamer,nieuwe gordijnen bekleding van de bank en er is nu ook airco.Bij aankomst zijn de app schoon handdoeken om de 4 dagen maar je kunt ze ook beneden vragen als je schone wilt.Wij zijn weer erg tevreden over maria victoria en gaan er zeker weer terug.

Verandering

H.Zonneveld
6-6-2015

Ik kom hier al jaren,ben vandaag terug gekomen.

Helaas is de accomodatie dit laatste jaar hard achter

uit gegaan betreffende gasten

Alleen Engelsen en Spanjaarden die diep in de nacht

hun drankgelag uitleven in het complex.jammer maar

het is niet anders

Gereisd Met partner in mei 2015
Juan Vicente Ferrandis, Propietario, 20-7-2015

Thank you for your comments which we hope to improve. In winter there is a majority of Dutch people, but in summer there is a mix of nationalities.

Dank u voor uw opmerkingen, die we hopen te verbeteren. In de winter is er een meerderheid van de Nederlanders, maar in de zomer is er een mix van nationaliteiten.

Leuk, maar niet top.

srebrek
9-2-2014

Het appartementencomplex is iets gedateerd, net als de inrichting. De woonkamer heeft kunststof stoelen en een sofa die niet 'zit'. De appartementen zijn vrij gehorig. (stenen vloer) Onze buren waren rustig zodat we geen overlast gehad hebben ( zij ook niet van ons, hoop ik). Op zich was de inrichting compleet en wanneer er iets niet in orde was, werd het gelijk opgelost. De omgeving is in jan,/febr. rustig. Tijdens vakanties moet je altijd wennen aan je nieuwe omgeving (bedden etc), maar dat was snel opgelost. Het schoonmaken gebeurt met de 'Spaanse slag' dus dat hebben we zelf gedaan. Een compliment voor Ciska van touroperator, die dienstverlening in het bloed heeft zitten.

Alles bij elkaar hebben we ons goed vermaakt in Benidorm. Het uitzicht is mooi. Het balkon groot en je hebt er op tijd zon op de hogere etages.

Leuk appartement

Henny den Uijl
2-7-2013

Hebben in juni 3weken in Maria Victoria gezeten.

Een net appartement wat gedateerd maar ach je bent de hele ,

Dag buiten heerlijk groot balkon de schoonmaak kan beter.

De bad handdoeken waren pet .

Jammer dat de receptie niet vaak open was.

En we hebben een een barretje gemist bij het zwembad.

Al met al hebben we ons heel erg vermaakt.

Gereisd Met partner in juni 2013

goede prijs/kwaliteit verhouding

margreet
24-5-2013

Voor de 2e keer dit complex bezocht. Geen last gehad van verbouwingsoverlast. We verbleven een week, 2 keer wisseling van badlakens en 1 keer bed verschoond in deze week.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Jammer van de herrie

Arnold
    23-3-2013

Na een goede ervaring in 2011; 5 maanden geboekt van november 2012 tot eind maart 2013. Helaas werd (en wordt) het gebouw gerenoveerd. Boren, timmeren, water afsluiten, stroom afsluiten etc. Schandalig dat dit wordt gedaan terwijl de appartementen gewoon worden verhuurd (tegen de volle prijs). Eind maart 2013 nog steeds verbouwingsherrie. Laat je dus goed informeren voordat je hier in 2012 naartoe gaat. Zonder herrie zijn de appartementen heel redelijk voor de prijs.

Volgend jaar weer terug

Jac Hop en H Hop Groot
    11-3-2013

Maria Victoria is een uitstekend appartement gebouw.

Heerlijk rustig en zeer klant vriendelijk,met heel veel zon.

Het is van binnen wel wat gedaartteerd maar alles is aanwezig.

Het is voor zien van een ruim balkon met vier stoelen en tafel.

Het is voor ons een zeer geslaagde overwintering geweest.

Het licht centraal ten opzicht het lavante strand ongeveer vier honderd meter.

niet weer

anja
    7-8-2012

De eerste avond was het er erg rumoerig, er was geen toezicht ,de jongelui draaiden muziek en zaten te drinken.Ze gooiden etenswaren over het balkon. De volgende morgen sliepen ze uit bij het zwembad. Na 3 dagen, toen er s'nachts toezicht kwam, werd het rustiger. Het apartement was sober ingericht, maar wel schoon en netjes. Om het zwembad heen was het echter niet schoon. Er werd wel aangeveegd, maar nooit schoon gespoten.

Al met al gaan we er niet weer heen.